וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בשנקין: כריכי גורמה ארוזים לקחת

1.1.2015 / 17:26

מקום חדש בשם אופן פרידג' נפתח השבוע ברחוב שנקין בת"א שימכור כריכים ארוזים מושקעים בהשראת רשת פראט הלונדונית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מבחר של כריכים טריים מדי בוקר/מערכת וואלה!, צילום מסך

רבים מכם בוודאי מכירים את חנויות האוכל Pret a Manger, רשת מצליחה הפועלת בעיקר בלונדון וניו יורק ומציעה אוכל גורמה ארוז ומהיר עם חומרי גלם איכותיים וטריים, אשר דומיננטית במיוחד בתחנות רכבת ומרכזי קניות הומי אדם. בהשראת הקונספט, פותחים בימים אלה ברחוב שנקין בתל אביב חנות אשר עובדת על אותו רעיון ופונה לקהל הרב שעובר ברחוב מדי יום.

מי שפתח את החנות הם הזוג דימה ובריג'יט שוסטר, דימה עבד במשך 10 שנים במסעדות ובתי קפה שונים, בהם קפה ג'ו ורשת לנדוור והחליט כעת לצאת לדרך עצמאית. לחנות ברחוב שנקין הם קראו Open Fridge, בשל הצורה בה יימכר האוכל במקום. כל הכריכים וסלטים יוכנו מדי בוקר במקום, ייארזו, ויועברו למקררים הפתוחים, כך שהלקוח יכול להגיע, לקנות לעצמו כריך או סלט מזין וטרי, מבלי לחכות בתור ולהמשיך הלאה בדרכו. במקום יימכר גם קפה לדרך.

אופן פרידג'. דימה שוסטר, מערכת וואלה! NEWS
כריך הודו באופן פרידג'/מערכת וואלה! NEWS, דימה שוסטר

מה היתרון שלכם בעצם על פני רשתות ובתי קפה אחרים? אתם לא חוששים שהעניין הארוז ייצור רתיעה אצל אנשים?

"היתרון שלנו הוא בחומרי הגלם ובטריות", מסביר שוסטר. "אנחנו עובדים עם חומרי גלם טריים ויקרים, ומכינים את המוצרים בעצמנו מדי בוקר, כך שמצד אחד אנשים מקבלים מוצר איכותי ומצד שני לא צריכים להמתין שיכינו להם את האוכל ולחכות בתור, הם בוחרים את הכריך או הסלט שהם יודעים שהוכן זמן קצר קודם לכן ויכולים להמשיך במהירות בשגרת יומם. בחו"ל הקונספט הזה עובד מעולה".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
Pret A Manger. Creative Commons
המודל מחו"ל/Creative Commons

בתפריט תמצאו מאפים שונים (5-12 שקלים), מוזלי (24 שקלים), כריכים קטנים שמוגשים עד השעה 10:00 ביניהם כריך בית ספר עם גבינה צהובה מלפפון ומיונז (12 שקלים), בקטגורית המיני באגט תמצאו בין היתר כריך קרם לקס עם גבינה, סלמון כבוש ומעושן וירקות (25 שקלים), בקטגוריית הבאגטים הגדולים תמצאו כריך רוסט צלעות בקר (37 שקלים) או כריך ים תיכוני (29 שקלים) ועוד, בגזרה הסלטים תמצאו סלטים גדולים - בלקני או טונה (35 שקלים) או סלטים אישיים בורגול טאבולה, ישראלי קצוץ או קפרזה (22-23 שקלים). עוד יימכרו במקום קופסאות של עוגיות ביתיות.


את המיזם מלווה חברת רסטוטל, והזוג שוסטר מקווה שזהו רק הסניף הראשון מבין סניפים רבים אחרים שאמורים לקום בהמשך בכל הארץ.

Open Fridge, שנקין 29 תל אביב, 054-5959550. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully