וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל עזיבת השפים ממשיך: אילן גרוסי עזב את צ'אקרה

הביצה הקולינרית המקומית ממשיכה לגעוש כאשר עוד שפים עוזבים את המסעדות: אילן גרוסי עוזב את מסעדת צ'אקרה בירושלים ואלכס ניקולסקי נפרד ממר וגברת לי של שאול בן אדרת בת"א

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נסגר בינתיים- קפה צ'אקרה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ביצת המסעדנות הישראלית ממאנת להירגע. אחרי עזיבתו של השף ירון שלו את מסעדת טוטו והתמוטטותו של רפי כהן ממסעדת רפאל ממשיכות הדרמות בקולינריה הישראלית. הלילה נודע על זוג שפים נוספים שסיימו את תפקידם: הראשון הוא השף אילן גרוסי ממסעדת צ'אקרה הירושלמית הוותיקה והשני הוא אלכס ניקולסקי- השף הצעיר של מסעדתו האסיאתית החדשה של השף שאול בן אדרת, מר וגברת לי בת"א.

גרוסי המזוהה מאוד עם המסעדה היה שותף בה למעלה מ-14 שנים, והפך אותה במהלך כהונתו לאחת ממהמסעדות הטובות ביותר בירושלים. גרוסי היה שותף במקום יחד עם שלושה שותפים נוספים- רוג'ר מור, ערן פרץ ואיתן גסטוויר. שלושת השותפים האחרים נותרו בתפקידם, כאשר ערן פרץ גם יחליף את גרוסי בתור השף של המסעדה.

"אילן עזב משום שהוא הגיע לרוויה מהמסעדה", אומר מור, "אבל היא ממשיכה לפעול כרגיל עם יתר השותפים". לפני כשבועיים, נסגר בית הקפה הסמוך למסעדת צ'אקרה- צ'אקרה קפה, שגם בו היה שותף גרוסי. "החלטנו להחזיר את הנכס לבעל המקום", אומר מור על הסגירה.

גרוסי מאשר את הדברים אך אינו תורם עוד פרטים מלבד זאת שהמסעדה ממשיכה לפעול כסדרה, ללא נוכחותו במקום. בלילה, נפרד גרוסי מהמסעדה ומשותפיו בסטטוס בפייסבוק במסגרתו כתב- "אני יוצא לדרך חדשה, קצת התחדשות. אי אפשר לסכם תקופה כל כך ארוכה שהלב גועש והדמעות יורדות".

אלכס ניקולסקי. נמרוד סונדרס
ממשיך לקוסטה ריקה- אלכס ניקולסקי/נמרוד סונדרס

שף נוסף שהודיע אמש על עזיבתו הוא כאמור אלכס ניקולסקי- שהגיע מדרום הארץ מוקדם יותר השנה כדי להקים ולעמוד בראש המטבח של המסעדה האסיאתית מר וגברת לי של השף שאול בן אדרת, אשר נפתחה במהלך חודש ינואר. "סיימתי את תפקידי במר וגברת לי", כתב ניקולסקי אמש בחשבון האינסטגרם והפייסבוק שלו, "שבוע טוב לכולם".

"שאול ואני נשארנו חברים פשוט אני רוצה משהו אחד והוא רוצה משהו אחר", אומר היום ניקולסקי על עזיבתו את המסעדה, "כעת אני עובד על פרויקט טאפאס אסייתי של משקיע ישראלי, בקוסטה ריקה".

"אלכס ניקולסקי, הוא בחור צעיר ומוכשר ואני צופה לו עתיד מזהיר ומאחל לו בהצלחה בשמי ובשם כל צוות 'מיסטר ומיסיס לי'", אומר השף שאול בן אדרת, "את מקומו של אלכס תפס צוות מומחים מתאילנד ומסין (כל אחד בתחומו; סושי, תאי סטריטפוד ודים סאם) שעושים דברים חדשים ומדהימים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully