וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע: תפריט חדש במסעדת רפאל

21.9.2014 / 15:17

המסעדות בסימן התחדשות לקראת ראש השנה - במסעדת רפאל משיק רפי כהן תפריט חדש ומושקע, טוטו מציגה תפריט מבית היוצר של מושיק רוט ורוקח 73 של אייל לביא נפתחת מחדש

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מנות חדשות ברפאל/מערכת וואלה!, צילום מסך

מסעדת רפאל של השף רפי כהן חוזרת לשיגרה עם תפריט חדש ומושקע. בין המנות החדשות דג לוקוס לבן עם כרוב שחורבחמאת עגבניות צהובות ושומר צעיר (145 שקלים), ספגטי תוצרת בית עם לובסטר מבראטן (165 שקלים), ביסק ופסטרמה עגל חלב שמיוצרת במקום על ידי בן תדהר עם מלפפון כבוש וכרוב בשמפניה (65 שקלים). במחלקת הקינוחים נוספו מנות כמו: עוגת היער השחור עם דובדבני אמרנה בקירש ומסקרפונה וניל (58 שקלים), סבלה קקאו ופרלין עם פטל אדום ומוס שוקולד (58 שקלים), ועוד. זאת לצד המנות הוותיקות כמו סיגריות במילוי חלקי פנים. המנות בתפריט הן בדגש על טהרת חומרי גלם טריים, כאשר בשלב הבא מתכנן כהן לגדל פירות, ירקות ועשבים למסעדה בעצמו, בגינת ירק גדולה במושב שורש.

רפאל. רחוב הירקון 87, תל אביב. 03-5226464. לא כשר

טוטו, קרבט ווייס. אפיק גבאי
תפריט חדש בטוטו/אפיק גבאי

מסעדת טוטו משיקה את התפריט החדש של מושיק רוט, תל אביב

לאחר שינויים וחילופים מסעדת טוטו פותחת באופן רשמי עידן חדש בהובלת השף מושיק רוט. במסעדה הושק תפריט הכולל אלמנטים מן המטבח האיטלקי הקלאסי לצד דגים, פירות ים ובשר עם השפעות ים תיכוניות כמו גם נגיעות מהמטבח ההולנדי. למרות התמחותו במטבח המולקולרי רוט בחר להציג בטוטו מנות קלאסיות וחזרה לשורשים ולשימוש במרכיבים מקומיים. בין המנות החדשות תמצאו: טרטר בקר אה לה-מינוט בתוספת צ'יפס בלגי (98 שקלים), מרק קרם לימה (78 שקלים), קרפצ'יו שרימפס קריסטל (130 שקלים), צלעות טלה של לגזיאל צלויות על גריל פחם (254 שקלים) ועוד.

טוטו, ברקוביץ 4 ת"א, 03-6935151, לא כשר.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
רוקח 73. בועז לביא,
ביסק סרטנים ברוקח 73/בועז לביא

רוקח 73 נפתחת מחדש, תל אביב

שלושה חודשים לאחר שנסגרה לשיפוצים, מסעדת רוקח 73 של השף אייל לביא, פותחת את שעריה מחדש, עם מראה משודרג ומנות חדשות בתפריט, לצד מנות הדגל המיתולוגיות. בין החידושים קלמרי ממולאים ברטטוי פלפלים וגבינה כחולה (42 שקלים), ריזוטו שרימפס "מילנז" (58 שקלים למנה מוקטנת, 95 שקלים למנה רגילה), שניצל וינאי (85 שקלים) ועוד.

רוקח 73, שדרות רוקח 73, תל-אביב,03-7448844. לא כשר

רג'ינה. קרן ביטון,
הקציצות של רג'ינה מגיעות עד הבית/קרן ביטון

תפריט משלוחים חדש לרג'ינה, תל אביב

מסעדת רג'ינה, המתמחה באוכל ביתי ומאכלי עדות מסורתיים, משיקה תפריט משלוחים חדש במסגרתו ניתן יהיה להזמין ארוחות מלאות המתאימות לאירוח או תבשילים וסלטים לפי משקל. בין המנות תבשילים כגון סופריטו - קציצות בקר וטלה בבישול ארוך (73 שקלים), שווארמה הודו בלחם מרוקאי (65 שקלים), סינייה (76 שקלים) ועוד. בנוסף המקום התחדש לאחרונה במנות טבעוניות כמו תבשיל עדשים כתומים עם ירקות שורש ובמיה (52 שקלים), קציצות אורז מטוגנות עם ירקות שורש על בסיס פירה פול, גיבץ' ומג'דרה טבעונית (44 שקלים) ועוד.

רג'ינה, מתחם התחנה, תל אביב, טלפון למשלוחים: 057-2183519, כשר.

ביירן. אפיק גבאי
חגיגות אוקטוברפסט בביירן/אפיק גבאי

חגיגות אוקטוברפסט בביירן, תל אביב

הבראסרי הבווארי ביירן מביא את חגיגות האוקטוברפסט הנחגג באירופה אל תל אביב. הפסטיבל ייחגג במסעדה החל מה- 25 לספטמבר ועד ה-2 לאוקטובר ויציע לסועדים אווירה מיוחדת, עם עיצוב ברוח הפסטיבל, מוזיקת פולקלור בווארית ובירות בכוסות מגף. בין המנות שיוגשו במהלך חגיגות האוקטוברפסט, בנוסף לתפריט הרגיל תמצאו חצי עוף בווארי - צלוי בסגנון אוקטוברפסט מוגש עם זאורקראוט (89 שקלים), רולדת שייטל עם שפק וציר בקר (93 שקלים), שוקרוט גרמני (93 שקלים) ועוד. כמו כן, על פי מסורת הפסטיבל יוגשו מבחר נקניקיות איכותיות.

ביירן, פרישמן 22 פינת סירקין, תל אביב, 077-556-5753. לא כשר

רק בשר. דרור כץ,
חגיגת בשרים ברק בשר/דרור כץ

מבצעי חג ברק בשר

ברשת רק בשר יוצאים המבצע משתלם לתקופת החגים. בימים ראשון-חמישי בין השעות 12:00-19:00 250 גרם של אנטרקוט, סינטה או פילה יעלו 50 שקלים בלבד, מ-19:00 ועד סגירה תשלמו על אותם נתחים 75 שקלים בלבד. המבצע בתוקף עד ה- 19.10.

סניפי רשת רק בשר, לא כשר.

ברנז'ה. דן פרץ,
קבלת שבת בחצר הברנז'ה/דן פרץ

קבלת שבת בברנז'ה, תל אביב

מסעדת ברנז'ה במתחם שרונה מתחילה מסורת חדשה מדי שישי בצהריים, בין השעות 15:00-18:00, יחגגו בחצר המסעדה קבלת שבת באווירה שמחה עם אוכל והופעות חיות.
במסגרת החגיגות תציע המסעדה לצד תפריט המסעדה תפריט מנות חלוקה משתנות ביניהן אנשובי על לחם ספרדי (19 שקלים), צזיקי (18 שקלים) , אספרגוס על הגריל עם חמאת כמהין, ביצה עלומה וגבינת מנצ'גו (48 שקלים), כנאפה תרד תורכי עם תפוח אדמה מדורה (48 שקלים) ועוד. ביום שישי ה-26 לספטמבר יופיע בחצר הרכב צועני טורקי אוריינטלי.

ברנז'ה, דוד אלעזר 15, מתחם שרונה, 03-6562626. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ויסקי ואוכל טוב בצ'יקס בר/מערכת וואלה!, צילום מסך

ערבי וויסקי בצ'יקס בר, תל אביב

הצ'יקס בר ומותג הוויסקי ג'וני ווקר מאחדים כוחות לערבי ויסקי. בכל יום רביעי תוכלו להתנסות בצ'יקס בר במשקאות של מותג הוויסקי בהנחה משמעותית (לדוגמא כוס בלו לייבל ב-71 שקלים במקום 120-130 שקלים). לכוסות המשקה יוצמדו מנות טאפסים נבחרות ומנת הערב - מנה זוגית של ירך חזיר עסיסית.

צ'יקס בר, הארבעה 10, תל אביב, 03-6240921. לא כשר

קפה גרג. אלעד גוטמן,
תפריט טבעוני חדש בקפה גרג/אלעד גוטמן

תפריט טבעוני בקפה גרג, תל אביב

רשת בתי הקפה גרג משיקה בימים אלו בסניף דיזנגוף סנטר תפריט טבעוני הכולל כ- 50 מנות טבעוניות מגוונות בקטגוריות ארוחות בוקר וצהריים. התפריט הטבעוני נבנה בשיתוף פעולה עם הנהלת דיזנגוף סנטר ובשיתוף עמותת ויגן פרנדלי ויכלול בין היתר מנות כמו שווארמה גלילית מנתחי סייטן (39 שקלים), ספגטי ים תיכוני (57 שקלים), סלט אגסים בטמפורה (49 שקלים), פיצות עם מבחר תוספות (46 שקלים) ועוד.

קפה גרג, סניף דיזנגוף סנטר, בניין B קומה 3. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully