וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוכלים סרטים: 10 המאכלים הכי מוזרים בקולנוע

15.7.2014 / 16:56

לנו אולי נראה שפופקורן זו הנורמה אבל ברחבי העולם מזנון הקולנוע מציע דברים אחרים לגמרי. אז איפה מנשנשים נמלים מטוגנות, מי מכור לליקריץ' מלוח ובאיזו מדינה תוכלו להתמוגג מקוויאר במהלך הצפייה

הולנד: ליקריץ מלוח

באופן מפתיע הליקריץ השחור הוא אחד החטיפים המבוקשים ביותר בהולנד בכלל ובמזנון הקולנוע בפרט. רק שבניגוד למה שקיים בחנויות הממתקים בארץ או בארצות הברית אלה לא סוכריות גומי סטנדרטיות בטעם אניסי, אלא חטיף מלוח ביזארי שההולנדים ממש אובססיביים אליו, ולראייה, צריכת הליקריץ ההולנדית (שנקרא DROP) היא מהגבוהות בעולם.

דרום קוריאה: דיונון מיובש

לא רק דיונונים טריים הולכים בקוריאה. הגירסה המיובשת שארוזה בשקית היא להיט בבתי הקולנוע (אגב, לא גם בסין) וכדי לא להימנע לגמרי מהשפעות מערביות, בחלק מהמקומות במדינה אוכלים משלבים את המעדן המפוקפק לצד הפופקורן.

קולומביה: חטיף נמלים מטוגנות

מי צריך פופקורן, כשאפשר להתענג על נמלים מטוגנות במרקם קראנצ'י. הקולומביאנים נוהגים לנשנש נמלים בקולנוע, מנהג שאין לזלזל בו כי בכל זאת - הן עתירות בחלבון. למי שהמרקם מפריע, יש גם גירסה קלה יותר לעיכול, של נמלים מצופות בשוקולד.

מוסקבה: קוויאר בלוגה

כנראה שלא תמצאו את התענוג היוקרתי ברחבי רוסיה רבתי, אבל במוסקבה, בירת החיים הטובים, מגישים גם קוויאר בקולנוע. קוויאר הבלוגה שמוגש שם, הוא מהיקרים בעולם, ולכן החטיף רווי היוקרה הזה נפוץ בעיקר באזורי VIP באולמות הקולנוע עבור אוליגרכים אמידים שיכולים להרשות לעצמם את ההנאה האקסקלוסיבית.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

יוון: סופלאקי

השיפוד היווני העסיסי הזה אמנם לא מוגש במזנוני האולמות בבתי הקולנוע היווניים, אבל במהלך חודשי הקיץ נפתחים בכל רחבי יוון אולמות קולנוע פתוחים תחת כיפת השמיים, ושם חוגגים עם הרבה בשר על האש, בהם גם שיפוד הבשר העסיסי שמלווה ביוגורט.

נורבגיה: בשר אייל מיובש

חטיפי בשר הם דבר של מה בכך בארצות הצפון, והסקנדינבים אוהבים מאוד את בשר הציד שלהם, שנחשב מזין ודל בשומן. התענוג הזה מוגש בעיירה Kautokeino באחד מבתי הקולנוע המסקרנים של נורבגיה, שנמצא בבית קולנוע קיקיוני עשוי שלג שמשמש גם כדרייב אין למזחלות שלג.

סין: שזיפים מומלחים

פירות יבשים הם לא מאכל מרגש במיוחד, וספק אם מישהו ירים גבה על אכילתם באולם הקולנוע. אבל המלח שנוסף לחטיף הסיני הזה המיובש הזה משנה לגמרי את טעם השזיפים ומוסיף להם ריח עז. התוצאה: טעם אינטנסיבי כל כך, עד שמי שלא מכיר את החטיף פשוט לא ידע לזהות את חומר הגלם.

מקסיקו: טוסטילוקוס

אוכל הרחוב הפופולרי הזה אופייני בעיקר לאזור טיחואנה והוא משלב כמה אלמנטים מפתיעים. בבסיסו נמצא צ'יפס תעשייתי מקמח תירס (שמזכיר מאוד במראהו המתעתע נאצ'וס) ומעליו מניחים עור חזיר כבוש, ג'וליינים של שורש ג'יקאמה מקסיקני, סלסה ורדה ועוד מבחר תוספות ורסטיליות.

הודו: סמוסה

כל מי שביקר בהודו יודע שסמוסה הוא חטיף אוכל רחוב פופולרי, ומסתבר שלא רק שם, כאשר עשרות אלפי סמוסות נחטפות בבתי הקולנוע כלחמניות חמות, מדי יום. למרות שלפופקורן המערבי כבר יש דריסת רגל משמעותית בקולנוע ההודי, הסמוסה עדיין נחשבת כמעדן המועדף, בעיקר באזור מומבאי.

יפן: חטיפי דגים

האוכל היפני גורר הרמת גבה אצל כל תייר מערבי, ובתי הקולנוע שם לא שונים במובן הזה. החטיף הכי נפוץ הוא דגים קטנטנים שלמים אפויים, בציפוי סויה וסוכר, במרקם קרנצ'י וטעמי אוממי ממכרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully