וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסעדת פיר 23 בנמל תל אביב נשרפה כליל

שריפה שפרצה הלילה פגעה קשות במסעדת פיר 23 בנמל תל אביב וגרמה לנזק של מיליונים. הבעלים בן מחרובסקי: "זה זמן קשה וכואב"

מסעדה שנשרפה בלילה בנמל תל אביב, אפריל 2014. כבאות והצלה,
שיירי ביתן 23 לאחר השריפה/כבאות והצלה

מסעדת פיר 23 של המסעדן בן מחרובסקי בנמל תל אביב עלתה הלילה באש ונהרסה כליל. מסעדת הפאסט פוד גורמה בנמל תל אביב פועלת מאז שנת 2006 ומתמחה במזון מהיר בדגש על פירות ים.

הביתן שבו שכנה המסעדה כלל גם את מועדון הלילה טיפסי וגלידרייה, נשרף כליל במהלך הלילה. כעת מתבצעת במקום חקירה משטרתית במטרה להבין את נסיבות האירוע המדויקות.

לוואלה! אוכל נודע כי במצלמות האבטחה במקום נצפו שני אנשים שמגיעים לביתן בנמל באזור השעה שתיים לפנות בוקר ולאחר מכן החלה האש במקום להתלקח. ממשטרת מחוז תל אביב נמסר כי לפני מספר שעות הוגשה תלונה בנוגע לאירוע על ידי בעלי של המקום. בין התסריטים האפשריים שמעלה המשטרה לנסיבות השריפה, נמנים גם הצתה מכוונת, או קצר חשמלי שהביא להתלקחות הביתן.

המסעדה נמצאת בבעלותו של בן מחרובסקי, בנו של המסעדן שלום מחרובסקי. השניים הם בעלי מסעדת מול ים הוותיקה והיוקרתית אשר נחשבת לאחת המסעדות המובילות בישראל ממוקמת ממול לביתן השרוף ולא ניזוקה כלל מהשריפה.

בתגובה מסר בן מחרובסקי כי "הלכתי למששטרה ברמה הפורמלית, אחרי שחוקרי האש פה ביקשו ממני לעשות את זה. אין לי שום השערה לנסיבות הדליקה. אני מצפה רק להעמיד את הפיר על הרגליים ולעשות אותו יותר יפה וטעים מאי פעם. יש המון דברים במסעדה שנהרסו כמו קווי הטלפון, החזית, המחשבים ואני לא רוצה אפילו להתחיל לחשוב על כל התיקונים הדרושים. זה זמן קשה וכואב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully