וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'סיה: המסעדה האסיאתית החדשה של יפו

4.11.2014 / 12:17

מסעדות חדשות נפתחות ביפו בקצב מסחרר אבל כזאת עוד לא הייתה כאן - מסעדה אסיאתית חדשה עתידה להפתח בקרוב בעיר ותציע פיוז'ן יפואי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פקין דאק בלאפה פנקייק ב-JASIA/מערכת וואלה!, צילום מסך

חומסיות יש ביפו בלי סוף, מסעדות דגים ובשרים על האש גם, אז מה חסר? אוכל אסייתי מסתבר, אבל לא עוד. בעוד כחודשיים, בסוף דצמבר עתידה להיפתח ביפו מסעדה אסייתית בסגנון יפואי, jasia שמה, שילוב של jaffa ו-asia. היוזמה למסעדה החדשה מגיעה משני יזמים, ערבים נוצרים מיפו, בני הקהילה היוונית אורתודוכסית, אשר מגיעים בכלל מעולם העסקים, אבל היה להם חלום לפתוח ביפו מסעדת סושי. הם חברו לאיש מיתוג ואסטרטגיה, גדי יוהן, ויחד התחילו לגלגל את הרעיון.

"נקודת המוצא שלנו הייתה שחסר ביפו אוכל אסייתי",סיפר יוהן לוואלה! אוכל. "יחד עם ההבנה שזו צריכה להיות אסייתית באוריינטציה למקום. יפו היא עיר נמל, עיר עתיקה המהווה כור היתוך תרבותי, וניסינו להביא את כל המאפיינים הללו למסעדה החדשה. בחרנו ללכת על הקונספט שמחבר בין המטבח האסייתי ליתרונות של יפו – הנמל, הדגה הטרייה, פירות וירקות טריים".

Jasia. גדי יוחן,
מבנה אבן אורתודוכסי/גדי יוחן

המסעדה ממוקמת בתוך מבנה אבן עתיק של הכנסייה האורתודוכסית, המשווה לה אווירה יוצאת דופן. סגנון האוכל הוא פיוז'ן, יהיה סושי כמובן ומנות אסיאתיות קלאסיות, אבל במנות רבות יבוא לידי ביטוי השילוב עם יפו – "הכל יחד עם סויה ומירין", כפי שהגדיר זאת יוחן. "אנחנו הולכים בעדינות על התפר הזה של יפו ואסיה, עם שילובים וקריצות. רצינו לתת גם מענה לתיירים שלא רוצים עוד על האש ודגים. לא יהיה אחד שיגיע לכאן ולא ימצא מה לאכול, יהיה תפריט רחב עם סושי, המון דגה טריה, פירות ים ומנות לילדים".

Jasia תיפתח כאמור בסוף דצמבר-תחילת ינואר ותמוקם ברחוב לואי פסטר, ליד בית מיומנה, בכניסה ליפו העתיקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully