וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בתל אביב: טקסס ברביקיו

15.10.2014 / 8:30

המערב הפרוע הגיע לתל אביב: מסעדת טקסס ברביקיו נפתחה השבוע ברמת החייל ומציעה לסועדים מנות בשר שנצלות במעשנת מיוחדת, כמיטב המסורת של דרום ארה"ב, לצד תוספות פשוטות ותה קר במילוי חוזר חופשי

צילום: עידו שחם, עריכה: מאיה בן ניסן

עובדי ההיי-טק של רמת החייל מוזמנים לפשוט את חליפות העסקים שלהם, ללבוש את בגדי המערב הפרוע ולהגיע למסעדת הברביקיו החדשה שנפתחה השבוע בטריטוריה שלהם. מאחורי מסעדת טקסס ברביקיו עומד טל פוגלמן, ישראלי שחי בארה"ב, יחד עם אביו, השניים הם גם הבעלים של מסעדת הבשרים הארגנטינאית בוצ'רי דה ברילוצ'ה, אשר נמצאת גם היא ברמת החייל, ממש מעבר לכביש.

כראוי למסעדת ברביקיו, גם לזאת התל אביבית הובאה מעשנת מיוחדת שנעשתה לפי הסטנדרט האמריקאי והגיעה לארץ במשלוח מיוחד. נתחי הבשר נצלים בה בשלמותם, לאורך זמן בחום נמוך מאוד, במשך שעות ארוכות, מה שמשווה לבשרים טעם מעושן ומיוחד.

טקסס ברביקיו. עידו שחם
המעשנת של טקסס ברביקיו/עידו שחם
טקסס ברביקיו. עידו שחם
עוף מפורק בלחמניה/עידו שחם

בין המנות במסעדה תוכלו לבחור בין מנה בלחמניה כמו נקניקית עוף וצ'דר (49 שקלים) או בריסקט (53 שקלים) ועוד, ארוחה בצלחת במחיר של 58 שקלים לסוג בשר אחד, או 69 שקלים לשני סוגי בשרים, בין הבשרים: כנפיים, עוף עם עצם, שורטריבס, ספייריבס ועוד. וכן ניתן להזמין ארוחות קבוצתיות גדולות יותר.

לצד הבשרים מוצעים רטבי ברביקיו שונים, ותוספות פשוטות יחסית כמו סלט קולסאו, תירס, שעועית, מק אנד צ'יז או לחם תירס. את ההזמנה מבצעים בדלפק, והאוכל מוגש לסועדים לשולחן, בנוסף לבשר מוגשים במקום גם קינוחים ביתיים וחליטה של תה צמחים קר, שנעשה במקום, וניתן למילוי חוזר באופן חופשי.

כרגע המסעדה נמצאת בתקופת הרצה ופתוחה בין השעות 19:00-23:00, בהמשך תיפתח גם בשעות הצהריים וכן בשעות הלילה המאחורות תציע תפריט לייט נייט. אין צורך להזמין מקום.

טקסס ברביקיו, הברזל 7, רמת החייל, תל אביב. 03-6768661. לא כשר

לעמוד הפייסבוק של טקסס ברביקיו

טקסס ברביקיו. עידו שחם
חם מהמעשנת/עידו שחם
טקסס ברביקיו. עידו שחם
מנת הדגל/עידו שחם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully