וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המקום הלוהט: גרקו

גירוס כבש, פאבה, מוזיקה יוונית כובשת ועראק שזורם כמים. תכירו את גרקו, מסעדה יוונית חדשה בתל אביב שמלאה עד אפס מקום מדי ערב

צילום: עידו שחם, עריכה: מאיה בן ניסן, בימוי: גיא גורן

חודש של פעילות הספיק למסעדה היוונית החדשה גרקו להלהיט את שכונת אזורי חן בתל אביב בקצב הבוזוקי. המסעדה נפתחה על ידי המסעדן צביקי עשת (אשר פתח ממול, ללוקיישן, לפני מספר חודשים, ביסטרו בשם גרינברג). עשת ומשפחתו נדלקו על הקונספט היווני מטיולים חוזרים ונשנים לאזור והחליטו לשחזר את החוויה, הפעם בתל אביב.

עשת צייד את גרקו במוזיקה יוונית, סוגים מגוונים של אלכוהול מהאיים השכנים (במקום יש בר אוזו מהגדולים בישראל), כלים ודקורציה יוונית אותנטית ואוכל יווני שמנסה להיצמד ככל האפשר למקור ומבושל על ידי השף אליאב גולדברג. מידי ערב, ככל שהשעה הולכת ומתאחרת, המוסיקה בגרקו מתגברת והסועדים מתחילים לפזז בכיסאות או בין השולחנות.

בגרקו ניתן למצוא עמדת גירוס (שווארמה כבש בסגנון יווני) ומנות כמו פלטת טעימות ובה ממרח גבינה חריפה ופלפל קלוי; סרדלה- סרדינים כבושים בשמן זית, חומץ, יין ופטרוזיליה; גאווארוס- בייבי אנשובי מטוגנים עם מלח ואורגנו ועוד; תבשיל בשר טלה מבושל ברוטב לימון; לחנו דולמדס- כרוב ממולא בבשר טלה ואורז; קוטופולו יאמיסטו- עוף שלם במילוי אורז, בשר ועשבי תיבול; קינוח רווני- עוגת סולת עם פיסטוק, קוקוס ודבש; עוגת סולת וחלב ברוטב טופי ועוד.

גרקו. אורי צבי גרינברג 25, אזורי חן, תל אביב. 03-7411022. ראשון- שבת 12:00-00:00. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully