וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפרפת: כך תפסלו בקפה שלכם

אמן יפני שמפסל בקפה, שבוע האוכל הפולני בישראל והמבורגר שהלחמניות שלו הוחלפו בחטיף טווינקי מטוגן - דברים שאהבנו במיוחד השבוע

רויטרס

וידיאו השבוע: אמנות הפיסול בקפה

עם 115,570 עוקבים בחשבון הטוויטר שלו הפך קזוקי יממוטו לשם דבר ביפן. יממוטו הוא אמן יפני שהצליח לפרוץ בזכות פיסול ב... חלב מוקצף. כבר חודשים שברחבי הרשת לא מפסיקים לדבר על היצירות החמודות שלו, הכוללות בין היתר חיות במרקם המזכיר ענן, פרצופים ודמויות מהאנימה היפנית, וכעת אפשר סוף סוף לראות את הניואנסים שמאחורי היצירות שלו בלייב.

המתנה שאהבנו השבוע: מצייצים קפה לחברים

רשת הקפה הענקית סטארבקס החלה השבוע לאפשר ללקוחותיה לצייץ בטוויטר כרטיסי מתנה בשווי 5 דולרים. את המתנה הקטנה אפשר לצייץ ברשת החברתית לכל מי שחפצים, גם לאנשים שבכלל לא מכירים (אבל כנראה רוצים להכיר), בתנאי שאתם עוקבים אחר הגיגיהם בטוויטר. כדי להשתמש ביישום החדש צריך להירשם באתר של סטארבאקס, לצייץ @tweetacoffee ולאחר מכן את שם המשתמש של זה שרוצים להעניק לו את הקפה. על מנת להשיג את המשקה המבוקש, מי ששלחו לו את הציוץ מראה את הלינק לקופאית בבית הקפה והיא סורקת את הברקוד ומעניקה לו בהמשך את הדרינק שבחר. בקרוב גם בסניפי רשתות הקפה אצלנו?

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גפילטע פיש בסנדר/מערכת וואלה!, צילום מסך

המלצת השבוע: שבוע האוכל הפולני

רובנו כנראה רגילים לחשוב על המטבח הפולני באופן סטריאוטיפי, כעל תמהיל אפרורי של מאכלים לא אטרקטיביים. אך אירועי שבוע האוכל הפולני, שיתקיימו ברחבי הארץ החל מסוף השבוע הקרוב, ינסו להוכיח את ההיפך. החלק המרכזי של שבוע ההיכרות עם מטבח פולין המודרני יתרחש דווקא בבית העיר (רחוב ביאליק 27, תל אביב), אז ידונו במונחים טעונים הקשורים לאוכל פולני בקרב הישראלים. במקום יתארחו שפים, שחקנים, סופרים, משוררים וחוקרים מהאקדמיה כמו למשל מאיר אדוני, עומר מילר, הילה אלפרט ועוד, כשהנושא יוצג דרך סרטי וידיאו, קטעים ספרותיים וביוגרפיים, טעימות אוכל ועוד.

א'-ב' של מטבח פולני בבית העיר. 6.11 החל מהשעה 19:00.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בתפקיד הלחמניה: טווינקי/מערכת וואלה!, צילום מסך

שחיתות השבוע: המבורגר טווינקי

המבורגר חדש ומשמין במיוחד הושק השבוע במסעדה בפילדלפיה שנקראת PYT ועוסקת לא מעט בהמבורגרים בלתי שגרתיים בעליל. אחרי שהוציאו משם לאוויר העולם נסיונות כמו המבורגר עם לחמנייה שעשויה מאטריות ראמן והמבורגר עם לחמניית לזניה בטיגון עמוק, יצא החידוש האחרון: כריך המבורגר עם בטן חזיר, גבינה ובייקון, כשבתפקיד הלחמניה- זוג חטיפי טווינקי אמריקאים מסורתיים, בטיגון עמוק (איך לא).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully