וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המדף: החלום הרטוב של חובבי הבמבה

26.1.2015 / 12:20

מילקי חדש עם נשיקות מרנג, במבה בגודל אקסטרה לארג' , ממרח סקיפי חמאת בוטנים ושוקולד, פיצה מקמח מלא ועוד שלל מוצרים מרגשים. חדש על המדף

מילקי נשיקות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שילוב אדיר. מילקי נשיקות/מערכת וואלה!, צילום מסך

מילקי שטראוס משיקים לרגל יום האהבה הבינלאומי: "מילקי נשיקות", מהדורה מוגבלת של מילקי שוקולד עם קצפת בתוספת מרנג נשיקות. המעדן יושק לתקופה של כשלושה חודשים בלבד.

מחיר מומלץ : 4.6 שקלים.

שולפים מזלגות: שילוב בין המילקי לנשיקות הוא אדיר, הנשיקות מייצרות קראנץ' בכל ביס ולא היו דומיננטיות מדי. הברקה מוצלחת בעיקר בעבור חובבי המילקי.

במבה בומבה

חטיף במבה בומבה. סטודיו אסם,
אין דבר כזה במבה גדולה מדי/סטודיו אסם

אסם מחדשת עם במבה בומבה, במבה ענקית עם המון חמאת בוטנים.

מחיר מומלץ : 4-5 שקלים.

שולפים מזלגות: הרבה זמן לא התקבל מוצר במערכת בכזאת התלהבות. כמו שאין דבר כזה יפה או עשיר מדי, כנראה שגם אין במבה גדולה מדי. אז נכון, הטעם הוא אותו טעם, וגם אם הגדילו את כמות חמאת הבוטנים היחס נותר זהה. אבל גם אם בגודל הנוכחי החטיף מצליח לשמור היטב על הפריכות המפורסמת, ויש יותר במבה בפה בכל ביס - דיינו. ברור שמדובר בסך הכל בגימיק – אבל עלינו זה עבד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

ממרח בוטנים שוקולד

ממרח בוטנים סקיפי עם שוקולד מריר. יוני רייף,
דבקים בטוסט עם שני ממרחים. סקיפי/יוני רייף

סקיפי, מותג חמאת הבוטנים מתחדש עם ממרח חמאת בוטנים ושוקולד מריר.

מחיר מומלץ : 23.90 שקלים עד 24.90 שקלים.

שולפים מזלגות: ביס מסנדביץ' של ממרח שוקולד וחמאת בוטנים הוא תמצית ההנאה הטהורה. לכן, ההינדוס בין סקיפי לממרח שוקולד נשמע גן עדן על הנייר - חוסך זמן מריחה יקר ואת הטירחה שבשטיפת סכינים כפולה. אבל הפנטזיה התרסקה במבחן התוצאה. חמאת הבוטנים דומיננטית מדי ולא נותנת לשוקולד לבוא לידי ביטוי. חסרים כאן צ'אנקים של בוטנים במרקם שיוסיפו עניין, ויחיו את הטעם הסתמי והמשעמם. אנחנו דבקים בטוסט חמאת בוטנים ונוטלה.

מארז Hbox

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נשנושים בריאים למשרד. HBOX/מערכת וואלה!, צילום מסך

מיזם חדש הנקרא HBOX (קיצור של Health Box) מציע להפסיק לנשנש שטויות במשרד/בבית ולהזמין קופסת נשנושים בריאים, כחלק מאורח חיים בריא ומאוזן. אפשר לעשות מינוי שבועי/דו-חודשי/פעם בחודש ולקבל נשנושים בריאים, עם פירוט המרכיבים. החטיפים המשתנים כוללים מאפינס, עוגיות בריאות, חטיפי גרנולה, כדורי אנרגיה, חטיפי שיבולת שועל ועוד. הקופסה ללא גלוטן וטבעונית לפי דרישה.

מחיר מומלץ: 50 שקלים למארז חודשי.

שולפים מזלגות: מארז מפנק במיוחד. ארוז מקסים, שזור בסרטים צבעוניים, יוצר עניין. הגיוון מאפשר לכל אחד למצוא מה לאכול שם, . אהבנו מאוד. יש משהו מנחם בידיעה שאוכלים בריא יותר רק מעצם העובדה שהקלוריות מפורטות בצורה ידידותית, אם כי פתאום כולם התחילו לפצוח במקהלת "אוי זה נורא משמין", עובדה שהם נוטים להתעלם ממנה מול שקית חטיפים אחרת.

להזמנות

קליק לייבל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קסם הילדות הפך לחטיף מפונפן. קליק לייבל/מערכת וואלה!, צילום מסך

מותג חטיפי השוקולד קליק פונה לקהל בוגר ומשיק את "קליק לייבל"- סדרת חטיפי שוקולד באריזה אישית הכוללת 4 טעמים: פקאן מאובק, מקורמלוז קפה, ביטר קראנץ' ושקד לבנבן.

מחיר מומלץ : 6.10-7.90 שקלים.

שולפים מזלגות: המארז החדש של קליק מפלרטט עם בונבוניירות יקרות, והמילה לייבל בשם מעוררת אסוציאציה ללא פחות מאשר וויסקי יוקרתי ויוצרת ציפיות גדולות. פקאן מאובק- בגזרת הקופירייטינג ירדו נקודות, אבק בפה לא עושה חשק. כמו טראפל חביב עם פקאן מסוכר, רק כזה שקונים בסופר. בקורולציה מופלאה, מי שאהב את המיתוג אהב גם את הטעם. המתנגדים מעדיפים את הג'אנק שלהם פשוט ולא מתחכם, וציינו שאין צורך לתת למבוגרים להלאים קסם ילדות ולהפוך אותו לחטיף מפונפן. קליק כדורי דגנים - החטיף שנראה הכי דומה למקור אבל גם כאן אין זכר לטעם של פעם. בפה יש ערבוביה מוגזמת של טעמים, שוקולד, דגנים, קפה ונוגט בכדור אחד, זה פשוט יותר מדי ולא עובד ביחד. חוץ מזה מנת היתר של קפאין שכתובה על האריזה מרתיעה כל מי שלא מזריק לווריד 4 כוסות קפה ביום.

סימפוניה זיתים 25%

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גבינת סימפוניה זיתים/מערכת וואלה!, צילום מסך

שטראוס משיקה טעם חדש בקטגוריית גבינות השמנת: סימפוניה זיתים 25%.


מחיר מומלץ : 10-12 שקלים.

שולפים מזלגות: גבינה טובה בז'אנר של גבינות עם זיתים, מרקם עשיר ומוצלח למריחה, אבל איבחנו בה הרבה יותר מדי מלח. מאוד מזכירה את גבינת הנפוליאון.

מעדני יולו של תנובה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יולו של תנובה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תנובה משיקה את YOLO – סדרת מעדנים למבוגרים המכילה מכיל 15% שוקולד אמיתי המבוסס על אחוז מוצקי קקאו גבוה.

מחיר מומלץ: 3.44 שקלים לקמעונאי.

שולפים מזלגות: כמו כל מעדן שוקולד, רק הרבה יותר שמן. למעדן המריר היה טעם לוואי חזק וממש לא טעם של שוקולד מריר איכותי כמובטח על גבי האריזה. לא מצאנו פה את הפינוק המובטח ואם כבר מדובר במעדן מושחת אז חבל שלא הלכו פה עד הסוף. לילדים זה בטח שלא מתאים, ואם זה פונה למבוגרים שרוצים להתפנק על קינוח שוקולד, היה צריך להעשות פה מאמץ קצת יותר גדול, כדי שנבחר לקנח את הארוחה במעדן הזה ולא בקוביית שוקולד.

אורביט אוכמניות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אורביט אוכמניות/מערכת וואלה!, צילום מסך

מסטיק אורביט חדש בטעם אוכמניות באריזת בקבוקון 46 יח' ואריזת הבליסטר 10 יחידות.

מחיר מומלץ: 10 שקלים לאריזת הבקבוקון ו- 3 שקלים לבליסטר.

שולפים מזלגות: הטעם מר, הזכיר לנו את טעמם של מסטיקים מז'אנר המנטה החריפה, שנועדו לפתוח את הנשימה. אם כבר מסטיק פירות אז שיהיה מתוק. פה הוא לא לכאן ולא לכאן - אין לו את החוזק של מסטיק מנטה, וגם לאחר לעיסה ממושכת טעמו לא משתפר או מתאזן.

פיצה מעדנות מקמח מלא

פיצה מעדנות מקמח מלא. יסמין ואריה,
פיצה מעדנות מקמח מלא/יסמין ואריה

מעדנות משיקים פיצה חדשה עם קמח מלא.

מחיר מומלץ: 23- 25 שקלים.

שולפים מזלגות: חובבי הפיצות הקפואות ישמחו לגלות שמדובר בפיצה שמשתווה כמעט לכל פיצה קפואה אחרת עם הבדל קל שבקלים בקמח, שכמעט בלתי מורגש. אם צריך לבחור מה להכין לילדים או איזה ג'אנק בריא קצת יותר, ברור שנעדיף את האופציה הזו . יחד עם זאת הרוטב היה מתוק מדי והגבינה הזכירה תחליף גבינה למרות שנכתב שזו גבינה אמיתית. מי שקונה פיצה קפואה הביתה ממילא - זה פתרון טוב ומעט יותר בריא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully