וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הכוון: מסעדה חדשה למאסטר שף אבי לוי

המאסטר שף אבי לוי לא נח לרגע ופותח את בית הכוון, מסעדה נוספת בירושלים, במתחם התחנה הראשונה בבירה. בתפריט - אוכל מהיר וביתי בפיתה מיוחדת מבצק חלה

צילום: עידו שחם, עריכה: רן צימט
אבי לוי בית הכוון. עידו שחם
פיתה עם אנטרקוט וביצה/עידו שחם

עברו שנתיים מאז פתח השף אבי לוי את מסעדת המוציא בירושלים. חלף זמן, המסעדה התבססה, וכעת מרגיש המאסטר שף כי הוא מוכן להמשיך לשלב הבא: מקום חדש שנפתח היום להרצה ויתמקד באוכל מהיר שיוגש בפיתה מיוחדת שפיתח לוי מבצק חלה או בגרסת סינייה, במחבת. הקונספט דומה מאוד לסטארט אפ הפיתות של השף אייל שני, המזנון, כשלוי מסביר שבגרסתו הירושלמית, ירגישו את היד המיוחדת שלו ואת האוכל הביתי שבזכותו התפרסם.

בית הכוון הוא שם המסעדה החדשה של לוי שנמצאת במתחם התחנה הראשונה בירושלים. מדובר במבנה היסטורי בו שכן בעבר כוון הרכבות שהתגורר וביצע את עבודתו מהמבנה. כעת, הפך לוי את המקום למסעדה בת שתי קומות עם מטבחים פתוחים שמונה 50 מקומות ישיבה, חלקם ברחבה חיצונית וחלקם בקומה השנייה שמשקיפה על מתחם התחנה.

לוי יציע במסעדה מגוון רב מנות צמחוניות בהתאם לקהל המקומי שפוקד את מסלולי הריצה והספורט הסמוכים למסעדה כמו סנייה בטטה וכרובית עם טחינה. כמו כן יוצעו מנות נוספות כמו פיתה במילוי רצועות אנטרקוט וביצת עין; סנייה טלה וסלט עגבניות ופלפלים; פריטטה של סבתא רחל; פשטידות מרוקאיות מיוחדות; צ'יפס עמבה בקונוס ועוד.

בית הכוון. מתחם התחנה הראשונה, דוד רמז, ירושלים.02-6242756. כשר

אבי לוי בית הכוון. עידו שחם
צ'יפס עמבה/עידו שחם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully