וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש: מלבי בר בתל אביב

7.12.2014 / 15:30

השבוע נפתח בתל אביב מקום חדש שיהווה מוקד משיכה לחובבי האוכל הטורקי באשר הם: מלבי בר המציע את הקינוח האהוב עם פטנט - מלבי בטעמים

בר מלבי. דרור עינב
מלבי בטעמים/דרור עינב

בשנים האחרונות המלבי עושה קאמבק. מעבר לכך שהוא כיכב תקופה ארוכה כקינוח לגיטימי בלא מעט מסעדות, וקיבל מקום של כבוד במלבייה בשוק הכרמל, כעת הוא עושה עוד צעד בדרכו להיות טרנד של ממש גם בגיזרת האוכל רחוב. לפני מספר חודשים פתח ישראל סבידה (30) את המלבי בר בחולון, ביחד עם בת זוגו בר כהן (23), מקום המתמחה אך ורק במלבי עם טוויסט צבעוני- טעמים שונים בתערובת הבסיס. השבוע עבר המקום מחולון לרחוב אבן גבירול בתל אביב.

"היה לנו סניף בחולון והעברנו הכל לתל אביב כי המיקום שלנו היה גרוע וזה לא היה הקהל שלנו. אנחנו מכוונים לקהל התל אביבי", מסביר סבידה. כבן לאב ממוצא טורקי ואימא עיראקית, הוא זוכר עוד מילדות את טעמי המלבי בבית. "אימא שלי תמיד בישלה בבית מלבי", הוא מספר. "אני זוכר שנהגנו לטוס הרבה לטורקיה וגם שם זללנו המון מלבי". מאותן הנסיעות קיבל סבידה את ההשראה לפתוח מלבי בר בקונספט שגיבש ביחד עם אמו, זהבה, שאחראית על המתכון. "אנחנו רוצים להביא משהו שלא קיים עדיין בארץ", הוא אומר ומסביר כי מעבר למלבי הקלאסי יהיו כאן גם מלבי בטעמים. במלבי בר מוגשים 17 סוגי מלבי בטעמים שונים: מלבי פיסטוק, בננה, שוקולד מריר, שוקולד אגוזים, וניל, אשורה פירות יבשים, מלבי טורקי עם קרמל שרוף, דבש, ועוד, בהם חמישה טעמים טבעונים. לדברי סבידה בשונה מהמלבי המוכר, כאן מדובר בקינוח שחומר הגלם עצמו בבסיס המלבי, מגיע בטעמים.

בר מלבי. דרור עינב
בר מלבי/דרור עינב

המחירים במקום הם 8 שקלים למלבי פרווה, 10 שקלים לחלבי ו-12 שקלים למלבי שוקולד. בנוסף יוגשו במקום גם קינוחים של עוגת גבינה פירורים ובוואריה (15 שקלים לפרוסה). המקום מציע גם 12 מקומות ישיבה ועוד 14 מקומות נוספים בפנים ופונה גם לקהל הבלייני בלילה.

המקום יפעל 7 ימים בשבוע, אבל סבידה מדגיש כי המלבי כשר. "חשוב לציין שלמשל בחולון דתיים קנו מאתנו בגלל שהסברנו להם שהכל מבושל בסירים חלביים וכל החומרים הם כשרים".

מה מיוחד במלבי?
ישראלים אוהבים קינוח אחרי אוכל. והמלבי שלנו הוא פטנט חדש שאנשים עדיין לא מכירים.

מלבי בר. רחוב אבן גבירול 31, תל אביב. 050-2277881 . שעות פעילות: א'-שבת 12-עד השעות הקטנות של הלילה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
בר מלבי. דרור עינב
בר מלבי/דרור עינב
בר מלבי. דרור עינב
בר מלבי/דרור עינב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully