וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטריילר: קייטרינג מעושנים שיוצא ממשאית

31.12.2014 / 15:45

עולם הקייטרינג לא מפסיק להשתכלל, והדבר הגדול הבא הוא מזנון קייטרינג נייד של השף יוסי שרף, המציע טריילר נייד שמעשן הכל, מבשרים ועד ירקות

הטריילר. אנטולי מיכאלו,
הטריילר של יוסי שרף/אנטולי מיכאלו

פתאום קם אדם בבוקר ומחליט שהחלום שלו הוא מזנון קייטרינג נייד. כזה שמעביר מעשנות גדולות ממקום למקום, מגיע לשטח, למדבר, לחוף הים, למסיבות רווקים, לחתונות בטבע, ומציע לאנשים אירוע שכולו אוכל מעושן, תחת כיפת השמיים. לאדם הזה קוראים יוסי שרף, ולמשאית המעשנות שלו קוראים הטריילר.

שרף, בן 41, כבר 13 שנה הוא עובד במסעדות, אבל את דרכו הוא התחיל דווקא כחקלאי. "במקור אני קיבוצניק מתל קציר", הוא מספר. "התחלתי את דרכי כחקלאי, התעסקתי עם ירקות, חלב, עופות ובשר, באיזשהו שלב מאוד עניין אותי מה קורה הלאה עם האוכל, לאן הוא הולך, מה עושים איתו ואיך משתמשים בו. פגשתי שף שביקשתי ללמוד ממנו, ככה הגעתי למסעדת קיארה בירושלים, נכנסתי לקונדיטוריה שם בטעות ונשארתי לעבודה בה שנה וחצי, אח"כ עבדתי במסעדת ימה ובסיטארה, ואז מאיר אדוני הגיע עם כתית לת"א, ואני הגעתי לעבוד אצלו, שם זה היה בי"ס מאוד רציני, הייתי שם 3 שנים, למדתי ממנו המון, אח"כ עוד הייתי שף באוקטגון בצפון ובלולה וקובה ברמת השרון, אבל כל הזמן ישב לי בראש שאני צריך לעשות משהו משלי".

הטריילר. אנטולי מיכאלו,
מעושנים של יוסי שרף/אנטולי מיכאלו

לשרף אמנם היה ברור שמשהו משלו הוא יצטרך לעשות, אבל מסעדה סטנדרטית לא באה בחשבון. "הבנתי שאני לא רוצה להיות כלוא בתוך מסעדה,מפה הגיעה הפנטזיה לעשות את העגלה הזאת, לקח המון זמן לבנות את זה כמו בחזון שלי".

במקום ללכת על המודל הסטנדרטי של מסעדה בחר שרף ללכת על קייטרינג. "למעשה פתחתי חברת קייטרינג שנותנת שירות לאירועים עם בשר, אבל לא רק. ובעיקר אירועים בשטחים פתוחים, אם זה במדבר, בים, בחצר של מישהו. בניתי עגלה עם מעשנות, גרילים, שולחנות עבודה, סוג של מסעדה ניידת שנותנת פתרונות שיהיה אפשר לבשל מה שרוצים, איך שרוצים ואיפה שרוצים".

מה סדר הגודל של אירועים שאתה עושה?
"החל מזוג שרוצה להזמין אותי אליו הביתה, אם יש לו את המקום כמובן, ועד אירועים של 500 איש. התמחור הוא החל מ-280-300 שקלים לאדם ועד כמה שהלקוח יכול להרשות לעצמו".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
הטריילר. אנטולי מיכאלו,
הפיתרון האולטימטיבי למסיבות רווקים/אנטולי מיכאלו

אז מה אוכלים בעצם, רק בשר?
"הרבה בשר מעושן, אבל לא רק, המעשנות עושות ממש טוב גם לירקות, וכאן העבר שלי כחקלאי מאוד עוזר - יהיו בטטות, דלעות, כרוביות, סלקים שיעברו במעשנת ועוד הרבה דברים טובים לצד הבשרים. גם דגים - ברבוניות, דגים שלמים במעשנת, יש הרבה מה לעשות".

ואיך האירוע אמור להתנהל?
אני מתנהל כמו קייטרינג לכל דבר, מגיע עם המשאית מפרק את המעשנות, העמדות, כל הציוד שצריך ובעצם בונה מטבח בכל מקום נתון. איך האירוע ייראה תלוי בלקוח - זה יכול להיות בופה סטנדרטי, זה יכול להתנהל כמו מעדנייה כמו קצביה, או כל דבר אחרי שירצו. בניתי את הפנטזיה שלי, עכשיו אני הולך להגשים עם זה פנטזיות לאנשים אחרים.

לא מלחיץ לפתוח עסק כזה, שמתאים אולי רק לעונות מסוימות ולאנשים מסוימים?
עד היום היה לי כיף לעבוד בשביל מישהו אחר, להגיד אני השף אבל להתחבא מאחורי מישהו שמקבל את ההחלטות. היום אני כבר ילד גדול, הגעתי לגיל הזה שאני צריך לקבל את ההחלטות. בכל דבר יש סיכון, זאת הפנטזיה ואני מקווה שהיא תוביל אותי למקום הנכון.

הטריילר. אנטולי מיכאלו,
גם כשהלילה יורד/אנטולי מיכאלו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully