וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המונה טועם: באגט עם קציצות באור יהודה ב-15 ש"ח

23.12.2014 / 8:02

המונית מתגעגעת לימים זולים יותר באור יהודה ומתנחמת בבגטיקס, מקום שמציע באגט עם קציצות וצ'יפס ב-15 ש"ח שהגודל שלו משפר את הטעם

בגטיקס אור יהודה. קובי רובין
15 שקל של הרבה בשר עם המון באגט/קובי רובין

עד לפני כמה שנים אור יהודה הייתה עבורי המקום המועדף לאכול בו. אני לא מדבר על המקומות לצעירים, אלא לוותיקים שנעלמו מהמפה. נדרה סגרה, פונדק משה לא רלוונטי וחבל, יש את השיפודיות היוקרתיות שאני לא מוכן להזכיר אותן יותר.

אור יהודה בנויה משלושה חלקים. יש את החלק המערבי, המזרחי ויש את החלק שלא רוצה שיזכירו לו שהוא גר באור יהודה, שכונה שמתהדרת בשם של ישוב שכן והרבה יותר יקר. אחרי שעברתי את החלק המערבי של העיר החלטתי להמשיך מזרחה. צמוד לפלאפל הילל ראיתי שלט שתפס אותי, שתיאר מנה ב-15 ש"ח באותיות קידוש לבנה.

בגטיקס אור יהודה. קובי רובין
עשר דקות מתל אביב ואנשים שמחים בחלק. בגטיקס/קובי רובין
הם אמרו לי שאנשים חייבים לראות שהמנה גדולה מלכתחילה, זה מה שימשוך אותם לאכול, והם צודקים, זה מה שמשך אותי אל המקום

המונית עצרה מול גן התשעה, טיפה אחרי המקום. ראיתי שלט עם השם 'בגטיקס' ואנשים עומדים בתור. נכנסתי אל המקום לתוך רעש והמולה של מוזיקת מתחזקים, מוזיקה חסידית רוקיסטית בקולי קולות. אני לא יכול להגיד שלא התחלתי לזמזם את הלחן שחזר על עצמו כל הזמן, רק בשביל לחכות שהשיר יסתיים ויתחיל שיר חדש שחזר על עצמו שוב ושוב. לקחתי כמובן את המנה הכי שמנה שיש למקום להציע, קבב כבש בבאגט. החבר'ה במקום חייכנים ונחמדים ושמחים במלאכתם, רק עשר דקות מתל אביב.

אחרי המתנה של קצת יותר מחמש דקות, קיבלתי לידי באגט טרי ומעולה, אחד שעושה רעש של באגט כאשר חותכים אותו. בתוכו ראיתי המון קציצות בשר כבש, פרוסות לכל האורך, לא קציצות גדולות, אבל עדיין מדובר בכמות נדיבה של בשר בשביל 15 ש''ח. על הכל הניחו המון צ'יפס של מכונה, יש גם מלפפון חמוץ פרוס, סלט ורטבים ממתיקים לצעירים. הכשרות הגבוהה של המקום מחייבת ומגבילה אבל מה שחשוב זה שהקציצות עצמן לא מלוחות, סימן מעולה מבחינתי, טעם הכבש מורגש קלות ולא מפריע בכלל. ההצעתי לבעלי המקום להקטין את הבאגט, על מנת לחוות יותר מהבשר בכל ביס, הם אמרו לי שאנשים חייבים לראות שהמנה גדולה מלכתחילה, זה מה שימשוך אותם לאכול, והם צודקים, זה מה שמשך אותי אל המקום. עכשיו כשאני כבר לקוח שבוי, והולך לבקש כל פעם שיקצרו לי את הבאגט בשליש, ואפשר להגיד שבמקרה הזה המחיר הזול משפר את הטעם.

בגטיקס אור יהודה. רחוב בן פורת 88 אור יהודה. 03-5331141. שעות פתיחה: א'-ה' 10:00-22:00, ו'- סגור, ש'- שעה אחרי יציאת שבת-24:00 מהדרין גלאט כשר.

לעוד טורים של המונה טועם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully