וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללקק את האצבעות: סיור טעימות בעמק חפר

קונדיטורייה מרהיבה, פיצות מושקעות, עוגות בוטיק ולחמים ארטיזנליים. סיור טעימות, פחמימות ומה שביניהן בעמק חפר שמתעורר לחיים והופך למוקד אוכל מעניין

במרחק נסיעה קצרצרה ממרכז הארץ, נמצא אזור עמק חפר, שמעבר ליופיו המהפנט הפך בשנים האחרונות למוקד של מגוון יצרנים ארטיזנליים בתחומים כמו יין, גבינות, לחמים ומאפים. שווה להגיע לאזור לסיור קולינרי בין המושבים והקיבוצים.

איפה אוכלים בזול ברחוב קינג ג'ורג' בת"א?
טעימות מעמק יזרעאל
איפה אוכלים במטה יהודה?

קונדיטוריה יואב דקלבאום

חנות המפעל של יואב ורות דקלבאום נמצאת באזור התעשייה של עמק חפר מזה כשנתיים. דקלבאום עצמו פועל בתחום הקונדיטוריה מזה כעשר שנים. הוא למד את התחום בצרפת, חזר לישראל והקים בכפר נטר את העסק הראשון שלו, עד שהתפתח ועבר לאזור עמק חפר. בסמוך למפעל של דקלבאום שמספק קינוחים מרהיבים לקייטרינגים שונים, למחלקה הראשונה של חברת התעופה אל על ולאירועים מיוחדים, פועלת חנות מפעל קטנה אך מומלצת מאוד, שבעתיד הקרוב תכיל גם מקומות ישיבה באזור החיצוני שלה. מומלץ להגיע לכאן בסופי השבוע, החל מיום חמישי, אז מייצר דקלבאום מאפים מלוחים ומתוקים, חלות שונות וכמובן קינוחים אישיים או משפחתיים חלביים או פרווה.

קונדיטוריה יואב דקלבאום

בכל יום משתנה המבחר בקונדיטוריה ותמיד ניתן למצוא כאן מגוון מאפים אישיים; עוגות משפחתיות; ושלל תופינים קטנים בטעמים כמו למשל- מרציפן (5 שקלים), גבינה פטל (5 שקלים), פרלין שוקולד לבן ואוכמניות (4 שקלים), פרלין שוקולד מריר ואגס (4 שקלים), אצבע קרנץ' נוגט (6 שקלים) ועוד. בגזרת המאפים האישיים ניתן לטעום קרואסון שוקולד; מאפה וניל פטל; גבינייה; קרואסון שקדים ועוד (בין 8-12 שקלים למאפה); עוגות משפחתיות כמו למשל ריקוטה פירות יער; שוקולד פיסטוק אמרנה; מרציפן תות או אוכמניות (35-39 שקלים לקראנצ'ים ועוגות בחושות); חטיפי דגנים; עוגיות גרנולה; עוגיות שוקולד צ'יפס; עוגיות פלורנטין (25 שקלים לחבילת עוגיות); מקרונים שונים (4.5 שקלים) ועוד.

קונדיטוריה יואב דקלאבום. בית הראשונים 22, אזור תעשייה עמק חפר. ראשון- רביעי 8:00-17:00, חמישי 8:00- 18:00, שישי 8:00-14:00. 04-6895281. כשר

מור עוגות בוטיק

בית הקפה הקטן בקיבוץ מגל הוא פינת חמד אינטימית ומפתיעה. בעוד כחודש, חוגג המקום, בבעלות מור ואופיר גולדשמיט, שנה להקמתו. הגולדשמיטיםהם בעל ואישה, שניהם בני משק שנולדו וגדלו בקיבוץ, יצאו ממנו וכעת שבו להשתקע בו ולגדל את ילדיהם. מור, האחראית על האפייה והמתוקים בבית הקפה, החלה את דרכה המקצועית אצל הקונדיטור הנס ברטלה ומששבה לקיבוץ השכירה בו בתחילה מטבח קטן והוציאה משם את הקינוחים שלה למכירה, עד שהחליטה להגשים חלום ולפתוח את בית הקפה יחד עם בעלה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

מור עוגות בוטיק

מור עוגות בוטיק מציעה מגוון מתוקים (ומאפה אחד מלוח עם גבינה וזיתים). עוגות השמרים הן עוגות הדגל כאן וניתן למצוא למשל עוגת שמרים קינמון, שמרים פרג, שמרים שוקולד, שמרים נוגט עם שוקולד מריר, שמרים חלבה עם שוקולד ושמרים וניל וריבת פרי עונתי ועוד (39-42 שקלים לעוגה). בין הקינוחים עוגת פאדג' שוקולד ללא גלוטן (39 שקלים), פאי פירות עונתיים- פאי משמש, פאי שזיפים או תפוחים (39 שקלים או 15 שקלים לפאי אישי); מבחר עוגיות – ביסקוטי; בראוניז פאדג', באוניז 3 שוקולדים; שוקולד צ'יפס; עוגיות גרנולה; עוגיות טבעוניות (חמאת בוטנים עם קוקוס ושוקולד מריר); גלילות תמרים טבעוניות; עוגיות שוקולד מלוח ללא גלוטן; עוגיות פרלינה ועוד (25-32 שקלים לחבילה).

מור עוגות בוטיק. קיבוץ מגל (הכוונה לפי שילוט מהכניסה לקיבוץ). 0525017041. ראשון- חמישי 7:30- 18:00, שישי 7:30- 14:00. כשר

פיצריית שבתאי

מה שהתחיל כפיצרייה צנועה וחברותית בכפר ויתקין הפך היום למוסד קולינרי מוכר עם סניף באבן יהודה וסניף טרי שנפתח לפני מספר חודשים בקיסריה. שבתאי, נקרא על שמו של רועי שבתאי, מבעלי המקום שחיפש מקור פרנסה בעברו כמוסיקאי. שבתאי החל לעבוד במחלבת משק יעקבס וכגבן צעיר החל להתעסק בתחום הפיצות ולמכור אותן מביתו. עד שחבר לזוג שותפים והם החליטו יחד לשפץ את המקום בו שוכן כיום השבתאי, במו ידיהם.

פיצריית שבתאי

בתפריט מבחר פסטות, סלטים, נשנושי בר ומזטים שונים לצד בירות כמו קלמרי בטמפורה (35 שקלים), כנפי עוף (38 שקלים), מולים שחורים בחמאה (45 שקלים) ועוד. אבל הסיפור האמיתי פה הוא הפיצות כמו למשל פיצה עם ברוקולי ושמן כמהין; פיצת קונפי שום; פיצה פרגיות בגריל; פיצה עם שרימפס; פיצה ללא גלוטן או פיצות בתוספות שונות לבחירה, בחלוקה לרבעים. טווח מחירי הפיצות- פיצה קטנה- 36 שקלים, פיצה בינונית 56 שקלים ופיצה גדולה 66 שקלים.

פיצה שבתאי. בכניסה לכפר ויתקין. ראשון- שבת 12:00- אחרון הלקוחות (מטבח פתוח עד אחת בלילה). *4560. לא כשר

לחם השחר

שחר ומאיה בן ארויה הם בעל ואישה שמפעילים את לחם השחר מזה כשנתיים בקיבוץ משמר השרון. בן ארויה החל את הקריירה שלו בתחום האפייה כבר מגיל קטן, כשבכל יום לאחר בית הספר היה פוקד את מאפיית הקיבוץ (שפעלה בו קרוב לשבעים שנה ונשרפה בשנת 1997) ואופה בה. לאחר שהשתחרר מהצבא עבד שחר במגוון מאפיות ברחבי הארץ כמו למשל לחמא, לחם ארז ועוד עד שהחליט לפתוח מקום משלו, בו הוא מייצר מגוון לחמים ומאפים בעבודת יד וללא התערבות מכונות.

לחם השחר

בלחם השחר מציעים שלל לחמים כמו למשל שיפון צרפתי; לחם מקמח מלא; לחם קל; לחם זיתים; לחם לבן צרפתי; לחם בריאות דגנים; לחם אגוזים; לחם שיאור אורגני (17-29 שקלים לכיכר) ועוד. אל הלחמים לא מתווספים משפרי אפייה או כל חומרים משמרים והם מבוססים על מחמצת שאור מסוגים שונים עמו מחמצת לבנה, מחמצת צרפתית, מחמצת שיפון ועוד. כמו כן מוצאים כאן מגוון ריבות, עוגיות, גבינות קשות, גרנולה בייצור ביתי, ממרחים מגוונים שמשתלבים עם הלחמים ויוגורטים; עוגות בחושות ועוגות שמרים כמו שוקולד, חלבה ושוקולד, שמרים תפוחי עץ, שמרים קינמון אגוזים; פרעצלים וכריכים ועוד. בימי שלישי ושישי מתחילים לשלב בלחם השחר ליין לחמי בריאות עם לחמי כוסמין ושיפון דני.

לחם השחר. קיבוץ משמר השרון; ראשון-חמישי 6:30-20:00 , שישי 8:00-15:00. 09-8983511. כשר

ארצ'י ביסטרו

לפני מספר חודשים פתחה גל גפן, יחד עם בעלה את ביסטרו ארצ'י. השניים, תושבי עמק חפר שמתגוררים בעולש החליטו לפתוח את המקום כתוצאה מחיפושים תמידיים אחר מסעדה לאכול בה מבלי אילוץ של נסיעה בת שעה ובייביסיטר לילדים. ארצ'י פתוחה מזה שבעה חודשים והיא מציעה מבחר מנות טאפאס קטנות וכן מנות עיקריות שכוללות פסטות, פירות ים, סטייקים ודגים. כמו כן, בשעות הצהריים מוגשות כאן ארוחות עסקיות במחיר של 69 שקלים.

ארצ'י ביסטרו

בין המנות בתפריט הביסטרו ניתן למצוא למשל טבולה קלמרי (29 שקלים), כבד אווז בליווי ברוסקטה, קרם פירות יער ובלסמי מצומצם (49 שקלים), שרימפס עם שמנת, חמאת שום וניל, כמהין, עגבניות מיובשות ובזיליקום (69 שקלים), כנפיים ברוטב באפלו פיקנטי ובצל ירוק (34 שקלים), פילה בקר ברוטב יין תאנים ופירה כמהין (139 שקלים), פילה דניס על ריזוטו פורצ'יני וכמהין (119 שקלים), פסטה ברוטב עגבניות לילדים (39 שקלים) ועוד.

ארצ'י. מרכז מסחרי ביתן אהרון. ראשון- שבת 12:00-00:00. 09-7998681. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully