וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2 מסעדות חדשות בירושלים לעדי טלמור ואילן גרוסי

בחודשים הקרובים ייפתחו בירושלים שתי מסעדות חדשות ומבטיחות. האחת, מסעדת שף של אילן גרוסי במקומו של קפה פרדיסו, והשנייה, מסעדה של עדי טלמור בגן העצמאות בעיר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נסגר והמשיך הלאה, קפה צ'אקרה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שתי מסעדות חדשות יפתחו בירושלים בחודשים הקרובים. הראשונה, מסעדה חדשה לשף והבעלים לשעבר של מסעדת צ'אקרה הוותיקה בעיר- אילן גרוסי. והשנייה, בית קפה מסעדה לעדי טלמור, איש עסקים ומסעדן ירושלמי שאחראי על מסעדות כמו קולוני במתחם התחנה בעיר, רשת סושי רחביה, גרנד קפה ועוד.

גרוסי עזב לאחרונה את מסעדת צ'אקרה וסגר את קפה צ'אקרה הסמוך. השבוע הוא החל את השיפוצים למסעדתו החדשה והוא מבטיח מסעדת שף אינטימית עם תפריט ייחודי. "המקום יכלול מנות מפתיעות ומעניינות עם דגים, פירות ים, בשר וכן היצע צמחוני", הוא מסביר, "התפריט יתחלף מדי שבוע ויתבסס על ספקים ירושלמים. ובהיבט התמחור אני שואף למחירים נגישים מאוד".

המסעדה החדשה של גרוסי ששמה טרם הוחלט (אך שמה יושפע על פיו מהכיוון ההודי בדומה למסעדתו הקודמת צ'אקרה) תיפתח בעוד כחודש היכן שהייתה עד לאחרונה מסעדת פרדיסו הוותיקה. "אחרי 17 שנים במקום רצו הבעלים של פרדיסו לעשות שינוי בחיים שזה מאוד לגיטימי למסעדן", מסביר גרוסי שיישאר שכן של פיצה פי בריבוע, אף היא של בעלי פרדיסו לשעבר, אריק בלום.

המסעדה של גרוסי תהיה פתוחה 7 ימים בשבוע בשעות הערב ולאחר מכן גם בצהרי הימים שישי ושבת. המקום, שיכלול 60 מקומות ישיבה ובר רחב, יעוצב על ידי הילה ולוטן זעפרני שעיצבו מסעדות כמו טלביה, גרנד קפה והסדנה, אף הם בירושלים. "יש בינינו כימיה וחברות ואני אוהב לעבוד ולצרוך מתוך הקהילה הירושלמית שאני חי בה", אומר גרוסי, "בהמשך, אני רוצה לשלב פה בעבודות מטבח נוער מקומי במצוקה שזה משהו שמלווה אותי תקופה".

המסעדה השנייה שעתידה להיפתח בבירה תתמקם בגן העצמאות בעיר. לאחר מכרז רווי מתחרים במיוחד זכו באפשרות להפעלת המקום עדי טלמור ואיש הנדל"ן רמי פליישר. "הנכס כבר עומד וצריך להתאים אותו למה שנחליט להקים שם", מסביר טלמור, "המקום יפתח בעוד כשלושה חודשים ובגדול הוא אמור להיות בית קפה מסעדה כשמקורות ההשראה שלנו יכולים להיות מקומות כמו הפיקניק בתל אביב או למשל קפה נואר בעיר. עדיין לא החלטנו אם זה יהיה מקום איטלקי או משהו שמשלב כמה קונספטים".

על אף שטרם הוחלט על טיב המקום וסגנונו המדויק, אין ספק שמדובר בנכס אסטרטגי אליו יגיע קהל רב מירושלים והסביבה לבילוי, לכן המקום יהיה פתוח לפי טלמור 7 ימים בשבוע, גם בשישי ושבת. "המקום יהיה לא כשר משום שאנחנו רוצים שהוא יכיל אופציה לכלל האנשים שמבלים בפארק בסוף השבוע וממחפשים מקום לשתות ולאכול בו עם הילדים והמשפחה", אומר טלמור, "אנחנו נפתח מקום שונה ומרענן בנוף הירושלמי שיביא בשורה כי לאור הניסיון שלי אני בהחלט יודע לעשות התאמות לצרכים של הקהל, לנכס ולאזור הזה שהוא כמו הסנטרל פארק של ירושלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully