וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברותא: יוזמה קולינרית חברתית שתיתן פייט לקופיקס

עם כל הכבוד לקפה ב-5 שקלים, במיזם הקולינרי החדש חברותא - יגישו לכם אותו ב-4.5 שקלים. תכירו את המיזם הקולינרי החדש שמאיים להוריד את המחירים ברחוב דיזנגף בת"א

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסעדה חברתית חדשה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חשבתם שקופיקס הורידו את המחירים בתל אביב הכי נמוך שרק אפשר? תחשבו שוב. מיזם חדש בשם חברותא- social food נפתח השבוע בתל אביב. המיזם מכוון למכור מאפים, כריכים, פסטות, קפה ומוצרים נוספים, במחירי עלות נמוכים במיוחד, וקפה ב-4.5 שקלים. המיזם אמור להתקיים על תשרים שינדבו הלקוחות. הסניף החדש והראשון של חברותא הוקם ברחוב דיזנגוף בעיר, כאשר בעלי המיזם, איש העסקים אסף בן עזרא, מעוניין להפוך אותו בקרוב לרשת.

"חברותא הוא מיזם חברתי שרוצה לתת אוכל טוב במחירים טובים", מסביר בן עזרא, "אני לא בא לקרוע לאנשים את הכיס אלא להציע את המחירים הנמוכים ביותר שניתן ואי לכך אנחנו מצפים מהלקוחות שיהיו ערבים לקיומנו ויתנו לנו טיפ, עבור היכולות שלנו להעניק להם את המחירים האלה".

למי שזה נראה לו קצת מוזר, מסביר בן עזרא כי הבחירה האם לתת טיפ או לא היא בידי הלקוח ואיננה חובה, אם כי מצופה. "המחירים שלנו הם מחירי עלות שכוללים גם עלויות תפעול", הוא מפרט, "אנחנו ממליצים ללקוחות על טיפים אבל הם יכולים לבחור כמה לתת ומה שהם נותנים זה בעצם הרווח שלנו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקרוב רשת ארצית/מערכת וואלה!, צילום מסך

למה בעצם להקים מיזם כזה?
"אני עושה את זה כי אני מאוד מאמין באזרחי ישראל שכשהוגנים איתם הם הוגנים ונדיבים בחזרה ולכן אני גם מאמין במיזם . הרי היום, אנשים בכל מקרה משאירים טיפ לעובדים שבכלל אמורים לקבל את המשכורת שלהם מהמעסיקים, וזה עוד טיפ על מוצר שגם ככה משלמים עליו מאות אחוזים מהעלות המקורית שלו למקום. אצלנו בחברותא, הלקוח מתבקש רק לתת טיפ קטן על מחיר העלות ואני מגדיר את זה אפילו לא כטיפ אלא כרווח חברתי".

כל המוצרים בחברותא יימכרו בטייק אווי בלבד ותפריט המקום כולל למשל מאפים בעבודת יד כגון קרואסון חמאה, קרואסון שקדים, מאפה קינמון ועוד (7 שקלים), כריך בג'בטה במילויים כמו גבינות, קניקים או ביצים (13-18 שקלים), בראוני תוצרת בית (8.5 שקלים, קפה איטלקי (4.5 שקלים) ועוד. האחראי על התפריט של חברותא הוא שף זיו שמחוני, שיכניס לתפריט גם מנות רציניות יותר כמו מרקים, פסטות, סלטים ולזניות.

"המחירים שלנו מאוד זולים יחסית למוצר האיכותי שאנחנו נותנים", ממשיך בן עזרא, "המטרה שלי היא לא להתחרות במקומות כמו קופיקס שמוכרים את כל המוצרים בחמישה שקלים כי המוצרים שלנו איכותיים יותר ולקחנו אותם לרמה הכי גבוהה. אנחנו מכינים הכול אצלנו במקום ומספקים ללקוחות מוצרים מחומרי גלם מעולים".


חברותא. דיזנגוף 125, תל אביב. 03-9551919. ראשון- חמישי, שבת מ-8:00-2:00, שישי 8:00-17:00, 23:00-לקוח אחרון. לא כשר

  • עוד באותו נושא:
  • חברותא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully