וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע: תפריט מתוקים חדש ברשת מקס ברנר

18.8.2014 / 15:48

תפריט מתוקים חדש במקס ברנר, חגיגה איטלקית - ספרדית אצל חיים כהן, פסטיבל יין במוזיאון ישראל ופסטיבל עגבניות בוויקי כריסטינה. איפה נאכל השבוע?

מקס ברנר. אלירן ניסים,
קרמבו נוסטלגיה במקס ברנר/אלירן ניסים

מנות חדשות במקס ברנר

רשת מקס ברנר מרעננת את התפריט שלה עם מנות ספיישל חדשות, ומשקאות קפואים בשילוב של שוקולד ואלכוהול. בתפריט הספיישלים תמצאו קינוח טבעוני חדש - סיגר קראנצ' של שוקולד טהור עם אמבטיית שוקולד מריר וסלט פירות (49 שקלים), קרמבו נוסטלגיה זוגי (69 שקלים), קרפ חמאת בוטנים (49 שקלים), ועוד. בנוסף מציעה הרשת דיל לילי, אחרי השעה 23:00 על כל הזמנה של קינוח מהתפריט הרגיל או החדש יוענק משקה קפוא אלכוהולי.

סניפי רשת מקס ברנר

טשרניחובסקי 6. אנטולי מיכאלו,
מבחר סלטים בטשרניחובסקי 6/אנטולי מיכאלו

ארוחת שבת בטשרניחובסקי 6, תל אביב

ביסטרו טשרניחובסקי 6 מציע ארוחות שבת חדשות במחיר 95 שקלים לאדם. במסגרת הארוחה יהנו הסועדים מסלסלת לחם, מבחר סלטים ומנות ראשונות למרכז השולחן ועיקרית לבחירה. בין המנות: כרובית אפויה בטחינה, סלמון בכבישה עדינה עם שמנת חמוצה ועוד. בין העיקריות: קציצות דג ים ביוגורט עם סלט פריקי, בורגול ועשבי תיבול, תבשיל בשר בסגנון פורטוגלי עם מאפה לחם תירס, פסטה פונגי עם פטריות, עגבניות, שמנת ושום ועוד. בנוסף, כוס יין תימכר ב-18שקלים, וקוקטייל הבית ב-22 שקלים. הארוחות מוגשות בימי שבת 12:00-17:00 ו-19:00-00:00

טשרניחובסקי 6. רחוב טשרניחובסקי 5, תל אביב, 03-6208729. לא כשר

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
יפו תל אביב. דניאל לילה,
שבוע עולמי ביפו תל אביב/דניאל לילה

איטליה וספרד ביפו תל אביב, תל אביב

מסעדת "פו תל אביב של השף חיים כהן חוגגת שבוע עולמי, אשר יתחיל ביום שני עם מסורת חדשה של "שני איטלקי", בכל שני יוגש במסעדה תפריט איטלקי, יינות איטלקיים, מוסיקה ואורחים. בין המנות תמצאו פיצה פרחי קישוא ואנשובי, תמנון קונפי ושעועית, ניוקי סרטנים וכרישה ועוד. ביום רביעי תחגוג המסעדה באופן חד פעמי ערב ספרדי בו יארח חיים כהן את בעלי יבואנית היין ג'יאקונדה, לחגיגה של יינות ספרדיים לצד אוכל מיוחד לאירוע ומוזיקה ספרדית. האורחים יטעמו 13 סוגי יינות לבנים ואדומים תוצרת ספרד.

יפו תל אביב, יגאל אלון 98, תל אביב, 03-6249249 . לא כשר

קפה לואיז. אנטולי מיכאל,
פיצה מקמח מלא לילדים/אנטולי מיכאל

תפריט ילדים בריא בקפה לואיז

רשת קפה לואיז משיקה לראשונה תפריט ילדים, אשר בדומה לתפריט הרגיל מורכב ממגוון מנות עם ערכים תזונתיים גבוהים המבושלות באמצעות אידוי או אפייה וללא חומרים משמרים. בין המנות בתפריט הילדים: קציצות עוף ברוטב עגבניות בתוספת אורז מלא עם כוסמת ירוקה, פסטה אורגנית מקמח מלא ברוטב עגבניות, פיצה לואיז מקמח מלא ועוד. בנוסף, יוצעו במסעדות הרשת מגוון פעילויות לילדים.

סניפי רשת קפה לואיז

פסטיבל היין. ברק אהרון,
פסטיבל היין/ברק אהרון

פסטיבל היין במוזיאון ישראל, ירושלים

פסטיבל היין נערך זו השנה ה-11 במוזיאון ישראל בירושלים. במסגרת הפסטיבל עשרות יקבים מקומיים יציעו טעימות ממיטב היינות ולצידם דוכני אוכל של מבחר מסעדות, מוזיקה והופעות חיות. הפסטיבל ייערך בתאריכים 1-4 בספטמבר, בין השעות 19:00-23:00. מחיר כרטיס הכניסה 85 שקלים והוא כולל כוס יין שניתנת למילוי ללא הגבלה. באי הפסטיבל בימים שלישי–רביעי יזכו בכניסה חינם למוזיאון (עד השעה 21:00).

מוזיאון ישראל, שדרות רופין 11, הקריה, ירושלים, 02-6708811.

אדמה. אילן עמיחי,
מסעדת אדמה/אילן עמיחי

ספיישלים של קיץ במסעדת אדמה, זכרון יעקב

מסעדת אדמה מרעננת את התפריט ומוסיפה מנות קיציות לצד תפריט יינות ישראלים. כל סועד יקבל סנגריה על חשבון הבית ובכל חמישי בערב מופע ג'אז מתחלף. בין הספיישלים: פיצה לבנה עם ארטישוק (48 שקלים), סביצ'ה טונה אדומה (39 שקלים) חציל קלוי עם עדשים (38 שקלים) ועוד. ניתן גם לשלב סיור חוויתי בסמטאות זכרון בהדרכתה של דגנית אזולאי, בעלת המסעדה.

מסעדת אדמה בקתה קולינארית, מעלה הראשונים 8, גבעת זמרין, זכרון יעקב. 04-6293183. ראשוון-חמישי: 12:00-00:00. שישי-שבת: 09:00-23:30. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
•מרק נאשי וחלב קוקוס באוליב ליף/מערכת וואלה!, צילום מסך

פסטיבל אגסי נאשי באוליב ליף, תל אביב

מסעדת אוליב ליף, במלון שרתון תל אביב, מכריזה על פסטיבל אגסי נאשי בשיתוף עם פירות "בראשית" מהגליל והגולן. הפסטיבל יתקיים בעד סוף אוגוסט, ובמהלכו יוגש תפריט מיוחד הכולל מנות המשלבות את אגס הנאשי, שמוצאו במזרח הרחוק. בין המנות שיוגשו במסגרת הפסטיבל: נתחי עוף מוקפצים על קרם נאשי וסילאן, נתח עגל חלב צלוי עם צ'אטני נאשי ורוקט צעיר, מרק נאשי וחלב קוקוס עם סורבה נאשי ועוד.

אוליב ליף, הירקון 115, מלון שרתון, תל אביב. 03-5219300. כשר

מסעדת הדגים עין גב. עומר שביט,
תפריט חדש במסעדת הדגים בעין גב/עומר שביט

השקת תפריט חדש במסעדת הדגים, עין גב

מסעדת הדגים בעין גב חוגגת ביום חמישי הקרוב (28 לאוגוסט) מהשעה 21:00 את השקת התפריט החדש של המקום. על שפת הכינרת ייערך מופע פולק, קאנטרי ועברי של שלישיית "ג'יין בורדו" אשר ילווה במבחר מנות חדשות מתפריט המסעדה, ביניהן: חציל עג'מי על האש, שיפודי פילה סלמון וגבינת חלומי, חריימה עין גב, ברבוניה צ'יפס ועוד.
מומלץ להזמין מקומות מראש.

מסעדת הדגים עין גב, 04-6658136. לא כשר

אלבי. שרית גופן,
טברנה יוונית באלבי/שרית גופן

טברנה יוונית באלבי

מסעדת אלבי פותחת במסורת ערבי טברנה, בכל יום שלישי החל מהשעה 20:00 תיערך חגיגה יוונית ברחבת המסעדה, עם הופעות חיות של תומר (בוזוקי) אביזוב והרבה אוזו. בתפריט הטברנה תוכלו למצוא מאזטים ובהם איקרא תוצרת בית, דגים מלוחים, ציזיקי, סרדינים, עלי גפן תוצרת בית ועוד, לצד מנות ראשונות ועיקריות מהמטבח היווני.


אלבי בר, עולי ציון 6, שוק הפשפשים, יפו 077-4417072. לא כשר

רוסטיקו. בן יוסטר,
עסקיות אטרקטיביות בפיאצה רוסטיקו/בן יוסטר

עסקיות חדשות בפיאצה רוסטיקו, תל אביב

פיאצה רוסטיקו במתחם שרונה השיקה תפריט עסקיות חדש הכולל ראשונה, עיקרית ושתיה במחיר המנה העיקרית. כמנה ראשונה ניתן יהיה לבחור בין אנטי פסטי, סלט עגבניות או שעועית ירוקה, בין המנות העיקריות יוצעו פיצה קלבריה עם פלפל קלוי ונקניק סלמי פיקנטי (59 שקלים), לינגוויני פירות ים (75 שקלים), קנלוני ראגו (67 שקלים) ועוד. העסקיות מוגשות בימים ראשון עד חמישי בין השעות 12:00 עד 16:00.

פיאצה רוסטיקו, קפלן 22, מתחם שרונה, תל אביב. 03-5588654. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פסטיבל עגבניות בוויקי כריסטינה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פסטיבל עגבניות בויקי כריסטינה, תל אביב

מסעדת הטאפאסים ויקי כריסטינה מציינת את פסטיבל העגבניות לה טומיטינה הנערך בספרד בתקופה זו. בין התאריכים 27 באוגוסט ועד 3 בספטמבר יוגש במסעדה תפריט עם מבחר מנות על טהרת העגבניות, ובו: גראטן עגבניות בקראסט פירורי לחם עם בייקון ופימנטון (28 שקלים), פילה לוקוס מבושל ברוטב עגבניות (59 שקלים) לחם עגבניות קלוי עם כבד אווז צלוי וריבת עגבניות ותאנים פיקנטית (49 שקלים) ועוד.תפריט הספיישל יוגש בשעות הערב בלבד.

ויקי כריסטינה, מתחם התחנה, תל אביב 03-7367272. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully