וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע: שגב דואג לתמונות האינסטגרם שלכם

4.1.2015 / 16:29

שגב משה עם מנות שמשלבות אמנות תלת מימדית, פסטיבל סבתא בישלה מרק בנמל ת"א, חגיגה גרוזינית בצפון וקוקטיילים על בסיס ירקות באבושדיד. פותחים שבוע ראשון של שנה חדשה

מנה מהמסעדה #SEGEVART של שגב משה. אנטולי מיכאלו,
אטריות שעועית שגב סטייל/אנטולי מיכאלו

כשאמנות וקולינריה נפגשות בשגב, הרצליה

השף שגב משה משיק בימים אלו את #SEGEVART שפה קולינרית-אמנותית חדשה אשר לוקחת את הקשר בין אוכל וצילום צעד קדימה. הקונספט מתבטא בתפריט עם מנות מעוצבות בהשראת אמנות מודרנית תלת-ממדית, המנות יורכבו על גבי שקפים עם תמונות תלת ממדיות שונות באופן המשתלב עם ההדפסה בפרופורציות מדויקות, כך שהמנה שמתקבלת על הצלחת תהיה בחלקה אמיתית ואכילה וחלקה אשליה אופטית המשלימה את המנה לחוויה עיצובית. השף העביר את מסעדת הדגל שלו בהרצליה מתיחת פנים פוטוגנית ומזמין את קהל הסועדים לצלם ולתייג את המנות תחת #SEGEVART.

שגב, שנקר 16 פינת רח' החושלים, הרצליה פיתוח, 053-9443318. לא כשר

ומה חשבנו על העיצוב החדש של שגב?

שותא. דרור כץ,
חינקאלי גרוזיני בשותא/דרור כץ

חוגגים שנתיים לשותא, שומרת

מסעדת שותא הגרוזינית בקיבוץ שומרת, חוגגת שנתיים להיווסדה עם הרבה אלכוהול, אוכל ומוזיקה. מידי יום שישי החל מהשעה 13:00 במהלך חודש ינואר, תיפתח המסעדה לקהל באווירה ססגונית עם מוזיקת פיוז'ן אלקטרונית צוענית, בלקנית וגרוזינית, ותציע תפריט מיוחד וקליל, בין המנות: חצ'פורי סלט ובירה (60 שקלים), חצ'פורי, חינקאלי – כיסוני בצק במילוי בשר, סלט ובירה (63 שקלים), צ'יבורקי - סהרוני בצק במילוי בשר עגל טחון, סלט ובירה (64 שקלים) ועוד.

שותא, קיבוץ שמרת, כביש עכו-נהריה, 04-8219208. לא כשר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
פסטיבל תרופת סבתא. חיים יוסף,
סבתא בישלה מרק/חיים יוסף

פסטיבל תרופת סבתא, ת"א

בסופ"ש הקרוב, בין התאריכים 8-10 לינואר, שוק הנמל בת"א יחגוג את פסטיבל תרופת סבתא – פסטיבל מרקים חורפי, פרי שיתוף פעולה של חקלאי השוק וחברת סבתא לי שמתמחה בשירותי השמה לסבתות. במהלך הפסטיבל, יוגשו שישה מרקים מהבילים שחמישה מהם נעשו על ידי סבתות של סבתא לי ואת השישי הכינה מיכל אנסקי, מבעלות שוק האיכרים ושוק הנמל. מחירו של כל מרק ינוע בין 20-25 שקלים והרווחים שייאספו במהלך הפסטיבל ילכו לסבתא לי לטובת קידום עתידי של פעילויות נוספות של החברה. בין המרקים מרק ירקות שורש וחומוס בסגנון בלקני, מרק עגבניות צבעוני בסגנון בולגרי, מרק כתום, מרק ארטישוק, מרק אפונה ושיבולת שועל ומרק עוף ואטריות.

שוק הנמל, האנגר 12, נמל תל אביב. שעות פעילות הפסטיבל: חמישי: 12:00-20:00, שישי: 11:00-16:00, שבת 11:00-20:00

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ארוחה זוגית בדיקסי, תל אביב

מסעדת דיקסי חוגגת 21 שנים ומזמינה את הקהל ליהנות מארוחה זוגית ב-211 שקלים. הארוחה כוללת: מנה ראשונה, שתי מנות עיקריות וקינוח. בין המנות שיוגשו: רול סינטה ואספרגוס, קלמרי צרוב על הפלנצ'ה, סלט פורטבלו ואנדיב, עוף קייג'ן, אוסובוקו עגל בבישול ארוך, פילה סלמון ועוד.
הארוחה הזוגית תוגש החל מהיום ועד ל-15 בינואר בימים ראשון עד חמישי בין השעות 12:00-23:00.

דיקסי, יגאל אלון 120, תל אביב, 03-6966123. לא כשר

מקס ברנר. אלירן ניסן,
סיגר שוקולד טבעוני במקס ברנר/אלירן ניסן

תפריט חורף חדש במקס ברנר

מקס ברנר מרעננת את התפריט לחורף עם קינוחי ספיישל חדשים. בין המנות : מילקי תותים - קרם שוקולד לבן, תותים טריים, כדורי וופל, שוקולד חם וקצפת, מוגש עם בננה בטופי (43 שקלים), שאנטי תותים - קרם שמנת שוקולד לבן, קרמבל עוגיות, תותים טריים וקצפת (44 שקלים), פנקייקס תותים - 3 פנקייקים, תותים טריים, שברי שוקולד לבן ושוקולד חלב חם, עם רוטב תות, כדורי וופל וגלידת שוקולד לבן (49 שקלים), סיגר קראנצ'י טבעוני של שוקולד מריר נמסו תותים טריים (49 שקלים) ועוד. בנוסף מציעה הרשת הצטרפות למועדון MY MAX המעניקה הטבות שונות בעלות של 59 שקלים.

סניפי רשת מקס ברנר

אבושדיד. @idocvm,
קוקטייל ירקות באבושדיד/@idocvm

קוקטיילים על בסיס ירקות באבושדיד, תל אביב

במסעדת אבושדיד יצרו תפריט קוקטיילים מקורי המבוסס על שילוב של ירקות טריים ואלכוהול. בין הקוקטיילים בתפריט החדש: Basil - קוקטייל המבוסס על בזיליקום, ליים וטנקרי ג'ין, Celery apple - סלרי, תפוח, מרווה ומאיירס רום, Blood orange – תפוז דם, ג'ינג'ר וקפטן מורגן ספייסד ועוד. בנוסף, קהל הסועדים יכול לבחור בין שני מסלולי שתייה הכוללים טעימות משלושה קוקטיילים מומלצים במחיר מיוחד.

אבושדיד, לבונטין 16, תל אביב 03-6298822. לא כשר

בנדיקט. צילום: בן יוסטר,
קוקטיילים של בוקר בבנדיקט/צילום: בן יוסטר

קוקטיילים חדשים בבנדיקט, מרכז

במסעדת בנדיקט שדרגו את תפריט הקוקטיילים עם משקאות כמו : גרייפ פרוט קובלר- ג'ין אשכוליות ורודות ומי טוניק, צ'רי קובלר- רום, קאווה ודובדבן אמרנה, פרנץ' 75- קלאסיקת בראנץ' על בסיס ג'ין, ליים וקאווה, ליין מימוזות בטעמי- אפרסק, אננס, ליצ'י, בננה, תפוזים וקרם דה קסיס ועוד. מחירי הקוקטיילים נעים בין 20-29 שקלים או במקום השתייה של ארוחת הבוקר בתוספת 9 שקלים.

סניפי בנדיקט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מרק ארטישוק ירושלמי בהילטון/מערכת וואלה!, צילום מסך

חגיגת מרקים בהילטון, תל אביב

במלון הילטון תל-אביב החלו השבוע בחגיגת מרקי חורף מיוחדים , אותם מכין השף רפיק ג'בארין. בתפריט מרק דלעת וערמונים, מרק ארומטי מקרם סלרי, אגסים ונגיעות ג'ינג'ר, מרק ארטישוק ירושלמי בעיטור שמן זרעי ענבים, קפוצ'ינו פטריות עם מקל פרמזן ועוד. המרקים מוגשים בימים ראשון - חמישי בין השעות 12:00-00:00, ובימי שישי בין השעות 12:00-16:00 ובמוצ"ש 19:00-00:00.

הילטון תל אביב, הירקון 205 תל אביב, 03-5202222. כשר

מנדרין. ShutterStock
1+1 על מרקים במנדרין/ShutterStock

תפריט מרקים ברשת מנדרין, צפון

רשת מנדרין משיקה ליין מרקים חדש לכבוד החורף יחד עם השף החיפאי שי ברנדס, יוצא מאסטר שף. בנוסף, כמו בשנים הקודמות גם החורף תינתן הטבה של 1+1 על המרקים. בין המרקים: מרק קובה סלק, מרק שעועית טוסקני, מרק גולאש מסורתי ועוד.

סניפי רשת מנדרין

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ניוקי במסעדת אדמה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חגיגת פטריות במסעדת אדמה, זכרון יעקב

מסעדת אדמה מציינת את בוא החורף עם תפריט ספיישל המשלב פטריות טריות מזנים שונים. בין המנות: מרק פטריות עשיר (42 שקלים), סלט פטריות יער חם (45 שקלים), פולנטה של תירס טרי עם פטריות, גבינת עיזים ורוטב יין לבן (56 שקלים), ניוקי אדמה עם פטריות פורצ'יני, שמפיניון ושמן כמהין (68 שקלים), פילה מוסר ים עם דלעת צלויה בסילאן, פירה תפוחי אדמה וחרדל וקרם פטריות (116 שקלים) ועוד.

אדמה, מעלה הראשונים 8, גבעת זמרין, זכרון יעקב, 04-6293183. לא כשר

  • עוד באותו נושא:
  • שגב
  • שותא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully