וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי הנחת סלב: מאסטר שף VIP עולה לאוויר

29.1.2015 / 15:35

אחרי שנתיים של עיכובים, תעלה בשבוע הבא בקשת העונה החדשה של מאסטר שף VIP. רושפלד, אייל שני, חיים כהן ומיכל אנסקי, התכנסו יחד עם משתתפי התכנית וסיפרו איך מסתדרים עם עונה בה המשתתפים בעלי אגו גדול

צילום: עידו שחם, עריכה: רן צימט

ביום שני האחרון הוצגה לראשונה, באופן רשמי, נבחרת מאסטר שף VIP. עונת המשתתפים המפורסמים צולמה כבר לפני שנתיים, אך משיקולים שונים של הזכיינית הוחלט לדחות את שידורה עד לרגע זה. באירוע נכחו ארבעת שופטי מאסטר שף - מיכל אנסקי (שהאירוע נערך למעשה במסעדה החדשה שלה), יונתן רושפלד (שבישר לנו שגם הוא פותח מסעדה חדשה), אייל שני וחיים כהן.

משתתפי התכנית המפורסמים הגיעו גם הם, ביניהם פרשן הכדורגל שלמה שרף, השחקן נורמן עיסא, השחקן שי אביבי - שהיה המתמודד הצמחוני היחיד בתכנית, עדן הראל (שהספיקה ללדת עוד שתי בנות מאז צולמה מהתכנית), העיתונאי שלומי אלדר, הקומיקאי אבי נוסבאום, יוצא הריאליטי נעם טור, הזמרת אתי לוי ועוד.

מאסטר שף VIP. עידו שחם
נועם טור וצוות השופטים/עידו שחם
מאסטר שף VIP. עודד קרני,
עדן הראל, הספיקה הרבה/עודד קרני

בהתחלה נורא חששנו ממה יהיה", סיפר חיים כהן. "אנחנו מכירים חלק מהמשתתפים, הם מאוד מודעים למצלמה, יש אגו גדול, אבל כנראה שכששמים אותך בעמדה של תחרות אתה הופך להיות מתחרה ושוכח מכל השאר". גם השופט רושפלד התייחס למפורסמים כאל מתחרים בעונה רגילה, "זה התחיל יותר רך, כי הם חשבו שאנחנו באים לעשות להם חיים קלים, אבל כשעף הבן אדם הראשון, התחיל המשחק".

מאסטר שף VIP. עודד קרני,
המנה של אתי לוי/עודד קרני
מאסטר שף VIP. עודד קרני,
כהן ורושפלד, לא עשו הנחות/עודד קרני

שלמה שרף הסכים לגלות לנו שהגיע לשלבים מאוד מתקדמים, אבל באיזה שהוא שלב הוא פשוט התעייף, "הם חשבו שהם לקחו אותי שבוי שם בצילומים האלה, אמרו לי יום צילומים, אבל לא אמרו שיום צילום זה 18 שעות. אבל זאת הייתה בשבילי חוויה נהדרת, ואני גאה שהגעתי רחוק".

עונת מאסטר שף VIP תשודר החל מיום שלישי הקרוב בקשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully