וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלארו: מסעדה חדשה לשף רן שמואלי במתחם שרונה

אחרי שנים של תכנון והשקעה של מיליונים, נפתחה קלארו, מסעדה ראשונה לשף הוותיק רן שמואלי. הצצה למיזם הענק, שיכול להכיל עד 450 סועדים בערב

צילום: עידו שחם, עריכה: רן צימט, בימוי: גיא גורן

אחרי שלוש וחצי שנים של עבודה, תכנונים והשקעה כספית של מיליונים, נפתחה בשבוע שעבר קלארו במתחם שרונה בתל אביב. המסעדה החדשה של השף רן שמואלי היא הראשונה בבעלות השף הוותיק (שעסק עד כה בעיקר בתחום הקייטרינג) ונחשבת לאחד המיזמים הבולטים והגדולים ביותר שנפתחו במסגרת פרויקט שרונה, לצד פרויקטים מושקעים אחרים כמו ז'אז'ו וינו וליטל איטלי.

המסעדה ממוקמת במבנה טמפלרי משוחזר והיא בת 3 קומות שבכל אחת מהן חלק אחר של הקומפלקס- החלק הראשי של המסעדה עצמה נמצא בקומת הכניסה, בקומה התחתונה ישנו בר רחב ידיים בשם "קלארו למטה" שיתפקד בימים רביעי וחמישי בלבד (ביתר השבוע יערכו בו אירועים), ובקומה העליונה ממוקם חדר אירוח לארוחות פרטיות. בסך הכל, יכול המתחם להכיל כ-450 סועדים.

השף בפועל של קלארו החדשה הוא הלל תוואקולי שמוציא תחת ידיו מנות מאזורים שונים סביב אגן הים התיכון כדוגמת ספרד, יוון, איטליה ועוד. תוואקולי עבד בעבר במסעדות כמו הרברט סמואל וסושיאל קלאב וכן במסעדות מכוכבות מישלן בחו"ל. הוא חבר לרן שמואלי לפני מעל לשלוש שנים לצורך הפרויקט של קלארו, במהלכן עבר השף הצעיר השתלמויות שונות ופותח התפריט. תוואקולי מעיד על שיתוף פעולה מאוד פורה עם שמואלי ודיאלוג פתוח במסגרתו בונים השניים את המנות.

לפי תוואקולי, חלק מהמנות בתפריט החדש של קלארו מביאות לידי ביטוי גם את המטבח שהביא עמו מהבית, לצד אינטרפטציות מודרניות- כך למשל במנות כמו מפרום ארטישוק ירושלמי ומוסר ים (85 שקלים), תבשיל מוח עגל עם פולנטה ופרמזן (75 שקלים) ועוד.

בנוסף, עובדים שמואלי ותוואקולי עם חוות ירקות אורגניים שמגדלים במיוחד בשביל המסעדה ומהווים חלק ניכר מהמנות. כך, ניתן למצוא בתפריט מנות כמו סשימי דג ים עם גזרים אורגניים, לבנה מעושנת וויניגרט גזר (52 שקלים), סלט לבבות ארטישוק עם בצל, עגבניות, זיתים, עלי נענע וגבינת קדוש (48 שקלים), ניוקי ענני ריקוטה ברוטב דלעת ופירורי עוגיות אמרטי (48 שקלים) ועוד. התפריט במקום יתחלף באופן תכוף יחסית בהתאם לחומרי הגלם העונתיים והמקומיים.

קלארו. דוד אלעזר 30 פינת הארבעה או הארבעה 23, תל אביב. 03-6017777. ראשון-שבת 19:00-אחרון הלקוחות. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully