וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפרפת: פסטה במדפסת תלת מימד

מנת פסטה בצורות שמודפסת בתלת מימד באמצע הארוחה, בית קפה שמשלמים בו לפי דקה והטרנדים הקולינריים הצפויים בשנת 2014. דברים שאהבנו השבוע

פסטה בצורות. ShutterStock
פסטה בצורות/ShutterStock

ידיעת השבוע: פסטה בתלת מימד

יצרנית הפסטה ברילה לא נחה לרגע, השבוע התפרסם כי היא יזמה שיתוף פעולה ראשון מסוגו עם מדפסות תלת מימד: מדפסת שתדפיס פסטה בצורות. נשמע לכם עתידני? ובכן, כבר לא כל כך. ברילה משתפת פעולה ביחד עם ארגון מחקרי שנקרא TNO ואם שיתוף הפעולה יצליח לכל מסעדה תהיה מדפסת שכזו שתהפוך את הרעיון למציאות, כאשר כל סועד יבחר את העיצוב שבו הוא מעוניין, בין מדובר על עיגולים, משולשים, או כוכבי על. לאחרונה התבשרנו גם על פיתוחים של פיצות בתלת מימד, לא נותר אלא לחכות ולראות אם האיטלקים יצליחו להשלים עם חירוב המסורת הקולינרית שלהם או שהאוכל האיטלקי כפי שהכרנו אותו פשוט ישודרג לכדי צורות מגניבות.

וידיאו השבוע: היפסטרים אוהבים בירה

הצפת הברים בשנים האחרונות בבירות מתוחכמות (ויש שיאמרו גם פלצניות) מרחבי העולם זוכה להד מדויק בווידיאו הזה של קבוצת Nacho Punch. בתפריט- היפסטרים אמריקאים שונים שמזמינים שלל בירות הזויות (מי אמר בירה בכוס של בדיקת שתן או בירה מכובע ולא קיבל). מסתבר שיש לנו הישראלים עוד הרבה לאן לשאוף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
משלמים על זמן בלונדון. באדיבות המצולמים
משלמים פר דקה/באדיבות המצולמים

המקום של השבוע: בית קפה חדש שמשלמים בו לפי דקה

בית קפה חדש נפתח בלונדון תחת השם Ziferblat. הקפה הוא חלק מרשת בתי קפה רוסיים, שנפתח בזכיינות לראשונה בבריטניה. לקוחות בית הקפה משלמים בעצם על זמן שהייתם במקום- כל דקה עולה 3 פני, כשהמקסימום שכל לקוח יכול לשלם על שהייה בבית הקפה הוא 9 פאונד. במקום מוגשים תה, קפה ומאכלים שונים (יש איסור על הכנסת אלכוהול פנימה) שניתן לאכול ולשתות מהם באופן חופשי. בעתיד הקרוב, מתכננים ברשת להמשיך ולהתפתח באנגליה.

מנות תמנונים. ShutterStock
תמנון בצלחות/ShutterStock

טרנד השבוע: 2014 היא השנה שבה נשים יאכלו לבד?

במסגרת נבואות הטרנדים התכופות עם התחלפות השנה האזרחית, נתקלנו ברשימת מגמות קולינריות של esquire, שחוזה כמה תהפוכות מעניינות בשנת 2014 שכבר החלה. השנה תהיה השנה שבה יותר נשים יעזו לאכול לבד, כך כותבים באתר, לאור העלייה בארה"ב במספר הנשים הקרייריסטיות שאין להן זמן או רצון לבשל אך הן בעלות סטנדרטים גבוהים באוכל. עוד בין המגמות הנחזות: כניסת טרמיטים לתפריטים כמקור לחלבונים, שובם של הקישקע וההרינג, ושנתם של התמנונים.

שלט של מסעדת מקדונלד'ס. AP
מקדונלדס/AP

מאבק השבוע: מקדונלדס נגד לקוחות שמסרבים ללכת

המונח להתנחל בבית קפה/מסעדה קיבל השבוע משמעות חדשה לאחר פרסום ידיעה במגזין של ניו יורק טיימס על חבורת גברים קוריאניים בשנות ה-70 לחייהם שנוהגים לרבוץ בסניף מקדונלד'ס בקווינס משעות הבוקר המוקדמות ועד שמחשיך. החבורה נוהגת לשבת שם שעות על גבי שעות ולא להזמין יותר מאשר צ'יפס. הפרלמנט שמתכנס בסניף כמעט מדי יום, וגרם לענקית המזון האמריקאית לפנות אותם בכוח מספר פעמים באמצעות המשטרה. הקונפליקט העלה לדיון את השאלה הנצחית - כמה זמן רביצה קונה לנו המנה שהזמנו בבית עסק?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully