וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע: בראנץ' איטלקי בפאפאס

8.2.2015 / 15:47

בשבוע הקרוב המסעדות האיטלקיות חוגגות: פאפאס משיקים בראנץ' חדש, מסעדת אלורה מתרחבת ופותחת סניף נוסף, ובפסטה מיאה מתחזקים בגזרת הטבעונות. איפה נאכל השבוע?

בראנץ' איטלקי בפאפאס, תל אביב

פאפאס. תמוז רכמן,
בראנץ' איטלקי/תמוז רכמן

מסעדת פאפא'ס יוצאת לראשונה עם תפריט בראנץ' מפנק שיוגש בשישי-שבת. ארוחת הבראנץ' ממשיכה את רוח המקום ומביאה היצע עשיר של מנות בוקר באווירה איטלקית, לצד מנות בוקר קלאסיות. בתפריט בראנץ' קונטיננטלי (39 שקלים), קלצונה פרטיני – ממולא בבייקון, בצל מקורמל זוג חלמונים ומוצרלה (38 שקלים), קלצונה טבעוני (36 שקלים), שרימפס ואספרגוס - זוג ביצים עלומות עם רוטב חמאה ויין, על תפוחי אדמה (48 שקלים), פריטטה זוקיני ונענע (26 שקלים), אגס המינגווי - ביצים עלומות על סלמון כבוש במקום, עם רוטב הולנדז, על תפוחי אדמה (42 שקלים) ועוד.

פאפא'ס, הילל הזקן 12, ת"א, 03-5107373. לא כשר

סניף חדש לאלורה, תל אביב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עכשו גם בבן גוריון/מערכת וואלה!, צילום מסך

מסעדת אלורה, האיטלקית ברוטשילד פתחה סניף חדש בשדרות בן גוריון. במסעדה החדשה מוגש תפריט איטלקי המבוסס על חבליה הדרומיים של ארץ המגף. בין המנות: פיצות אישיות מתנור הלבנים, סביצ'ה מוסר ים (42 שקלים), שרימפס קלמרי אליו אוליו (42 שקלים), לזניה עגל (62 שקלים), ניוקי ערמונים ביתי (67 שקלים) ועוד.

אלורה, שד' בן גוריון 39 ת"א, 03-5665655. שעות פעילות: ראשון - חמישי 12:00-24:00 שישי- שבת: 10:00-24:00. לא כשר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

בלאק משיקה את באן בורגר, רחבי הארץ

בלאק. צילום: סטודיו יורם אשהיים,
באן בנגקוק בבלאק/צילום: סטודיו יורם אשהיים

רשת Black משיקה מנה חדשה של לחמניית הבאו הסינית, לחמנייה מאודה ואוורירית, שאינה מכילה ביצים. הבאן מוגשת עם שלושה סוגי המבורגר משתנים לבקשת הקהל: באן בורגר -המבורגר עסיסי של 160 גרם ברוטב סאטה עם חלב קוקוס ובוטנים קצוצים (29 שקלים), באן-עוף, עוף קצוץ עם תרד, בצל ירוק ומעט גזר ברוטב אסייתי מעושן (29 שקלים), בנגקוק באן - שיפוד בשר עסיסי ברוטב בזיליקום וקארי ירוק (29 שקלים) באן טבעוני - פטריית פורטבלו בגריל בזיגוג אסייתי מתקתק (25 שקלים).

סניפי רשת בלאק

עסקיות צהריים בברנז'ה, תל אביב

ברנז'ה. דן פרץ,
צהריים בברנז'ה/דן פרץ

מסעדת ברנז'ה מתחדשת בתפריט עסקיות צהריים הכולל מנה ראשונה, מנה עיקרית ולחם, במחיר המנה העיקרית.
בין המנות הראשונות ניתן יהיה לבחור סלקים צלויים עם אגסים וגבינת המאירי, קרפצ'יו בקר עם פיסטוקים קלויים, שישברק טלה, בהרט וגבינת עיזים, טרטר דג ים ועוד. בין העיקריות פפרדלה כבד עוף בציר בקר, פטריות ויין אדום (65 שקלים), שייטל על הפלנצ'ה בבאגט ספרדי עם איולי וסלט ביצים (75 שקלים), ניוקי ריקוטה, חמאת מרווה ואספרגוס (64 שקלים), קבב טלה עם ירקות שרופים, על פיתה בעבודת יד וטחינה שומרונית (68 שקלים) ועוד. העסקיות מוגשות בימים ראשון עד חמישי בין השעות 12:00 ל-17:00.

ברנז'ה, דוד אלעזר 15, 03-6562626. לא כשר

חגיגה בווארית בביר גרדן, תל אביב

ביר גרדן. צילום: אנטולי מיכאלו,
ביר גרדן בשרונה/צילום: אנטולי מיכאלו

הביר גרדן במתחם שרונה יערוך בכל ימי שישי של חודש פברואר חגיגה בווארית של בירה, אוכל ומוזיקה באווירה תוססת. בגזרת האוכל יוגשו נקניקיות ענק ופרעצלים לצד בירה במילוי חוזר חופשי. בין הבירות יוגשו פאולנר חיטה בהירה ןפאולנר מרצן. החגיגה הבווארית תתקיים כאמור בכל יום שישי במהלך חודש פברואר בין השעות 11:00-14:00 עם הופעות חיות של הרכבים מוזיקליים. הכניסה חופשית.

ביר גרדן, אלברט מנדלר 3 מתחם שרונה ת"א, 050-9695839. לא כשר

שבוע אוכל הונגרי בטשרניחובסקי 6, תל אביב

טשרניחובסקי 6. תמיר פורת,
הונגריה בת"א/תמיר פורת

בביסטרו טשרניחובסקי 6 יקיימו שבוע של אוכל הונגרי בין התאריכים 9-16 לפברואר. במסגרת המנות הראשונות המיוחדות לאותו שבוע, יוצעו: כבדי עוף בשומן אווז (38 שקלים), מרק דובדבנים קר (38 שקלים), פטריות מטוגנות (38שקלים) ותבשיל לצ'ו עם ביצה או נקניק (38 שקלים / 42 שקלים). לעיקריות יוגו פפריקש עוף עם בצקניות (68 שקלים), גולש בשר עם בצקניות (88 שקלים), רקוט קרומפלי - מאפה שכבות של תפוח אדמה, ביצים קשות, סוגי נקניקים ושמנת חמוצה (68 שקלים), קוטלט פנה - שניצל חזיר עם סלט תפוח אדמה (75 שקלים). לקינוחים יוצעו כופתאות גבינה עם מרקחת פרי ושמנת חמוצה (36 שקלים) ופלצ'ינטה - קרפ גבינה מתוקה או ריבה ואגוזים (34 שקלים).

טשרניחובסקי 6, רחוב טשרניחובסקי 5, תל אביב, 03-6208729. לא כשר

ערב טבעוני בפסטה מיאה, תל אביב

מסעדת פסטה מיאה ברמת החייל נבחרה לאחרונה לאחת מחמישה עסקים טבעוניים שמשתתפים במהלך ההתנדבותי "מתקדמים לטבעונות", מבית היוצר של אורי שביט ודודי שרון. התפריט יושק בערב טבעוני שיתקיים ביום ראשון, 22 בפברואר החל מהשעה 18:00. למנות ראשונות יוגשו מנות כמו ארנצ'יני במילוי בשמל סויה ואפונה ירוקה; מלנזנה חצילים ומוצרלה טבעונית; פטריות ממולאות בקרם שקדים ועגבניות מיובשות (26-43 שקלים); עיקריות כמו פיצה ארטישוק, תרד וגבינת קשיו; לזניה של ירקות ובשמל קשיו; פסטה טריה וניוקי ללא ביצים במגוון רטבים (אליו אוליו אספרגוס ופטריות יער, שמנת אורז ופטריות פורוטבלו ועוד), רביולי בטטה וגרעיני דלעת טרי וטבעוני; (52-73 שקלים) וקינוחים (35-38 שקלים).

פסטה מיאה רמת החייל. הברזל 34, רמת החייל, תל אביב. 03-6499346. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully