וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת החורף: 10 המשלוחים הכי שווים בתל אביב

29.10.2014 / 13:13

אין לכם זמן וכוח לבשל וחסרים מקומות טעימים בקרבת המשרד? קבלו רשימת המלצות לעשרת המקומות הכי מומלצים בתל אביב למשלוחים שיסגרו את הפינה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סלמון עטוף בדליקטסן, איכות היא לא מילה גסה/מערכת וואלה!, צילום מסך

דליקטסן

הדליקטסן, מבית הבראסרי, הוטל מונטיפיורי והקופי בר, הוא אחד המקומות הקלאסיים והאהובים עלינו להזמין מהם משלוח. החל מהאריזות הנוחות והיפות שעושות חשק ועד האוכל שמוכיח שגם אוכל במשלוח יכול להיות איכותי ומפנק, ואפילו התמחור הוגן. לצערנו שירות המשלוחים שלהם עובד רק עד השעה 16:00 ורק בימים ראשון-חמישי, אבל לשמחתנו בשאר הזמן ניתן ליהנות גם מהאוכל המעולה של הבראסרי במשלוחים.

עסקיות: ראשונה ועיקרית במחיר העיקרית.

מה אוכלים: קציצות עוף על פסטה ריגאטה עם אפונה ברוטב עגבניות (54 שקלים), ממולאים הונגריים (52 שקלים), עוף בקארי ירוק (58 שקלים) המחירים כוללים גם מנה ראשונה.

לאתר

הקיסרית החדשה בג'ירף.
הקיסרית החדשה של ג'ירף, תמיד תבוא טוב

ג'ירף

יש אנשים בתל אביב שאכלו יותר פעמים את הפיליפינית החריפה מאשר אוכל של אמא שלהם

הכל כבר נאמר ונכתב על האוכל בכלל והמשלוחים בפרט של ג'ירף, לטוב ולרע. אבל עם עובדות קשה להתווכח - בסוף כולם חוזרים הביתה, והבית זה ג'ירף כך מסתבר. מדובר באוכל שתמיד יבוא לנו טוב, ינחם אותנו, בלי הפתעות, אנחנו יודעים בדיוק מה נקבל. אחד משירותי המשלוחים הוותיקים והיציבים שקיימים היום, יש אנשים בתל אביב שאכלו יותר פעמים את הפיליפינית החריפה מאשר אוכל של אמא שלהם, ואיך אומרים? הם גדלו יופי.

עסקיות: אין.

מה אוכלים: הפיליפינית החריפה (52 שקלים), הקיסרית החדשה (57 שקלים), או המנה האפגנית (56 שקלים).

לאתר

קישים אישיים של יוחנן. נמרוד סונדרס
הקישים של יוחנן/נמרוד סונדרס

יוחנן

חנות האוכל יוחנן מציעה אוכל גורמה ביתי, שמגיע גם במשלוחים ומבחינתנו מדובר בשילוב המושלם. אין כמו חורף להתענג על תבשילים ביתיים איכותיים ולדמיין שהרגע קיבלנו משלוח מבית אמא. ביוחנן מושם דגש על בישול מוקפד ובריא, כך שגם אם תזמינו את האוכל בשעות הצהריים, יש סיכוי שתצליחו לתפקד גם בסוף הארוחה.

עסקיות: בשעות הצהריים תוכלו להנות מארוחה עסקית הכוללת תוספת וסלט במחיר המנה העיקרית. מחירי העסקיות נעים בין 44 ל-59 שקלים.

אז מה אוכלים: פרגית קייג'ין (39 שקלים), סלמון בקראסט אגוזים (45 שקלים), סלט דלורית צלויה ושקדים קלויים (28 שקלים), אבל קחו בחשבון שהתפריט משתנה מדי יום.

לאתר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכריכים של ברד סטורי מגיעים עד הבית/מערכת וואלה!, צילום מסך

ברד סטורי

מטבח הלחמים ברד סטורי השיק לאחרונה שירות משלוחים חדש ומעולה, בו תוכלו למצוא כריכים מפנקים ומשביעים, סלטים ואפילו כמה מנות עיקריות. כמו במקום עצמו גם בשירות המשלוחים השוס העיקרי הוא מגוון הלחמים כשכל כריך מגיע בלחם שונה שהוכן במיוחד עבורו.

עסקיות: אין. אבל ההמבורגר והעיקריות מגיעים עם תוספת.

מה אוכלים: המבורגר בלחמניה לבחירה - לחמניית גאודה או קטשופ או חרדל, ובקרוב לחמניית כמהין שחורה (54-58 שקלים), כריך מיטבולס פרמז'ן בלחם עגבניות (35 שקלים) או כריך קפרזה בבריוש בזיליקום (29 שקלים).

לאתר

כרובית בפיתה. נמרוד סונדרס
כרובית בפיתה של אייל שני/נמרוד סונדרס

המזנון של אייל שני

גם המזנון של אייל שני לא נשאר מאחור והשיק לאחרונה שירות משלוחים מיוחד . אז אם לא תוכלו להגיע למזנון בעצמכם ולספוג את האווירה המיוחדת, שני ינסה לעשות לכם את זה במשלוח. באתר דרכו מתבצעת ההזמנה מחולקות המנות לקטגוריות של: חיות שדה שלמות, בכחול העמוק, יסודות הקיום, מן השדות ושקיות, כשעל כל מנה יש פירוט ארוך בסגנון אייל שני. גם כשההזמנה תגיע צפו להפתעות כמו מכתב אישי מאייל וההפתעה הגדולה מכולן - הפיתה המשובחת לא נקרעת ושורדת נפלא את כל הדרך.

עסקיות: אין.

מה אוכלים: מינוט סטייק (44 שקלים), תינוק מטיאס בפיתה (42 שקלים) או תפוח אדמה דרוס (18 שקלים).

לאתר

מנות בריאות בביסלה. שרית גופן,
מנות בריאות בביסל'ה/שרית גופן

ביסל'ה

בביסל'ה, המטבח של נעם דקרס (לשעבר ליליות), הרעיון הוא להכין אוכל בריא לאנשים שרוצים לשמור על תזונה בריאה אבל אין להם זמן או כוח לבשל. התפריט מגוון, מותאם גם לילדים, צמחונים, טבעונים ופליאוליתים ומורכב אך ורק מחומרים טריים, ללא שימוש בחומרים משמרים או מזונות מעובדים.

עסקיות: מנה עיקרית לבחירה בליווי של שתי תוספות. מינימום הזמנה 70 שקלים, ההזמנות מתקבלות בימים שני-חמישי בין השעות 10:00-14:00.

מה אוכלים: תבשיל קארי טבעוני (28 שקלים), השניצל האפוי של נעם (25 שקלים), פסטה עם ירקות עונתיים (28 שקלים) ועוד.

לאתר

אובן קובן. עידו שחם
מרק חם מהאובן קובן/עידו שחם

אובן קובן

אובן קובן, מסעדת אוכל רחוב יפני, מבית אונאמי וטפאו שנפתחה לפני מספר חודשים ברחוב הארבעה, מציעה גם היא שירות משלוחים לא רע בכלל, ואפילו די זול בסטנדרטים תל אביביים, מבחר ראשונות קרות מעולות, מנות נודלס, אבל בעינינו המרקים זה החלק הכי מוצלח שם. אם אתם כבר מזמינים אל תוותרו על קינוח אצבעות הטיק טאק במילוי קרם דובדבנים, בציפוי שוקולד לבן ותה ירוק.

עסקיות: אין.

מה אוכלים: סלט אצות (28 שקלים), מרק הוקיאדו ראמן (48 שקלים), אטריות הרוסאמה עם פירות ים (74 שקלים).

לאתר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המבורגר טבעוני בבודהה בורגרס/מערכת וואלה!, צילום מסך

בודהה בורגרס

כי אי אפשר להתעלם מהטרנד הטבעוני שפושט על תל אביב, ואם כבר משלוח טבעוני או צמחוני אז די ברור שזה חייב יהיה להיות מהבודהה בורגרס. חוץ מהתפריט שהוא גן עדן לצמחוניים, המשלוח מגיע ארוז בצורה מעולה וכיפית, והשוס האמיתי - השליח, כמה אקולוגי, מגיע על אופניים. אז יכול להיות שהאוכל יגיע קצת יותר קר ולאט מהרגיל, אבל מה זה לעומת השמירה על איכות הסביבה?

עסקיות: אין.

מה אוכלים: בודהה בורגר (27 שקלים), כדורי פירה מצופים פרורי לחם (20 שקלים), בוריטו רוסטביף סייטן (32 שקלים).

לאתר

סנדוויץ'. דן פרץ,
כריכים מפנקים גם במשלוח/דן פרץ

סנדוויץ'

בסנדוויץ' בנחלת בנימין, המקום שהביא את הסנדוויצ'ים שלנו דרגה אחת למעלה מציעים את הכריכים המפנקים גם במשלוח. מדי יום תמצאו 10 כריכים מתחלפים, מתוך מגוון של 30 בקטגרויות שונות - צמחוניים, בשריים או עם דגים. בבבעלות הסנדוויץ' נמצא גם הזופה, מקום למרקים, אשר נפתח בימים אלו מחדש, לכבוד העונה הקרה, כך שתוכלו לבצע גם הזמנה של מרקים, המשתנים מדי יום, באותה הזמנה. חוץ מסנדוויצ'ים תמצאו כאן גם מנות עיקריות וסלטים.

עסקיות: תה קר, סודה או מיץ במחיר העיקרית, שתייה מוגזת בתוספת 5 שקלים.

מה אוכלים: סנדוויץ' טלה טחון (46 שקלים), סנדוויץ' פירות ים (48 שקלים) או מחבת של קבב דגים (52 שקלים).

לאתר

זה סושי. בן יוסטר,
משלוח מזה סושי/בן יוסטר

זה סושי

לא חסר סושי בתל אביב. חלקו זול מאוד, חלקו יקר, לעתים המחרייםב אים על חשבון הטריות והטעם אבל בשורה התחתונה יש מאיפה להזמין סושי בעיר, ולכל אחד יש את השיקולים שלו. ובכל זאת אם צריך לבחור אחד, משלוח הסושי שהכי חיבבנו לאחרונה היה של זה סושי, אשר השיק את שירות המשלוחים שלו לא מזמן באריזה מזמינה. הוא לא מהזולים ביותר, אבל מציע מבחר של קומבינציות טובות במחירים הוגנים ומנות ראשונות טעימות.

עסקיות: אין.

מה אוכלים: סלט סשימי (35 שקלים), קוקטייל טמפורה (39 שקלים), קומבינציית זה סושי ספיישל זוגית (149 שקלים).

לאתר

עוד המלצות:
המסעדות הכשרות הכי טובות בת"א
המסעדות עם התורים הכי ארוכים מחוץ לת"א
הירושלמיות שפרצו את גבולות שער הגיא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully