וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המקום הלוהט: תשכחו כל מה שידעתם על סושי

15.9.2014 / 10:59

תכירו את TYO, מסעדת הסושי המדוברת ביותר כרגע שמגישה סושי מתוחכם שמשובץ בתוספות יוקרתיות כמו כבד אווז, כשעל הכנתו אמון יאמה סאן - אחד השפים היפנים הבולטים ביותר בישראל כיום

צילום: עידו שחם, בימוי: גיא גורן, עריכה: רן צימט

סושי סטנדרטי עם מלפפון, אבוקדו וסלמון - אאוט, סושי עם נתחי כבד אווז צלויים על נגירי של טונה, טוביקו שחור ונענע - אין. זו הבשורה שיוצאת מהלאונג' בר היפני החדש TYO ברחוב מונטיפיורי בתל אביב.

TYO נפתח על ידי קבוצת שותפים לפני כ-4 חודשים, שילוב של אנשי חיי לילה בעלי כמה מועדונים בעיר, יחד עם בעלי רשת מסעדות דרבי בר, אבל השותף המסקרן ביותר הוא זה שאחראי גם על הצד הקולינרי של המקום - יאמה אוימאודה, המכונה יאמה סאן.

TYO. אנטולי מיכאלו,
נאקי מאגי ב-TYO/אנטולי מיכאלו
TYO. אנטולי מיכאלו,
לפני הכל מקום בילוי/אנטולי מיכאלו

יאמה סאן נחשב לאחד השפים היפניים הבולטים בישראל כיום, בעבר עבד במסעדת הסושי מורי מוטו בניו יורק, ולפני 6 שנים הגיע לארץ בעקבות אשתו הישראלית קרן. בארץ פתח יאמה סאן עבור מסעדת רוקה את בר הסושי שלה, ונתן ייעוץ למקומות שונים. ב-TYO יאמה סאן מכין את כל הרטבים המוגשים בעצמו, כולל רקיחת סויה מיוחדת והחמצת הג'ינג'ר.

בין המנות בתפריט תוכלו למצוא: ספיידר TYO- סרטן בטמפורה עם אספרגוס, ירקות ומיונז יפני (62 שקלים), טונה פואגרה (62 שקלים) נאגי מאקי- אספרגוס ובצל ירוק עטופים בקובה ביף וטריאקי חם (79 שקלים), פילה בקר עם כבד אווז (136 שקלים) ועוד.

TYO, מונטיפיורי 7, תל אביב. שעות פעילות: ראשון-שבת 19:00 עד אחרון הסועדים, 03-9300333. לא כשר

TYO. אנטולי מיכאלו,
יאמה סאן בפעולה/אנטולי מיכאלו
TYO. עידו שחם
הסושי החדש/עידו שחם
TYO. אנטולי מיכאלו,
גם קינוחים יפניים יש כאן/אנטולי מיכאלו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully