וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המדף: הבועה נכנסת לשוקולד

27.7.2014 / 15:38

מרקם של בועות בשוקולד מילקה מוסיף או גורע? איזו עוגיה חדשה מושלמת לצד הקפה של הבוקר, והאם מי מעיינות מאיסלנד שווים את מחירם הגבוה? כל מה שחדש על המדף

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שוקולד חלב מילקה – באבלס

מותג השוקולד MILKA מרחיב את המוצרים בישראל ומשיק את Milka Bubbles בשני טעמים: מילקה Bubbles שוקולד חלב (80 גרם), מילקה Bubbles שוקולד לבן עם שברי אגוזים (83 גרם).

מחיר מומלץ לצרכן: 9.90 שקלים.

שולפים מזלגות: אותה המילקה בשינוי אדרת. הטעם זהה לשוקולד המוכר, השוני הוא רק במרקם, שמזכיר את האווריריות בשוקולייט הנוסטלגי של עלית, אם כי לא עולה עליו. כאן המרקם לא באמת משפיע על הטעם המוכר (והטוב יש לציין) של מילקה, ולכן לא נרשמה התרגשות. הערה חשובה - על השוקולד המיובא כתוב בעיקר ברוסית, ובחלק הקטן של ההוראות בעברית לא מצוין שיש לשמור אותו בקירור. וחבל שכך, כי הוא נמס בקלות ותוך זמן קצר וחייבים להגיש אותו כשהוא קר מאוד. איחסון במזווה גורם להמסה מוחלטת של השוקולד שבעקבותיה טעמו משתנה ומתקלקל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צילום: יח"צ)/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוגיות לחמי

קונדיטוריית לחמי מציגה עוגיות "לצד תה" בטעמים של חמאה תפוז שקד וקינמון ו"הסדרה המפנקת" בטעמים של שטרודל פטל ושוקוצ'יפס.

מחיר מומלץ לצרכן: 11.90 שקלים לשקית עוגיות במשקל 200גרם.

שולפים מזלגות: הסדרה המפנקת – שוקולד צ'יפס: העיצוב של העוגייה מזמין ואסתטי ממש כמו בקונדיטוריה. המרקם קרנצ'י, השוקולד מצוין והגודל הקטן והממזרי של העוגיה הוא בדיוק במידה הנכונה (מה שכמובן לא מנע מאתנו לקחת עוד חופן עוגיות אחרי העוגיה הראשונה). עוגיות מלבן קינמון ליד התה: טעימות, טריות ואיכותיות, לא מתוקות מדי, תענוג. אהבנו.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בייגלה חיטה מלאה עם מלח ים

בייגל בייגל משיק את בייגלה דקים דקים 100% חיטה מלאה בשני טעמים- מלח ים ושומשום.

מחיר מומלץ: 10-12 שקלים.

שולפים מזלגות: הפתעה נעימה, חטיף באמת טעים. החיטה המלאה מוסיפה תחושה משביעה ומזינה יותר והמלח משדרג. מעלה את הבייגלה לדרגות חדשות.

מים מינרליים איסלנדיק. צילום: איסלנדיק,
מים מינרליים איסלנדיק/צילום: איסלנדיק

מי מעיין איסלנדיים

"איסלנדיק" – מים מינרלים המגיעים מאיסלנד, ממי הקרחונים הנשפכים לאחד המעיינות הגדולים באיסלנד.

מחיר מומלץ לצרכן: 8.5 שקלים לבקבוק של 500 מ"ל, 10 שקלים לבקבוק ספורט של 750 מ"ל.

שולפים מזלגות: מים פרימיום, זה שילוב של מלים שכבר הופך אותנו לחשדנים. בטח כשרואים את הבקבוק המעוצב במרקם חלק ונעים למגע ופרסומים על כך שהמים האלה משמשים כבסיס למוצרי קוסמטיקה יוקרתיים. האריזה הנוצצת כמובן מביאה למסקנה בלתי נמנעת: מדובר על תירוץ לתמחור ביוקר של הנוזל הכי טריוויאלי על כדור הארץ. בהשוואה שעשינו בין מים של מותג ישראלי מוביל לבין המותג החדש, רק חלק קטן מהנסיינים אהבו ומצאו שהמים בעלי טעם אדמתי, כמו מי מעיין טובים בטבע, אבל לא היו משלמים עבור הבקבוק 10 שקלים. רוב הטועמים העדיפו את מותג המים הישראלי. לדבריהם, דווקא הטעם החזק של המים דחה אותם, והם נטו למים המוכרים שהתרגלו אליהם, בלי טעם וכמובן במחיר ידידותי יותר.

סוכריות בטעם קוקוס. צילום: אפרת אשל,
סוכריות בטעם קוקוס/צילום: אפרת אשל

סוכריות ללא סוכר בטעם ממתק קוקוס

מותג הסוכריות תנת'ה משיק סדרת סוכריות ללא סוכר בטעמי מנטה, לימון ותות, קפה מקיאטו, קרמל וקוקוס. הסוכריות החדשות הן היחידות בארץ בעלות תו תקן של אגודת אייל לסוכרתיים.

מחיר מומלץ לצרכן: 5.90 שקלים.

שולפים מזלגות: כשמניחים את הסוכריה על הלשון הטעם מאוד מרענן וכיפי ובאמת מזכיר משהו בין חלב קוקוס וחטיף קוקוס. אבל בהמשך נהיה טעם לוואי מוזר ואחרי שזרקנו את הסוכריה לפח נותרנו שעות מרובות אחרי עם טעם של פלסטיק בפה. גם עבור חולי הסכרת, יש אלטרנטיבות טובות בהרבה בשוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

קפה קר אילי

קוקה-קולה ישראל משיקה אריזה חדשה וטעמים חדשים למותג הקפה הקר ILLY קפה עם חלב, "קפוצ'ינו" קפה עם חלב בתוספת קקאו.

מחיר מומלץ לצרכן: החל מ- 8 ש"ח ליחידה (250 מ"ל).

לאטה מקיאטו: אמנם מרגישים שמדובר פה באבקת חלב אבל ביום חם, הקפה כשמוגש קר נחמד ומרענן וטעם הלוואי שלו לא מציק מדי - פתרון טוב לממהרים בבוקר או למני שמחפש פינוק באמצע היום. היו מי שאמרו שהטעם מתוק להם מדי. קפוצ'ינו בתוספת קקאו: ארומת הקקאו אכן מורגשת בתום השתייה אולם יש להקפיד על צריכת המשקה מהמקרר שכן טמפרטורת החדר פוגעת בו והופכת אותו לאנמי למדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully