וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העמקים על קצה המזלג: טעימות מעמק יזרעאל

גורמה כשר, בראנצ'ים עשירים, קינוחי פטיסרי מושקעים ואוכל אסייתי. סיור מעורר תאבון של מסעדות ובתי אוכל בעמק יזרעאל

בשנים האחרונות הפך אזור רמת ישי ועמק יזרעאל בכלל, לשוקק מסעדות ובתי אוכל. בעבר ראו באזור כנקודת עצירה בלבד בדרך צפונה, אך כיום צצים בו עוד ועוד מקומות שהופכים את הלוקיישן היפיפה לזירת התרחשות קולינרית שוקקת שכדאי להתעכב עליה.

בין התאריכים 16.2 ועד ה-6.3 מתקיים באזור פסטיבל טעמים בעמקים בו משתתפות מגוון מסעדות, בתי קפה ושפים פרטיים שיפתחו את בתיהם לאירועים מיוחדים. זוהי השנה העשירית בה מתקיים הפסטיבל על כן יוצעו במסגרתו מגוון הנחות ומבצעים סביב המספר 10. כך למשל תצענה מסעדות מנה ראשונה או קינוח בעשרה שקלים בהזמנת מנה עיקרית או 10 אחוזי הנחה על חלק מהאירועים שיתקיימו.

עוד המלצות לסיורי אוכל
סיור במסעדות נוספות בעמק יזרעאל
סיור אוכל בים המלח
סיור אוכל בעיר התחתית

בראנץ' אצל נילי כהן מינץ בבית פיין

מזה 9 שנים מפעילה השפית נילי כהן מינץ את הקייטרינג שלה לאירועים מיוחדים. מינץ גרה ועבדה בצרפת וכעת היא החלה לערוך בראנצ'ים מיוחדים בבית פיין הפסטורלי שבבית לחם הגלילית. את הבראנץ' אוכלים בתוך מבנה טמפלרי משוחזר או בגינה היפיפה, כשמזג האוויר מאפשר. הבראנץ' נערך מדי יום שישי ופתוח לקהל הרחב, מחירו 82 שקלים לסועד למנה ראשונה ועיקרית לבחירה, קפה ושתייה קלה. מלבד המנות, מציעה כהן מינץ מבחר מסחרר של קינוחים מרהיבים ומיוחדים שמומלץ מאוד לנסות אותם.

בראנץ' אצל נילי כהן מינץ בבית פיין

תפריט הבראנץ' של כהן מינץ משתנה לעתים תכופות. כרגע, ניתן למצוא בו מנות כמו פולנטה וניל עם ראגו פטריות וערמונים וביצה עלומה; מאפה עלים עם ריקוטה, בצל מקורמל ועגבניות שרי מסוכרות; ביצים עלומות על פרנץ' טוסט; סלט עלים עם ברוסקטה עזים, אגסים וקרמל מלוח; סשימי לברק בפירות הדר; ניוקי ברוטב אפונת שלג, אפונת גינה, תרד וברוקולי ועוד. בין הקינוחים ניתן למצוא עוגת ריקוטה עם פודינג לימון (32 שקלים); טארט שוקולד לבן, קרם פטיסייר ותותים (34 שקלים), מילפיי ארל גריי (34 שקלים), פאי שוקולד עם ערמונים מסוכרים וקרם נוגט (34 שקלים) ועוד.

נילי כהן מינץ. בית פיין, בית לחם הגלילית. 054-4737776 .שישי- 9:30-14:30. כשר

קייטרינג איילת גפנים

איילת שפרירי, בעלת קייטרינג מזה עשרים שנה החליטה לעבור למקום אינטימי בו תוכל לתקשר עם לקוחותיה. כך היא חנכה לא מזמן את בית הקפה בבעלותה, שכרגע פתוח רק בימי שישי ועתיד להרחיב את שעות הפעילות בקרוב. במקום נערכות ארוחות בראנצ' מדי יום שישי בין השעות 8:00-14:00. במהלך הפסטיבל תפתח איילת גם בשבת באותן שעות וכן לארוחת ערב על בסיס דגים ביום ה' החל מהשעה 18:00. תפריט הבראנץ' משתנה מדי פעם לפי הלך הרוח של איילת ומוגש כארוחת טעימות (85 שקלים לסועד) או ארוחת בוקר סטנדרטית (60 שקלים לסועד). שתי הארוחות כוללות שתיה חמה וקלה לצד פוקאצ'ות שנעשות במקום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

קייטרינג איילת גפנים

ארוחת הבראנץ' מכילה טעימות קטנות של מנות כגון עלי אורז ממולאים בנבטים, פורטבלו, תותים וצנון; קרפצ'יו סלק; סלט חסה עם מדליוני גבינת עזים ברוטב וויניגרט הדרים; אגז בנדיקט על בריוש אפוי במקום עם ביצה הפוכה ואספרגוס; תבשיל תרד מוקפץ עם אגס מקורמל, שמנת חמוצה ומקל בצק עלים עם לביבת בטטה ועלי מרווה ברוטב שמנת עירית; שקשוקת עלי מנגודל ועכוב; פוקאצ'ות עשויות במקום עם ממרחי עגבניות מיובשות, חמאה מתובלת וטפנד. ארוחת הבוקר הישראלית כוללת סלט קצוץ, ביצה לבחירה, סלט חצילים וטחינה, סלט קינואה עם גרעיני רימון ורוקט, ממרחים ולחמים, גבינת שמנת ורוקפור.

איילת גפנים. יוקנעם המושבה. 052-8134105/103. כשר

מסעדת ארנולדס

מסעדת ארנולדס ברמת ישי היא השנייה בבעלותו של השף אורי ארנון, כאשר הראשונה ממוקמת בנתיב השיירה. צמד המסעדות של ארנון כשרות למהדרין ודומות האחת לשנייה בעיצוב הכפרי, בזיקה לקולינריה גלילית ובמנות הבשריות שמהוות את מרכז התפריט (מרבית מנות הבשר כאן הם מנתחים מקומיים מהצפון). ארנולדס החדשה נפתחה לפני כחצי שנה לאור ההתפתחות של האזור כמוקד בילוי וקולינריה וכעת ארנון מחלק את זמנו בין המסעדות.

מסעדת ארנולדס

מנות המפתח הן תבשילי קדירה כדוגמת קדירת בקר ביין אדום וירקות שורש (118 שקלים) ונתחים כמו אנטריקוט עגל מיושן על הגריל בציר בקר וקברנה (124 שקלים), אסאדו במעשנה (118 שקלים), סינטה עגל בסילאן ושום (118 שקלים) ועוד. בין המנות הנוספות בתפריט- קבבוני טלה על טחינה ירוקה (54 שקלים), כבד אווז על טוסט מקורמל ופירות יער (88 שקלים), סט טאפאס גלילי עם סלטים כמו משאוושה, קרם חציל, סלט פטוש, סלט עגבניות בתערובת תבלינים מצרית, סלט קינואה ועוד (48 שקלים לסט קטן ו-68 שקלים לסט גדול). כמו כן יש כאן גם ארוחת טעימות (228 שקלים).

ארנולדס. סטריט מול רמת ישי. 04-9522211. ראשון- חמישי 12:00-23:00, שישי 12:00-16:00, שבת- שעה לאחר צאת שבת- 23:00. כשר

בית קפה ינאיס

בית קפה מסעדה נעימה שמגישה אוכל ישראלי ים תיכוני עם נגיעות איטלקיות. הבעלים ינאי דוד הוא השף הראשי של חברת ינאיס שירותי הסעדה, שמלבד המסעדה מספקת גם קייטרינג לאירועים וחברות וכוללת גם חנות לאוכל מוכן בבית לחם הגלילית. העיצוב מאיר פנים ונעים לארוחת בוקר, צהריים או ערב. את המנות הנדיבות מגיש שף המקום אורי נתנזון (לשעבר יערות הכרמל) ומלבד התפריט הרחב מוצעות כאן מדי יום גם מנות ספיישל כמו קרפצ'יו סלק או מושי פיש- בלינצ'ס על בסיס פסטו ממולא סלמון. בין השעות 12:00-17:00 מגישה המסעדה ארוחות עסקיות במחיר 55- 65 שקלים וכן מוצעות על בסיס קבוע מגוון מנות טבעוניות וצמחוניות.

בית קפה ינאיס

בתפריט ארוחות בוקר עם ביצים לבחירה, סלט ירקות קצוץ, סלמון כבוש, אנטיפסטי, סלט טונה, גבינת לאבנה, קממבר, זיתים מתובלים, חמאה, ממרח עגבניות מיובשות, קונפיטורה, מוזלי, לחם הבית ושתייה קרה וחמה (57 שקלים), כריך סביח- ג'בטה במילוי ביצה קשה עם חציל צלוי, אריסה, לימון כבוש, טחינה, עמבה וירקות (42 שקלים), טוסט קרואסון חמאה עם פסטו, גבינה צהובה ועגבניה (29 שקלים), לזניה כתומה עם דלעת צלויה, רוטב עגבניות, בשמל וגבינות (49 שקלים), תבשיל דג ברוטב קארי ירוק לצד אורז מאודה (62 שקלים), עוגת הגבינה של מזל לצד קצפת וקולי תות (39 שקלים) ועוד.

ינאיס. צומת מגידו. 04-6204949. ראשון- חמישי 7:00-23:30, שישי 7:00-שעתים לפני כניסת השבת, שבת- שעה לאחר צאת השבת ועד 23:30. כשר

מסעדת גיוזה

הבעלים גיא אביטל ורן ברוש פתחו את גיוזה בדצמבר 2013, אחרי שצברו קילומטראז' במסעדות כמו ניהול הנמל 24 בחיפה. ברוש ואביטל התאהבו במטבח האסיאתי ולכן החליטו להקים את גיוזה שעתידה להתפתח בשנים הקרובות לרשת המתמקדת באוכל התאילנדי והוויאטנמי. הקונספט הוא שרינג- כל שולחן יכול להזמין מספר מנות קטנות שונות ולטעום מהמגוון, כשהגאווה של היא הכיסונים השונים שמכינים כאן מדי יום.

מסעדת גיוזה

בין המנות בגיוזה ניתן לטעום קארי צהוב וקרם קוקוס עם פרגית או שרימפס, תפוחי אדמה, בצל, בזיליקום ונענע (54 שקלים), טלה וקארי ירוק עם זוקיני, קרם קוקוס, ג'ינג'ר ולמון גראס (68 שקלים), רול עם שרימפס ובייקון או וורסיה צמחונית של חביתה, נענע, בזיליקום, טופו ובוטנים (28 שקלים), גיוזה עם שוק אווז, עגבניות מיובשות, תרד וקשיו מוגש עם חומץ אורז מתובל (31 שקלים), הוט פוט וויאטנמי למרכז השולחן לצד קערית נודלס ומגש עם תוספות כמו כופתאות ממולאות, פירות ים ועוד (48 שקלים), קינוח טפיוקה על בננה וקראמבל אגוזים עם קוקוס וטופי בננות (28 שקלים). בנוסף במסעדה מוגשות גם עסקיות במחירים שבין 55-75 שקלים.

גיוזה. אקליפטוס 3 סטריט מול רמת ישי. 0737524300. ראשון- שבת 12:00-23:00. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully