וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפרפת: תום פרנץ מוציא ספר בישול ישראלי בגרמניה

ספר חדש למאסטר שף תום פרנץ, אפליקציה חדשה לחלוקת חשבון במסעדה ומסעדה שמזמינה את כולם לאכול בחינם בעקבות ביקורת קוטלת . דברים שאהבנו השבוע

מאסטר שף גרמניה, תום פרנץ מוציא ספר בישול חדש

זוכה תכנית הטלוויזיה מאסטר שף עתיד להוציא בקרוב ספר בישול ישראלי , שיימכר בגרמניה ומיועד לקהל הגרמני בלבד. לאחר זכייתו של פרנץ בריאליטי הבישול הפופולארי הוא התראיין רבות לתקשורת הגרמנית ואומץ בחום על ידי הקהל של המדינה אותה עזב כשעלה לישראל. הפרסום בגרמניה גרר התלהבות וביקוש לכתביו כך שפרנץ קיבל פנייה מהוצאת ספרים מקומית שמתמחה בספרי בישול ויצא לדרך עם ספרו. האם הקהל הגרמני יתלהב מהמאכלים הישראלים? זמן יגיד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חשבון במסעדה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חצי חצי? פטנט חדש של גוגל לחלוקת חשבון במסעדות

כמה פעמים חישבתם ביזע ומאמצים (או ליתר דיוק עם המחשבון של הסלולרי) את החלק היחסי של כל אחד ממשתתפי הארוחה בחשבון? לפתרון הבעיה, הגישה קבוצה של עובדי גוגל בקשה לרישום פטנט, שלמעשה מחלק את החשבון במסעדה. התוצאה תסתכם ככל הנראה באפליקציה מיוחדת, אליה נוכל להכניס כמויות משתנות (בהתאם למספר החברים הלוקחים חלק בארוחות, מספר ארוחות ותכולת ההזמנה). זה אמנם נשמע פשוט, אך האפליקציה תהיה מיועדת גם לתרחישים קבוצתיים מורכבים יותר- למשל חופשות משותפות עם חברים כאשר רק אחד מזמין את היתר (או חלק מהחברים) לכל ארוחה בכל פעם. האפליקציה תעודכן לאחר התשלום הכולל ובהמשך תחשב בארוחות או ביציאות הבאות (עליהם ישלמו חברי הקבוצה האחרים), כמה הם חייבים לאותו חבר. בקיצור, עוד דרך לנטרול המוח ומחיקת שאלות כמו 'כמה אני חייב?'. נראה האם הסיפור הזה יכבוש אותנו או יסתכם כמיותר לחלוטין.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כבר לא רק הסגול הבלעדי שלהם. קדבורי/מערכת וואלה!, צילום מסך

קדבורי מפסידה לנסטלה

השבוע קיבלה חברת קדבורי מכה קשה: היא איבדה את זכותה על הגווןן הספציפי של הצבע הסגול שהיה כה מזוהה עמה במאה השנים האחרונות. השוקולד של קדבורי זוהה מאז ומתמיד עם צבע סגול ייחודי למותג, מה שהקל על הצרכנים להגיע אליו במעדפים עמוסים לעייפה בדברי מתיקה. בלב התביעה עמדה הדרישה של נסטלה להשתמש בצבע הסגול של קדבורי לחלק מחטיפי השוקולד שלה. החלטת בית המשפט איפשרה לנסטלה שימוש בצבע , מה שאומר שמעתה כל חברה שתרצה לתפוס טרמפ על ההצלחה של חטיפי השוקולד של קדבורי, תהיה רשאית לעשות זאת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פילה במסעדת זינגרס/מערכת וואלה!, צילום מסך

שאפו השבוע: מסעדת זינגרס

בעקבות ביקורת רעה שקיבלה מסעדת זינגרס מניב גלבוע, החליטו במסעדה למנף את הקטילה למשהו חיובי שיתרום למסעדה. באמצעות הפייסבוק של גלבוע הם פירסמו הודעה ובה הם מצהירים כי הם מאמינים בכך שאלה מנות טעימות דווקא והם רוצים שגם הלקוחות שלהם ישתכנעו בכך. לכן, הם מזמינים את כולם לבוא ולטעום את שתי המנות שגלבוע לא אהב (מחבת טוסקנה וסופלה בשר) חינם וללא התחייבות. עוד הם ביקשו שאותם הלקוחות יכתבו ביקורת לאחר הביקור. אנחנו מצדיעים למסעדות שלא חוששות להסתכל לביקורת בעיניים, ולהוציא את הלימונדה מהלימון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully