וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקונדיטור הסודי הגיע לתל אביב

16.2.2015 / 11:56

קונדיטוריה צרפתית חדשה של אמיל אוחיון, המכונה "הקונדיטור הסודי", נפתחה בסופשבוע האחרון להרצה בתל אביב. תכירו את ההתמכרות הבאה שלכם - אמיל פטיסרי

קינוחים בקונדיטוריה של אמיל אוחיון. אמיל אוחיון,
קינוחים בקונדיטוריה של אמיל אוחיון/אמיל אוחיון

בדירה קטנטנה בגודל 30 מ"ר, אפה אמיל אוחיון (30) בשנה האחרונה קינוחים משגעים בסגנון צרפתי. העיתונאים לא נותרו אדישים למטעמים של הקונדיטור הצעיר והמוכשר, והדביקו לאוחיון את הכינוי "הקונדיטור הסודי". הבאזז הלך וגדל, ואחרי שלל כתבות באמצעי התקשורת השונים החליט אמיל שהגיעה השעה לצעד הבא שלו: פתיחתה של קונדיטוריה בתל אביב.

"מגיל קטן אני צמוד לסינר של אימא", הוא מספר על תחילת דרכו. "נהגתי להסתכל על העוגות שלה במקום ללכת עם האחים לשחק כדורגל. זה היה משהו שתמיד משך אותי". אוחיון שהוקסם מהאסתטיקה במדעי הקונדיטוריה פנה לתחום באופן טבעי כשהתבגר. לפני מספר שנים ביקר בפריז ונפתח גם לעולם הפטיסרי הצרפתי במיטבו. "אמרתי לעצמי שככה אני רוצה לראות את הדברים שלי", הוא מספר. בהמשך לקח קורסים בנושא, לימד את עצמו ועבד במספר מאפיות מובילות בתל אביב, בהן גם מאפיית לחמים של אורי שפט.

בהמשך אוחיון פתח קונדיטוריה קטנטנה בביתו שבשינקין והכין משם קינוחים מושחתים שפרסם בפייסבוק. "מפה לשם זה התפשט מפה לאוזן, באו אנשים וקנו דברים שהכנתי בבית", הוא מספר על הטפטוף שהפך בשלב מסוים למבול. "איכשהו יצא שכל מיני עיתונאים וכתבים כתבו עליי והעסק צבר תאוצה".

הקונדיטוריה של אמיל אוחיון. באדיבות המצולמים
אמיל אוחיון בקונדיטוריה/באדיבות המצולמים

כשהעסק גדל, איתר אוחיון פינה קטנה ברחוב מונטיפיורי בתל אביב, ועיצב אותה לפי החזון שלו, בסגנון פריזאי. "רציתי שכל מי שייכנס לחנות ירגיש ממש כמו בפריז", הוא מסביר. אפילו הפסקול שנבחר על ידי אוחיון, כחלק מהאווירה בחלל, הוא בעיקר צרפתי. גם סגנון האפייה שלו מושתת על הדיוק הרב הגלום ביסודות הקונדיטוריה הצרפתית עם נגיעות מודרניות אישיות.

ביום שישי האחרון נפתח המקום להרצה נפתחה הקונדיטוריה, אמיל פטיסרי שמה, להרצה. בתפריט עוגת מוס שוקולד מריר, מוס שוקולד לבן ופטל, מילפיי, אקלרים, מקרונים, פחזניות, טראפלס, עוגות שמרים ועוד (22-27 לקינוחים אישיים, 65 שקלים לעוגות טארט, עוגות בחושות 27 שקלים, עוגות שמרים 35 שקלים).

אמיל פטיסרי. מונטיפיורי 30. 03-5540280. שעות פעילות א-ה 7-8 ו ערבי חג עד שעה לפני כניסת שבת. כשר.

עוד קונדיטוריה חדשה

משוויץ לת"א: פטיסרי חדש ומתוק

לכתבה המלאה
קינוחים בקונדיטוריה של אמיל אוחיון. אמיל אוחיון,
קינוחים בקונדיטוריה של אמיל אוחיון/אמיל אוחיון
הקונדיטוריה של אמיל אוחיון. אמיל אוחיון, מערכת וואלה! NEWS
הקונדיטוריה של אמיל אוחיון/מערכת וואלה! NEWS, אמיל אוחיון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully