וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוכל רחוב: נקניקיות כאלה עוד לא טעמתם

29.7.2014 / 8:30

במסגרת חיפושיו אחר מקומות פשוטים אך לא סטנדרטיים מגיע המונה לנקניקיות ישראל ברמת גן כדי ליהנות ממבחר רטבים חלומי ונקניקיה מושלמת שנמסה בפה תמורת 18 שקלים בלבד

המונה טועם נקניקיות ישראל. קובי רובין
תפוצ'יפס על הנקניקיה ורוטב חלומי/קובי רובין

הרבה פעמים במהלך החיפושים שלי ברחבי הארץ, אני נתקל בקונספט שחוזר על עצמו. הרבה מקומות מפחדים להעז ולקבע סגנון שונה. הפחד מהשונה תמיד היה חזק, במיוחד בנושא האוכל. אני מברך מקומות אשר מצאו את ייעודם ומצליחים להשביע קהל לקוחות נאמן שלא מוכן שישנו לא כלום. אני מבין את המשיכה לפשוט, אבל חשוב לי להביא גם את אותם מקומות אשר חושבים קצת אחרת. ככה הרגשתי כשנכנסתי לנקניקיות ישראל.

בכניסה שמתי לב לעיצוב, עם הסברים מפורטים, חלק מהמנות עם שמות של מקומות שכולם רוצים להגיע אליהם, ג'מייקה, גם אקפולקו, היה גם בומביי על הקיר, התחלתי להבין שמדובר כאן על סרט אחר לגמרי. הכוונה בשמות הייתה לרטבים מקוריים שרקח אבירן, אחד מבעלי המקום, הכנתי את עצמי לטעימות, תנור לחימום לחמניות היה עוד סימן חיובי, בעל הבית לוקח את העסק ברצינות אמיתית. מבחר לחמניות פשוט עם אפשרות ללחמנייה מחיטה מלאה.

יש מקומות בהם אתה מזהה זילזול במלאכה, לא בנקניקיות ישראל. אבירן משדר מקצועיות מדהימה. יש מנה הולנדית עם פירה חם, מנה אמריקאית, ואז שמתי לב למנה הצרפתית, ביצה מקושקשת עם פרוסות של נקניקיות עוף. הלכתי על זה, בשילוב כל השינויים שמבטיח המקום, אבירן הכניס לחמנייה לתנור הקטן, חצה אותה והניח פרוסות של חסה, אחר כך שם בנדיבות את המנה הצרפתית. אני לא חזק במיונז, אז לא טעמתי את רוטב המיונז בומביי, תסלחו לי מראש, אבל רוטב הג'מייקה, הייתי מחזיק בקבוק כזה בבית, לבקבק ולמכור ומהר. צ'ילי מתוק עם מטען של חריף מדויק ועל זה נענע, כמה פשוט ככה טעים. גם רוטב האקפולקו צ'ילי מתוק עם נגיעות שום לא איכזב, אבל הג'מייקה היה יותר ממדהים. אחרי כל ההכנות והרעב, אבירן שאל אותי עם לשים מלח, אני השבתי כן, אז הוא לקח חופן של תפוצ'יפס ופיזר על הכל (כולנו יודעים שתפוצ'יפס זה מלח בתחפושת של תפוח אדמה) מה שמדהים זה הרעש שזה עושה בפה.

התחברתי למקרר הרטבים עם אינפוזיה של עונג, הוספתי עד בלי די והרבה, המנה פשוט נמסה לי לתוך הפה. כל ההנאה תמורת 18 ש''ח בלבד. החלטתי בהתחלה לאכול רק חצי, אז הבטחתי, אתם כבר יודעים כמה אני חזק בהבטחות שלי על כמויות ואוכל, ממחר דיאטה, אבל לא.


נקניקיות ישראל. רח ביאליק 1 רמת גן, כופר הישוב. 03-5405416. שעות פתיחה: א'-ה': 11:00-23:00. כשר

המונה טועם נקניקיות ישראל. קובי רובין
לוקחים את העסק ברצינות. נקניקיות ישראל/קובי רובין
  • עוד באותו נושא:
  • נקניקיות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully