וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המונה טועם: פלפלונים בשדרות יהודית

1.10.2013 / 5:03

נוסעת שישבה במונית של קובי רובין שאלה איפה אפשר לשבוע בתל אביב בלי לאכול חיות. נהגנו מצא עבורה מקום צמחוני למשעי, שכיף לשבת בו ואפשר לשבוע מהמון סלט, תמורת 23 שקלים

בחורה צעירה שנסעה איתי במונית לפני כמה ימים התקילה אותי במשימה כמעט בלתי אפשרית: איפה אפשר לשבוע בתל אביב מבלי לאכול חיות. אחרי זה התקילו אותי בשידור חי בתוכנית בוקר בטלוויזיה עם אותה שאלה, מה שגרם לי ישר להיזכר ב"דה פפרס". אני לא אוהב שמות לועזיים, אז החלטתי לעברת להם את השם לפלפלונים. זה שם שהולם אותם מאוד.

אז איפה באמת אפשר לשבוע בעיר הזאת מבלי לאכול חיות? קודם כל אני חייב לומר, שאני מסכים עם הבחורה הצעירה: לא כולם אוהבים לאכול חיות. לא כולנו בעלי אותו טעם. מתפקידי לנסות לספק לכולם שובע יחסי, גם אם מדובר במקרים קשים של חובבי עשבים. לכן אני ממלא משימה חשובה זאת, בידיעה שהולכים לאכול לי את הראש. לא הבטחתי אף פעם לכתוב רק על מנות בפיתה. המידע הבא מיועד עבור קהל הקוראות מהמין הנכון, ואני מודה: אני אוהב את הסלט של פלפלונים. הוא מבחינתי הכי שווה בעיר, גם מבחינת הכיס.

המונה טועם דה פפרס. קובי רובין
הסלט הכי שווה בעיר/קובי רובין

יש הרבה סלטיות באזור תל אביב שלא מגלות את הכמות המוערכת של הסלט, מחשש שהלקוח יבין שעובדים עליו. לכן הם נוקבים בתואר המעורפל "קטן" או "גדול". יש מקרים שהם חורגים ואומרים שיש כמות בינונית. בכל מקרה, עובדים עליך עם הכלים החד פעמיים שלהם, שמכילים מעט, ודופקים אותך כל הדרך לקופה. שלא לדבר על הסלטיות, שמחייבות בנפרד על כל חלקיק של המנה. יש גם כאלה שיחייבו על פיסת לחם.

לא במקרה של הפלפלונים בשדרות יהודית. איך שתיכנסו לפה, יעלה לכם חיוך על הפנים. כל אנשי הצוות מהירים, מקצוענים וחייכנים, חריפים על הדרך, צוחקים עם הלקוחות על כל דבר, מסבירי פנים, בדיוק כמו שאני אוהב. הם יעילים עד כדי כך, שהייתי שולח אליהם מנהלים מקצועיים בתחום האוכל, ללמוד איך לשרת קהל כמו שצריך.

אני אוהב את העובדה שהסלט הקטן שלהם מצליח להשביע אותי. שלא תעיזו לקחת בטייק אווי. שבו כמו בני אדם, האווירה במקום גם ככה נעימה ומשובבת, ותקשיבו לחבר'ה המשעשעים את הלקוחות. זה בחינם. גם המחיר מפתיע לטובה: רק 23 שקלים למנה. 750 גרם של אושר.

נוסף למבחר הגדול של ירקות חתוכים רעננים וטריים, יש גם מבחר עצום של 31 תוספות שונות ומשונות, כולל עדשים שחורות, קינואה ובורגול - למתקדמים. אין תוספות תשלום מעצבנות על פריטים כאלה ואחרים, תוסיפו מה שאתם אוהבים. על הכל הם יוצקים ויניגרט מעולה ועדין, ויחד עם לחמניית חיטה מלאה, בהחלט הצלחתי לשבוע עם חיוך, ולדעת שגם הכנסתי משהו בריא לגוף.

רגע לפני שאתם מתרחקים מהאזור, בצמוד למקום יש קונדיטוריה וותיקה, אני כבר שנים אוהב לעבור במקום בשעות הצהריים המאוחרותכשיש חניה ולהיכנס עם חמישה שקלים כדי לקנות פרוסה מעוגת התפוחים שעוזי מכין בעצמו. לא מדובר פה על בלילת סוכר מותך עם חלקיקי תפוחים אלה לראותם, עוזי מקפיד לבשל תפוחים עד הרכות המתאימה ואז לעטוף בבצק פריך. שימו לב, זה עלול להתפרק ביד, זה כל כך טעים שאני קונה פרוסה ובורח, היו מיקרים שחזרתי לקנות עוד אחת, כל כך פשוט כל כך טוב.

דה פפרס. שדרות יהודית 7, תל אביב. שעות פתיחה:א'-ה' 08:00-16:00. לא כשר, אבל כל המוצרים כשרים.
קונדיטוריה עוזי. שדרות יהודית 7, תל אביב. כשר

המונה טועם דה פפרס. קובי רובין
איך שתיכנסו לפה, יעלה לכם חיוך על הפנים. דה פפרס/קובי רובין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully