וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנה חדשה ועתירת קלוריות: לזנייה עם נוטלה ומרשמלו

21.12.2014 / 15:08

מאפייה בברוקלין, ניו יורק, הוסיפה מנה חדשה לתפריט חג המולד שלה: לזנייה בשילוב נוטלה ומרשמלו. חברי Epic Meal ניסו להכין את זה בעצמם ויצאה להם מנה עם לא פחות מ-44 אלף קלוריות. שיהיה לכם בתיאבון

ערוץ היוטיוב של Epic Meal Time

מזל שאנחנו גרים בישראל ולא בברוקלין, ניו יורק. שם, מאפיית Robicelli הפופולרית הוסיפה מנת ספיישל לתפריט החג שלה: "הנוטלזניה" - קינוח המורכב משכבות של דפי לזניה, חמאה, פודינג, אגוזי לוז קלויים, שוקולד בלגי וכמות נדיבה של נוטלה. אה, ותוסיפו לזה גם 200 מרשמלו לקישוט. אלוהיי השומן והקלוריות, אם אי פעם תהיה לנו משאלה אחרונה לפני המוות - היא תהיה לאכול את זה.

הרעיון פשוט ובנוי על שני כללים בסיסיים: האחד - אין אדם שלא אוהב נוטלה, והשני- אין אדם שלא אוהב לזניה. שילוב של שניהם יוצר מנה שאין לאדם את היכולת לעמוד בפניה.

לזנייה מנוטלה. צילום מסך
I'm in heaven/צילום מסך

המאפייה מציעה משלוח מקומי בלבד, אבל אם תרצו בכל זאת ליהנות מהתענוג הרצוף הזה בלי לחשוב על המחר, תוכלו לבחור באחת מהאופציות הבאות:

1. להכין בעצמכם- תכנית היוטיוב הקנדית Epic Meal מציעה מתכון להכנת לזניית נוטלה עם לא פחות מ-44 אלף קלוריות. המתכון שלהם טיפה שונה מהמנה המוצעת בחנות והתוצר קצת מבולגן ומעורר בחילה, אבל אם אתם מתעקשים -צפו בקטע המלא שבראש הכתבה והכינו בעצמכם.

2. קחו טיסה לברוקלין - רק כדאי לכם להזמין את קינוח החלומות כבר מהארץ. חצי מגש יעלה לכם 65 דולר, ואם אתם בקטע של למות מהרעלת סוכר - לכו על המגש המלא שיעלה לכם 118 דולר.

3. קחו נייר סופג- ספגו בעדינות את שלולית הריר שנוצרה לכם מתחת לפה ואיכלו סלט.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully