וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורה לחיפאים: טאטאמי המיתולוגית חוזרת

19.1.2015 / 16:45

המסעדה שהביאה את הסושי לראשונה לכרמל חוזרת. השבוע מסעדת טאטאמי האסיאתית נפתחת מחדש בחיפה בגירסה משודרגת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טאטאמי חוזרת/מערכת וואלה!, צילום מסך

יתכן ומי שלא גדל בחיפה לא יתרשם מהשם אבל למי שחיפאי בנפשו השם טאטאמי בוודאי יצלצל מוכר. מדובר במסעדה האסיאתית הראשונה שקמה בעיר חיפה, לפני כ-8 שנים, ונסגרה לפני כשנה. טאטאמי הייתה מפורסמת בעיר בעיקר בזכות הסושי האיכותי שלה, ומנתה שני סניפים. בהמשך נכנסו ג'פניקה ומינה טומיי, אבל טאטמי תמיד תיזכר כמסעדה שהביאה את הבשורה האסיאתית לכרמל.

ערן לוי, מי שהיה ממקימי מסעדת מינה טומיי בחיפה, עזב לאחרונה את הרשת והחליט להקים את טאטאמי לתחייה מחודשת, בשיתוף עם בעליה הקודם, כשעל הפרק הקמה של רשת מסעדות טאטאמי ברחבי הארץ. השבוע תיפתח המסעדה הראשונה ברשת, בחיפה כמובן. "לקחנו את פיינקוק, בראשות יאיר פיינברג להיות אחראיים על הפרויקט מהבחינה הקולינרית", מספר לוי ."בנינו תפריט המשלב מנות ממגוון מטבחים מהמזרח: יפני, סיני, קוריאני, תאילנדי, הודי, אינדונזי וויטנאמי. בנוסף במסעדה החדשה הושם דגש רב על מבחר של מנות טבעוניות, צמחוניות וללא גלוטן".

בין המנות תמצאו סושי (25-33 שקלים לרול), מנות ראשונות (25-32 שקלים), מנות עיקריות של אורז ונודלס (45-50 שקלים) ומנות דגים (70 שקלים) ועוד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יאיר פיינברג על הצד הקולינרי/מערכת וואלה!, צילום מסך

השף יאיר פיינברג, אשר עוסק בייעוץ קולינרי עבור מסעדות, מספר כי כאן ניצב בפניו אתגר כפול. "מצד אחד הם לקחו על עצמם את המשימה האדירה של להעיר לתחיה את טאטאמי, מותג חיפאי מוכר, שחקוקה בזיכרונם של רבים כמסעדת הסושי המיתולוגית ואהובה. ומצד שני, הם ביקשו ליצור עבור לקוחותיהם רשת מסעדות עכשווית שתהיה מובילה בתחומה. את התוצאות תמצאו בתפריט החדש. אנחנו לקחנו את התפריט למקום של טעמים אסיאתים עם אינטרפטציה לטעמים ישראלים, מותאם כמובן לחומרי הגלם שיש לנו כאן. כל זאת כמובן עם התייחסות לקהלים מודרנים, אם זה טבעוני, או רגישות לגלוטן - פתרונות אלגנטיים לצרכים שונים של אנשים, מבלי שירגישו בהבדל. הושם דגש רב על פרזנטציה, כלים מיוחדים ואלמנטים נוספים".

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עם ההתאמות הנדרשות/מערכת וואלה!, צילום מסך

ב-1 לפברואר מתוכנן להיפתח הסניף הראשון של טאטאמי במוריה, כשהיעדים הבאים על המפה הם זכרון יעקב, מודיעין וחולון.

טאטאמי, מוריה 11, חיפה, 04-6436688. שעות פתיחה: ראשון-שבת 12:00 עד אחרון הלקוחות. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully