וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בת"א: הסושיה הטבעונית הראשונה

7.12.2014 / 15:21

אחרי מזללות, מסעדות גורמה, ואפילו סופרמרקטים טבעוניים - תכירו את גרין רול, הסושייה הטבעונית הראשונה. המקום שנפתח להרצה בת"א ינסה להוכיח לכם שסושי אמיתי לא צריך להיות עם דגים ויתן את המענה הנכסף גם לנשים בהריון

גרין רול. איציק שלם,
סושי טבעוני בגרין רול/איציק שלם

הגל הטבעוני ממשיך לשטוף את ת"א, אחרי שווארמה טבעונית, המבורגר טבעוני ומסעדות רבות שצצו ברחבי העיר, הגיע הזמן לסושיה הטבעונית הראשונה בארץ. מסעדת הסושי גרין רול, נפתחה היום להרצה ברחוב מונטיפיורי בתל אביב, ובניגוד לעבר, שסושי אמיתי בהכרח היה כזה עם דגים, גרין רול מוכיחה שאין סיבה לא להכין סושי עשיר ומקורי וטבעוני לחלוטין.

מאחורי הסושי החדשה עומדים האחים איציק וחי שלם. "אני טבעוני בשנה האחרונה" סיפר איציק. "ונראה היה לי מוזר שאין דבר כזה בארץ, סושיה טבעונית, לאח השלישי שלנו יש מסעדת סושי רגילה ברמת גן בשם זן, והחלטתי שהגיע הזמן לתת מקום של כבוד גם לסושי טבעוני. את התפריט אני בניתי אחרי הרבה ניסיונות וטעימות, עד שהגעתי לנוסחה המושלמת".

גרין רול. יואב בן דב,
גם לטבעונים מגיע/יואב בן דב

בגרין רול תמצאו בין היתר את הרול קלאב טרופיקנה עם אננס, אבודדו, קוקוס, קמפיו, בציפוי לימון ועירית (30 שקלים) או רול יוקו אונו עם אבוקדו, מלפפון, גזר ואספרגוס בציפוי קוקוס (26 שקלים), קונוס שיטאקה עם שיטאקה, טופו ובוטנים (15 שקלים), קומבינציות שונות (42 שקלים) ועוד. מלבד סושי תמצאו בתפריט גם דים סאם, מרק, אורז עם ירקות מאודים וסלטים אסיאתים. מחירן של ארוחות עסקיות במקום יעמדו על 49 שקלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
גרין רול. יואב בן דב,
עשיר ומגוון/יואב בן דב

"חשוב לי להבהיר שהמקום ממש לא מיועד רק לטבעונים. יש הרבה אנשים שסתם רוצים לאכול בריא, כאלה שפחות בקטע של מטוגן, הגענו לסושי ברמה מאוד גבוהה וכל סוגי הלקוחות יכולים ליהנות ממנו. אני מגיע בכלל מהתחום הפיננסי, החלטתי שאני רוצה לעשות משהו אחר, בשבילי, בשביל הנפש, בצורה רגועה, ובגרין רול אני מרגש שהצלחתי להגשים את זה".

בשבועות הקרובים המקום נמצא בהרצה, במהלכה יוגש תפריט זמני, בהמשך יושק תפריט קבוע וכן תפריט משלוחים. שעות פתיחה במהלך ההרצה: ראשון - חמישי 12:00-00:00, שישי: 10:00-14:00.

גרין רול, מונטיפיורי 30, תל אביב, 03-5245731, כשר (עדיין אין תעודה)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully