וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווק ריפבליק: התשובה התל אביבית לווק טו ווק

4.9.2014 / 14:30

בשורה לחובבי אוכל רחוב אסייתי: מסעדת ווק ריפבליק מציעה אלטרנטיבה אופנתית וממותגת לחובבי המוקפצים שלא רוצים להוציא הרבה כסף על המנה

ווק ריפבליק. נמרוד סונדרס
ווק ריפבליק/נמרוד סונדרס

מי מחובבי אוכל הרחוב האסייתי לא הסתובב ברחובות אמסטרדם, לונדון או כל בירה אירופאית אחרת, עם קופסת הקרטון הכתומה של רשת ווק טו ווק כשנודלס פיקנטי עם מגוון תוספות בתוכה ותהה "למה אף אחד לא מביא את זה לארץ"? אז לא, ווק טו ווק אמנם עדיין לא מגיעים, אבל נראה שקמה בתל אביב אופציה לא פחות טובה. ווק ריפבליק נפתחה בשקט בשקט ברחוב בן יהודה בתל אביב לפני חודש, על ידי רונן ואלון מלינגר. התחום האסייתי לא זר לאחים מלינגר, מאחוריהם ניסיון של 10 שנים עם מסעדת אויאמה בפתח תקוה.

"אנחנו נותנים מענה לקונספט שלא קיים היום בתל אביב", סיפר רונן לוואלה! אוכל. "אנחנו לא מתיימרים להגיד שאנחנו עושים אוכל רחוב ויאטנמי, אוכל רחוב תאילנדי או משהו בסגנון הזה, אנחנו עושים אוכל רחוב תל אביבי, עם טעמים שמותאמים לקהל התל אביבי. זאת מסעדת רחוב, הוויטרינה של המטבח צופה אליו, כשכל תהליך הכנת המנה מרגע ההזמנה מתבצע מול הלקוח.

ווק ריפבליק. נמרוד סונדרס
קונספט שלא קיים בתל אביב/נמרוד סונדרס

אז אפשר להשוות אתכם לווק טו ווק?
אנחנו מאוד מזכירים אותם מהרבה בחינות, בצורת ההגשה ובתהליך ההכנה של המנה, אבל אנחנו גם מאוד שונים. ווק טו ווק בסופו של דבר הם קצת כמו מקדונלד'ס, מאוד מסחריים. אצלנו המקום מעוצב וחומרי הגלם הם באיכות מאוד גבוהה. חוץ מזה שאצלנו המנות מורכבות מראש, אבל עם זאת אנחנו גמישים ועושים ללקוחות את ההתאמות שהם מבקשים, כל מנה כאן יכולה להפוך לצמחונית או טבעונית על פי בקשת הלקוח. יש פה מכונת פסטה והנודלס נעשה במקום, המוצרים טריים ועם זאת המחירים הם מחירי רחוב.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
ווק ריפבליק. דביר אלמוג,
אין צלחות/דביר אלמוג

בווק ריפבליק אין צלחות, כל המנות מוגשות בקופסאות קרטון מעוצבות וממותגות. יש מקומות ישיבה בפנים ובחוץ והלקוח יכול לבחור אם לשבת בשולחנות במקום, או על הספסל ברחוב. "הכל יותר קליל, אין כאן גינונים של מסעדה, כולם יכולים להכנס, כלבים, תינוקות, רוכבי אופניים. זה מקום מאוד תל אביבי, מאוד מזמין".

בין המנות תוכלו למצוא צ'יקן סאטה נודלס - אטריות ביצים עם עוף, חמאת בוטנים, חלב קוקוס וירקות (32 שקלים), מיקס רייס- אורז מטוגן עם עוף, בשר לבן ובייקון (39 שקלים), קונג פאו סמוקד נודלס - אטריות ביצים עם עוף, אווז מעושן וירקות (35 שקלים), פאד תאי פירות ים (45 שקלים) ועוד רבות.

ווק ריפבליק, בן יהודה 177, תל אביב, 03-6969629. ראשון-שבת 12:00-00:00. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully