וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המדף: המקופלת שלא מתפוררת

11.11.2014 / 13:39

שוקולד מקופלת מצופה שלא מתפורר, שוקולד פרה בשילוב בייגלה, פיצה קפואה עם אקסטרה גבינה ותבלין אגוז מוסקט שנוסף למרק נמס בכוס. . כל מה שחדש על המדף

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שוקולד פרה מארח ומקופלת מצופה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שוקולד פרה מארח את בייגלה ורבע לשבע

לקראת החורף ופתיחת עונת עלית מחזירה למדפים את הסדרה "פרה מארחת" שהושקה בשנה שעברה ומשיקה טעמים חדשים: "פרה מארחת בייגלה" ו"פרה מארחת את רבע לשבע".

מחיר מומלץ לצרכן: 6.90 שקלים.

שולפים מזלגות: נראה שבעלית מרבים למזג בין שני מוצרים קיימים בשנים האחרונות ולקדם שניים במחיר אחד. לפעמים זה מרגיש שנגמרו הרעיונות היצירתיים, אבל כשטעמנו את השילוב של המתוק והמלוח של הבייגלה והשוקולד הכתה בנו ההבנה: הכל שווה את הרגע המזוקק של ההנאה שבו מיזוג של שני מוצרים טובים עולה על סך חלקיו. החטיף הזה פשוט היסטרי, טעים וממכר, שילוב מדויק של מתוק ושוקולדי לבין קרנצ'י ומלוח. רבע לשבע: גם כאן, עשו בעלית עבודה פשוט מעולה. גם מי שלא מת על החטיף המיתולוגי הצהיר כי בשילוב הזה נוער האבק, ומדובר בשוקולד נהדר במילוי מיוחד, שמפיק את המיטב משני העולמות.

מקופלת מצופה

עלית משיקה מהדורה מוגבלת של מקופלת מצופה הכוללת: מקופלת מצופה בשוקולד חלב וסוכריות ומקופלת לבנה מצופה בשוקולד חלב.

מחיר מומלץ לצרכן: מצופלת (כמו המקופלת) 3.90 שקלים.

שולפים מזלגות: התהפכו סדרי עולם: כשנותנים ביס במקופלת המצופה, היא לא מתפוררת. טעמנו את שני הסוגים והמסקנה הגורפת היא שמבחינת מרקם המקופלת החדשה עדינה יותר, אבל השינוי לא פוגע בטעם והציפוי משתלב טוב בחטיף. ההוכחה הניצחת לשמירה על הנוסחה גם בקונסטלציה הנוכחית: עדיין יש צורך בגאלון מים אחרי ביס אחד.

לחם ברמן. צילום: דן פרץ.,
לחם ברמן/צילום: דן פרץ.

לחם ברמן חדש

ברמן משיקים את לחם ברמן אקטיב, לחם פרה- ביוטי הראשון בישראל. לחם מ-100% קמח חיטה מלא בתוספת סיבים תזונתיים פרה- ביוטיים.

מחיר מומלץ לצרכן: 13- 17 שקלים.

שולפים מזלגות: הכיתוב על האריזה יצר ציפייה ללחם בריא וטעים בצורה יוצאת דופן אבל מבחינת הטעם מדובר בעוד לחם רגיל, ממש כמו לחם קל רגיל של החברה, בטעם סביר. שמנו לב שאחרי כמה ימים שהלחם עמד בחוץ הוא עדיין היה ממש טרי ורך מאוד. למי שאוהב להחזיק את הלחם בחוץ מדובר בחדשות טובות מחד אבל מאידך זו בשורה מדאיגה לשוחרי הבריאות. היינו מצפים שלחם שמתיימר להיות טבעי יאבד את טריותו באיזשהו שלב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

קנור מרק בצל

קנור משיקים טעם חדש בסדרת מרקי הגורמה- מרק בצל עם נגיעות אגוז מוסקט.

מחיר מומלץ לצרכן: 10-13 שקלים למארז. נמס בכוס 4-5 שקלים.

שולפים מזלגות: נמס בכוס - האריזה של המוצר יפה ומזמינה. הטעם בנאלי, אין כאן איזה חידוש או טוויסט מעניין ולא מרגישים בכלל תיבול של אגוז מוסקט.

פיצה מעדנות. צילום: ברוך נאה,
פיצה מעדנות/צילום: ברוך נאה

פיצה 100 % גבינה, מעדנות

חברת מעדנות, משדרגת את כל מוצרי פיצה מעדנות ל – 100% גבינה.

מחיר מומלץ לצרכן: פיצה משפחתית גבינה: 22-26 שקלים; חטיפי פיצה גבינה (בקופסא) 32-35 שקלים; משולשי פיצה גבינה 33-37 שקלים.

שולפים מזלגות: משולשי גבינה עם זיתים מאוד טובה וטעימה. יש בה באמת הרבה גבינה ולזיתים שפוזרו בנדיבות יש הרבה נוכחות בפיצה. אהבנו. פיצה משפחתית - הגבינה היתה מאוד דומיננטיתוהלארג'יות הייתה אכן מפנקת בפיצה, אבל הגבינה לא הצליחה לטשטש את זה שהבצק עבה מדי ולא פריך אלא סמרטוטי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

סלים דליס מלוח

מותג חטיפי האנרגיה סלים דליס נכנס לשוק החטיפים המלוחים למבוגרים ומשיק סדרת חטיפים מלוחים אפויים למבוגרים על בסיס דגנים. סלים דליס גבינה; סלים דליס שמן זית; סלים דליס ים תיכוני; סלים דליס ברביקיו.

מחיר מומלץ לצרכן: 6.90- 7.50 שקלים לאריזת 70 גרם. עד ינואר ישנו מבצע השקה של 2 ב 10 שקלים.

שולפים מזלגות: ים תיכוני - פריכיות לא פריכות, המרקם לא טרי וקשה ומעורר חשד שהחטיף ישן. מצד אחד העמיסו פה בתבלינים מצד שני למרות התיבול המוצר ממש חסר טעם.

עוגיות מרבה שוקוצ'יפס במילוי קרמל. צילום: אפרת אש,
עוגיות מרבה קרמל/צילום: אפרת אש

עוגיות מרבה קרמל שוקולד

מרבה חוגגת עשרים שנה בישראל ומשיקה את מרבה עוגיות קרמל- עוגיית שוקולד צ'יפס המכילה שוקולד מריר, מילוי קרמל איכותי ותחתית המכוסה בשוקולד חלב.

מחיר מומלץ לצרכן: 11.90 שקליםלאריזת 175 גר'.

שולפים מזלגות: כולנו גדלנו על עוגיות ה-33% של מרבה ונטרוף אותן בשמחה בכל הזדמנות. אבל כאן נראה שהרצון לשדרג וליצור משהו חדש ומושחת הסיט את הטעם מהדרך הנכונה. האריזה מבשרת רעות ולא נראית מזמינה. בסיס העוגייה מזכיר את העוגיות המוכרות של המותג שנהרסות כשמשדכים להן ממרח שוקולד בינוני וקרם קרמל מתוק. מתיקות היתר מפרה את האיזון הסימפטי שהיה בעוגיות האלה. הטעמים פשוט לא מתחברים וביס אחד מספיק כדי לוותר על העוגיה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נייצ'ר וואלי צ'ואי/מערכת וואלה!, צילום מסך

נייצ'ר וואלי צ'ואי במרקם רך

מותג חטיפי הדגנים נייצ'ר ואלי משיק שני טעמים חדשים בסדרת הצ'ואי – מרקם רך, בטעמי שיבולת שועל מלאה בתוספות שוקולד, בוטנים ובציפוי קרם שקדים; שיבולת שועל מלאה בתוספת בוטנים וציפוי קרם שקדים.

מחיר מומלץ לצרכן: מבצע היכרות: שני מארזים במחיר של 30 שקלים.

חדש על המדף: צ'ואי בוטנים וציפוי קרם שקדים: בניגוד לסטנדרט הגבוה בדרך כלל של החברה כאן המוצר בינוני למדי. החטיף סביר, אבל לא מפנק, והזכיר לנו יותר מדי את הצ'ואי המיתולוגי, שכבר אי אפשר להשיג בארץ. בהשוואה אליו הביצוע הנוכחי טעים פחות. חטיף שבהחלט סוגר את הפינה אבל לא מעבר לכך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully