וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפרפת: אפליקציית חומוס חדשה

אפליקציה חדשה שכל כולה סביב חומוסיות, מסעדה פיקטיבית שמגישה לחם ללא קרום לילדים ושודד שנתפס בגלל שאכל פאי. דברים שאהבנו השבוע

חומוס פאדי עיר תחתית חיפה. נמרוד סונדרס
חמוס. מככב באפליקציית חומוסיות חדשה/נמרוד סונדרס

אפליקציית השבוע: חומוס להמונים

כל מי שרואה בעצמו חובב חומוס חייב אחת כזו לעצמו: אפליקציית חומוס. האפליקציה החדשה (כרגע היא מתאימה לאנדרואיד בלבד) מציגה רשימת חומוסיות הקרובות למיקומך הנוכחי, פרטים עליהן, חוות דעת, ויש גם דירוג. כמו כן מציאה האפלךיקציה פיצ'רים נוספים הקשורים לממרח הלאומי האהוב - כיצד להכין חומוס ובכלל, איך לחפש חומוסיות. איך לא חשבו על זה קודם?

וידיאו השבוע: משחקי הרעב - גרסת משפחת סומסום

לא מעט סרטונים תופסים טרמפ על הפרומו החדש של החלק השני בסדרת הסרטים של משחקי הרעב, "התלקחות". אחד מהם, חמוד במיוחד, לקח את הקדימון הפומפוזי לכיוון חביב במיוחד באדיבות כוכבי רחוב סומסום, וסובב, איך לא, סביב עוגיות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שלט בכניסה למסעדה נומה בקופנהגן. AP
זירת הפשע, נומה בקופנהאגן/AP

ראיון השבוע: סועדים איומים במסעדה הכי טובה בעולם

בעת ביקור בניו יורק לטובת קידום סדרת הספרים החדשה שלו- A Work In Progress, התראיין השף רנה רדזפי למגזין האוכל- epicurious. רדזפי הוא השף הראשי של מסעדת נומה בקופנהאגן, שנחשבת לאחת המסעדות הטובות בעולם. בראיון הנוכחי, במקום שיחה רצינית על אוכל, התמקד רדזפי דווקא בלקוחות של המסעדה שלו, או יותר נכון בסועדים הגרועים ביותר שפקדו את המקום. בין הלקוחות המושמצים: סועדים שקיימו יחסי מין בתא השירותים (שהתברר כלא חסין לקולות); צעירים נורבגיים שפקדו את המסעדה כשהם שיכורים לחלוטין אשר אחד מהם הקיא על הרצפה; לקוח שתוי שכשל בפתיחת דלת השירותים של המסעדה ולכן שבר אותה; לקוחות שניסו לגנוב חפצים רבים מהמסעדה תוך כדי ארוחה ועוד. מסתבר שגם באחת המסעדות היוקרתיות והנחשבות בעולם קורים דברים כאלה.

אילוסטרציה. ShutterStock
לא מרוצה כי אין מנות גורמה/ShutterStock

בלוג השבוע: מסעדה פיקטיבית שמגישה גורמה לילדים

בתוך שגעת מסעדות הגורמה הסוחפת, אתר אינטרנט משעשע מציג מסעדת שף חדשה ופיקטיבית לחלוטין בשם lil buco, אשר מגישה לכאורה תפריט גורמה לילדים שמורכב ממנות שהקטנטנים אוהבים בדרך כלל, בהגשה קצת שונה מהרגיל. באתר המסעדה ניתן למצוא תפריט של המנות, המלווה בצילומים צבעוניים, אינפורמציה על שעות הפתיחה המותאמות לזמני הארוחות של הקטנים ומקום ההורדה המתואם לכאורה של ההורים. בין המנות המוצעות: דגני בוקר מגוונים בהגשה בכפות בודדות עם שפריץ חלב; מיני כריך מפורק ומעוצב של חמאת בוטנים משוכה, ריבה ומשולשי לחם (ללא קרום כמובן); נקניקייה עם קטשופ וחרדל בצלחות אופייני למסעדת גורמה; מקלות דגים לצד פנכת קטשופ מעוצבת ומריחת מיונז; מזלגון של ספגטי וחמאה ועוד. ככה מחנכים מגיל קטן.

פאי לימון ומרנג. אפיק גבאי
פאי לימון ומרנג/אפיק גבאי

ידיעת השבוע: שדד ותפס בגלל שאכל פאי

גבר בן 29 נעצר השבוע לאחר שנמצא כי שדד מסעדה בארקנסו שבארה"ב. השודד, פרץ אל המקום שנקרא Bobbie Sue's Restaurant וגנב כסף מהקופה וכן מקופות צדקה שהיו במסעדה. אך כל זה לא הספיק לו והנאשם גם פתח את המקרר של המסעדה, הוציא ממנו פאי ואכל אותו, לצד כוס חלב, מאפין אנגלי וכריך. בעת שאת מרבית המאכלים צרך השודד ללא כל כלים, את הפאי אכל בכף, שבזכותה גם נתפס לאחר מכן. אותה כף נשלחה לבדיקת די אן איי ובעקבות תוצאותיה איתרו את הגנב, שהיה אחראי למעשי שוד נוספים באזור, קודם לכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully