וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש ביפו: מילק בייקרי

14.10.2014 / 12:10

פריז פוגשת את ניו יורק: פטיסרי חדש ומסקרן העונה לשם מילק בייקרי נפתח בימים אלו בשוק הפשפשים ביפו ומבטיח מאפי בוקר פריזאים, לצד קלאסיקות ניו יורקיות והמון רומנטיקה

מילק בייקרי. דרור עינב
פריז פינת ניו יורק/דרור עינב

מנורות עגולות ורומנטיות המשתלשלות מהתקרה, כוסות ורודות ממותגות, קיר של מגזיני אוכל ואמנות מרחבי העולם, ויטרינה המציגה לראווה מגוון מאפים טריים, צנצנות עם ריבה ביתית ואפילו רצפה שמעוצבת בסטייל. את כל אלה תמצאו בפטיסרי בוטיק חדש העונה לשם מילק בייקרי, שנפתח בימים אלו בשוק הפשפשים ביפו.

מאחורי המקום החדש והיפהפה עומדת עדי קיהן. ברזומה של עדי עבודה כקונדיטורית במסעדות הכי נחשבות בארץ, עסק עצמאי ולימודי קונדיטוריה בפריז. "עבדתי בהרבה מקומות", מספרת עדי לוואלה! אוכל, "הקמתי עסק עצמאי לפני 11 שנה, עבדתי בבתי קפה בעיר ואחר כך התחלתי לעבוד במסעדות שונות ביניהן ארטישוק וצ'ימיצ'אנגה, בהמשך הגעתי לסטאז' במול ים, ואז החלטתי שאני מעוניינת ללמוד סטנדרטים קצת אחרים וטסתי לחפש סטאז' בפריז".

מילק בייקרי. דרור עינב
"אני לא משנה את העולם, אבל יוצרת שינויים קטנים"/דרור עינב

"עשיתי סטאז' קצר בלאדורה, ומשם המשכתי ללימודים בלהנוטרה, כולם מכירים את קורדון בלו, אבל ללהנוטרה יש יסודות חזקים יותר בקונדיטוריה. סך הכל הייתי בפריז שנה וחצי. חזרתי לארץ ועבדתי פה בטופ של המסעדות והקונדיטוריות – הרבט סמואל, טוטו, הייתי קונדיטורית של אורנה ואלה, לה בון פטיסרי, קייטרינגים. עברתי די הרבה". לפני שלוש שנים החליטה עדי לפתוח את הבייקרי שלה, כמו שהיא חולמת עליו. "כל מה שאת רואה פה, לא היה. התחלנו מאפס", היא מספרת בגאווה, ואכן ניכרת חשיבה על כל אחד מהפרטים הקטנים.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
מילק בייקרי. דרור עינב
חשיבה על הפרטים הקטנים/דרור עינב

במילק בייקרי תוכלו ליהנות ממאפי בוקר שונים (מבצק שמרים או עלים), ממבחר עוגיות ועוגות בחושות, מקרמשניט ופחזניות, מעוגות שוקולד וגבינה ומריבות ביתיות. במקום יוגשו גם כריכים שיוכנו במקום וסלטים בשעות הצהריים. למעט הלחם, כל המאפים נעשים במקום, בתנורים גדולים הנמצאים במטבח הפתוח, כשהלקוח רואה את כל העבודה לנגד עיניו.

התחושה במקום מאוד אירופאית בבסיסה. בתוך המקום יש סטנד עמידה שלצדו אפשר לשתות את הקפה ולאכול את המאפה, בהמשך יתווספו שולחנות ספורים בחוץ. "הרעיון הוא לבוא לשתות קפה עם עוגה טובה, ולהמשיך בדרך. אני לא מסלקת אף אחד כמובן, אבל זה סוג מסוים של דינמיקה במקום, צריכה להיות תנועה. אני מדמיינת את זה כמו תחנת רכבת, אתה בדרך לאן שהוא ועושה איזו שהיא פאוזה, מצליח לעצור לרגע, להתבונן, לעלעל בעיתון ולחזור לעולם שלך, זה משהו שלא כל כך קיים כאן, אנשים אוהבים לשבת שעות בבתי קפה".

מילק בייקרי. דרור עינב
ריבות שזיפים ביתיות/דרור עינב

"אני לא משנה את העולם", היא מסכמת, "אני יוצרת שינויים קטנים, אם זה בצורה ואם זה בתוכן, אבל הבסיס שלי הוא קלאסיקות, גם מהצד של ניו יורק וגם מהצד של פריז. ניו יורק פוגשת את פריז ביפו".

מילק בייקרי, האשל 5, יפו. שעות פתיחה: ראשון-חמישי 07:00-19:00, שישי: 07:00 עד שעה לפני כניסת השבת. כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully