וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע: יונתן רושפלד מארח את זוכת מאסטר שף

14.12.2014 / 16:29

רושפלד מארח את זוכת מאסטר שף בטאפאס אחד העם, מאיר אדוני משיק בראנץ' חדש במסעדת בלו סקיי, ארז קומרובסקי מארח שפים מובילים והשקה של פסטיבל שקשוקה ארצי. איפה נאכל השבוע?

מנת מסחן. אסף אמברם,
מנה של יונתן רושפלד ונוף עתאמנה/אסף אמברם

רושפלד מארח את נוף עתאמנה

יונתן רושפלד מארח ביום ראשון ה-21 לדצמבר את זוכת מאסטר שף - נוף עתאמנה אסמעיל במסעדת טאפאס אחד העם. במהלך הערב יוגש תפריט הכולל מנות כמו קובה מברומה וקובה לוקוס; ריזוטו פריקי ופורצ'יני; פילה מוסר צלוי על פריקי ועולש ברוטב עגבניות חריף; כיסוני זעתר וגבינה ערבית; קישואים ממולאים ברוטב יוגורט ונענע חם; בצל ממולא בפריקי מבושל במיץ סלק; טאבולה קישואים ויוגורט ולקינוח; בקלאווה ברוטב אנגלז; כנאפה סולת; מלבי ברוטב היביסקוס ומי ורדים עם פרלינה פיסטוק ועוד.

טאפאס אחד העם, אחד העם 27, ת"א, 03-5666966. לא כשר

ארז קומורבסקי מארח שפים. צילום: גל בן זאב, סטיילינג: שרה ליברמן, מערכת וואלה! NEWS
ארז קומורובסקי מארח/מערכת וואלה! NEWS, צילום: גל בן זאב, סטיילינג: שרה ליברמן

ארז קומורובסקי מארח את השפים הלוהטים, מתת

לרגל חגיגות שבע שנים לבית הספר לבישול גלילי, ארז קומרובסקי מארח את מיטב השפים לסדרת מפגשי בישול יצירתיים במתת. בין השפים דיויד פרנקל (פרונטו) שיגיש ריזוטו ופולנטה איטלקיים עם ירקות הטריים מהבוסתן האורגני של ארז, עומר מילר (שולחן, חדר האוכל) ימלא תפוחים, עופות וגם טלה, יובל בן נריה (טאיזו) יעלה לגליל עם שק של תבלינים הודיים להכנת קארי מושלם ועוד רבים וטובים. כל מפגש יתחיל בקבלת פנים על המרפסת הפתוחה של ארז - עם לחמים ומאפים מהטאבון, ירקות שרק הרגע נקטפו ויין מבעבע. לאחר קבלת הפנים ייצאו המשתתפים לסיור בבוסתן האורגני המקיף את הבית, הסיור מסתיים בחדר הסדנאות. התפריט המדוייק של כל מפגש יקבע על ידי השפים בסמוך ליום האירוע - לפי חומרי הגלם הזמינים.

לפרטים נוספים, רשימת הסדנאות המלאה והרשמה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
פסטיבל השקשוקה. שרית גופן, מערכת וואלה! NEWS
שקושקה פטה בקפה שיין/מערכת וואלה! NEWS, שרית גופן

פסטיבל השקשוקה הראשון, ברחבי הארץ

היום (14 לדצמבר) יחל פסטיבל השקשוקה הראשון אשר ייערך במשך חודש שלם. למעלה מ-50 מסעדות ברחבי הארץ יגישו מנות של שקשוקות מיוחדות ויצירתיות, עם מגוון של חומרי גלם: גבינות מיוחדות, דגים כבושים, ארטישוק, קישואים ועוד. כך למשל בטרטוריה חבה תוכלו לאכול שקשוקת חצילים עם פורל כבוש גבינת פטה וחלמון חי, בבית הקפה אחת העם תמצאו שקשוקה סלק ויוגורט עיזים, בבית עולש תוכלו להתפנק עם שקשוקת יער הכוללת ביצים, קוביות בולגרית, מטבעות סנט מור, תרד, פטריות ואספרגוס.

לרשימת המסעדות והתפריטים המלאים

ביסטרו השכן. אפיק גבאי
לינגוויני כדורי בשר בביסטרו השכן/אפיק גבאי

ביסטרו השכן נפתח בת"א

ביסטרו שכונתי, חדש בשם השכן נפתח בימים אלו ברחוב אבן גבירול בת"א. המקום מעוצב כמו סלון משפחתי והתפריט כולל מגוון מנות באווירה ביתית - ארוחות בוקר, סלטים, מנות פתיחה ותבשילים. בין המנות תמצאו לינגוויני עם כדורי בשר, תבשיל עוף (או טופו) בקארי, קציצות ביתיות, סלט טאבולה חם (טבעוני) ועוד. המנות מוגשות עם תוספות של דגנים מלאים וירקות טריים והתפריט מכיל מבחר אופציות צמחוניות וטבעוניות. בסופי שבוע חורפיים יוגשו במקום סירי חמין מהבילים (בשרי וטבעוני).

השכן, אבן גבירול 8 תל אביב, 074-7024068. שעות פתיחה:
ראשון - חמישי: 7:30-23:00, שישי 8:00-17:00, שבת 10:00-17:00. לא כשר

בלו סקיי. שרית גופן, מערכת וואלה! NEWS
בראנץ' של מאיר אדוני בבלו סקיי/מערכת וואלה! NEWS, שרית גופן

בראנץ' של מאיר אדוני בבלו סקיי, תל אביב

מסעדת בלו סקיי של השף מאיר אדוני משיקהתפריט בראנץ' חדש שיוגש בימי שישי בין השעות 10:00-15:00. הבראנץ' יכלול סלסלת לחמים, עשרה מאזטים אשר יוגשו למרכז שולחן ביניהם ריקוטה טרייה עם דלעת ערמונים, צזיקי יוגורט כבשים עם זוקיני נא וגרנולה, סלמון בכבישה ביתית ועוד, וכן מנת בראנץ לבחירה כמו מנת רחובות יפו- שקשוקה משלוש ביצים עם עגבניות מעושנות, ניחוח חורפי- אומלט במילוי פטריות, גבינות, תרד, בצל ירוק ועגבניות מיובשות, זיכרונות מבריסל- וופל בלגי עם שתי ביצים עלומות ועוד (120 שקלים לאדם כולל שתייה קלה וחמה). הבראנץ' יוגש גם בגרסה טבעונית.

Blue Sky by Meir Adoni, מלון קרלטון ת"א, 03-5201830. כשר

האחים. טל סיוון, מערכת וואלה! NEWS
בראנץ' ישראלי במסעדת האחים/מערכת וואלה! NEWS, טל סיוון

בראנץ' ישראלי באחים, ת"א

מסעדת האחים משיקה לכבוד החורף מזנון בראנץ' עשיר. מדי יום שישי (החל מינואר גם בשבת), בין השעות 9:00-12:45, יוגש במסעדה תפריט המתבסס על ירקות טריים, מאפים חמים, גבינות, דגים כבושים וכן מאכלי בוקר מסורתיים מהמטבח המקומי והלבנטיני - משקשוקה אדומה ועד לביבות עיג'ה. ארוחת הבראנץ' החדשה מוגשת בסגנון בופה, בהגשה עצמית וללא הגבלה, במחיר של 75 שקלים לסועד.

האחים, אבן גבירול 12, תל אביב, 03-6917171. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ננוצ'קה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טבעוניות נהנות יותר חוגגות בננוצ'קה, ת"א

הבלוג טבעוניות נהנות יותר חוגג ביום שני ה-15 לדצמבר, החל מהשעה 19:30, שלוש שנות קולינריה טבעונית. החגיגות יערכו במסעדת ננוצ'קה, בארוחה מיוחדת שנבנתה בשיתוף עם ננה שרייר וצוות המטבח, המתבססת על מתכונים ורעיונות מתוך הבלוג, בשדרוגים לגרסת המסעדה. הארוחה תכלול מנות פתיחה, מנות ביניים, עיקרית וקינוחים במחיר של 180 שקלים לאדם כולל כוס קאווה.

לצפיה בתפריט הערב

ננוצ'קה, לילינבלום 30, תל אביב. להזמנות צלצלו 03-5162254. לא כשר

סיטארה. בן יוסטר, מערכת וואלה! NEWS
תפריט חורף בסיטארה/מערכת וואלה! NEWS, בן יוסטר

תפריט חורף חדש בסיטארה, ת"א

מסעדת סיטארה מתחדשת עם תפריט חורף הכולל מבחר של מנות מחממות. בין המנות פיצה חזה אווז (75 שקלים), פסטת פירות ים עשירה (135 שקלים), סביצ'ה סלמון (62 שקלים), פרח קישוא ממולא שרימפס קצוץ, לצד ממרח אבוקדו ומטבוחה מרוקאית (67 שקלים) ועוד.

סיטארה, רוזנבלום הרצל 8, סי אנד סאן, תל אביב, 6996633 - 03. לא כשר

רג'ינה. נטע בר ציון,
מסעדת רג'ינה במתחם התחנה/נטע בר ציון

קרייזי מאנדיי ברג'ינה, ת"א

מסעדת רג'ינה פותחת במסורת חדשה של CRAZY MONDAY במסגרתה מדי יום שני תוגש ארוחה על טהרת האוכל היהודי מסורתי, בו מתמחה המסעדה, במחיר של 99 שקלים לאדם. במסגרת הארוחה כל סועד יקבל כוס יין לבחירתו, לצד מנות ראשונות שיוגשו למרכז השולחן, מרק היום כמנת ביניים, מנה עיקרית לבחירה בין גולאש הונגרי או סופריטו קציצות בקר וטלה, כמו גם אופציות של מנות טבעוניות, וכן קינוח של עוגות ביתיות ושתייה חמה. התפריט יוגש בכל יום שני עד סוף חודש פברואר.

רג'ינה, מתחם התחנה, נווה צדק, תל אביב, 03-7367474. כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully