וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המדף: הרטבים החדשים של בורגר ראנץ'

3.3.2015 / 12:43

רוטב הברביקיו החדש של בורגר ראנץ' מבטיח את מקומו בעולם הבא, השוקו דל הלקטוז של טרה מעלה תהייה אם עדיין שוקו וארוחות השף המוכנות של מאיר אדוני - כל מה שחדש על המדף

הרטבים החדשים של בורגר ראנץ'

רטבים בורגראנץ'. סטודיו ER,
רטבים בורגראנץ'/סטודיו ER

רשת בורגראנץ' משיקה מחדש את סדרת הרטבים ברביקיו ואלף האיים, למכירה בבקבוקים. סדרת הרטבים תימכר בשלב הראשון באמצעות שירות המשלוחים ולאחר מכן בקופות סניפי הרשת ברחבי הארץ.

מחיר מומלץ לצרכן: 14.9 שקלים לבקבוק בודד של רוטב ברביקיו או רוטב אלף האיים בגודל של 500 מ"ל, ושני הבקבוקים ימכרו יחד במחיר השקה של 24.9 שקלים. בשלב הראשוני יוצעו הרטבים למכירה באמצעות שירות המשלוחים , בשלב השני תחל מכירה גם דרך הקופות בסניפי הרשת.

שולפים מזלגות: החדשות הטובות הן שלא רק ג'וקים ישרדו מתקפה גרעינית אפשרית של איראן, גם רוטב הברביקיו שבורגר ראנץ' משגרת למרכולים הבטיח את מקומו בעולם הבא. לא ברור האם זו הטמפ' הצוננת של המקרר, שהרי בסניפים הרוטב מוגש פושר, אבל כל קשר בין תכולת הבקבוק לשקיות האהובות מקרי בהחלט. רוטב הברביקיו בגרסת המקרר שנבדק הן בפיתה והן בצלחת היה חמוץ, חריף ובעיקר הותיר טעם לוואי מטריד בפה. רוטב אלף האיים המבוקבק זהה כמעט לגרסת המקור בסניפי הרשת וטעמו המיונזי היה עדיף בגרסת הצלחת. בגלל המרקם הכבד והשמנוני לא מדובר ברוטב שמומלץ להזליף על סלט, אלא במוצר משלים עבור פחמימות.

שוקו דל לקטוז של טרה

שוקו מווו. סטודיו עדלי,
שוקו מווו/סטודיו עדלי

מחלבת טרה משיקה את שוקו "מוו" החדש מבוסס על 99% חלב, דל לקטוז, בלי תוספות סוכר ועשיר בסידן.

מחיר קמעונאי: 1 ליטר – 8.53 שקלים.

שולפים מזלגות: החברה מתגאה בכך שהשוקו שונה מהמתחרות ובכן, גם בטעם הוא שונה, אבל לאו דווקא לטובה. המשקה החביב אמנם כבר לא מזכיר כל כך שוקו, לא מצליח להתחרות בכל העושר של השוקואים שהתרגלנו אליהם - הוא לא מספיק מתוק, סבל ממעט טעם לוואי מייצר געגוע לסמיכות העוטפת והמנחמת של השוקו של ילדותינו. בואו נודה באמת - השוקו המקורי מושלם כמו שהוא, ככל שהוא מושחת ותעשייתי יותר ככה הוא יותר טעים ומספק לנו אסקפיזם. יש דברים שמוטב לא להפוך לבריאים יותר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ארוחות שף סונול מאיר אדוני. צילום: שרף תקשורת,
ארוחות שף סונול מאיר אדוני/צילום: שרף תקשורת

סונול והשף מאיר אדוני משיקים סדרת ארוחות פרמיום לדרך. המארזים מבוססים על מנות עיקריות משתנות המוגשות בלחם מרוקאי אפוי בליווי ירקות טריים: ארוחת ברביקיו ריבס - אסאדו של עגל מדושן צלוי בברביקיו על פחמי הדרים, ג'ינג'ר, שזיפים מעושנים, קרם שעועית שחורה, צ'יפוטלה וליים; ארוחת ציקן קוסמוי - פרגיות צלויות בלמון גראס, ליים ובוטנים, חציל תאילנדי קלוי, סויה בהירה, שמן שומשום, כוסברה וצ'ילי; טבעוני - ארוחת פטריות חורש צלויות בשום וטימין, בטטה אפויה במלח ים, קינואה אדומה, בצל ירוק בגריל, שקד קלוי, דבש תמרים וטחינה גולמית.

מחיר מומלץ לצרכן: הארוחות יימכרו במחיר אחיד של 38.90 שקלים. בשלב ההשקה, הארוחות יהיו זמינות בסניפים נבחרים של Sogood בפריסה ארצית, ובהמשך ישולבו בכלל סניפי הרשת.

שולפים מזלגות: הארוחה דורשת תפעול מסוים, חימום במיקרוגל ואז ריקון הרוטב ללחם, וחימום נוסף בתנור, כך שהיא לא פרקטית להכנה בשטח כך שלא ממש מדובר בארוחה לדרך, אלא למוצרי החשמל שבבית. השקית למיקרוגל שמכילה את הרוטב לא רכשה את אמוננו וייצרה לא מעט רחשים ופיצוצים מדאיגים במיקרוגל. יחד עם זאת, הלחם המרוקאי פריך וטעים מאוד כשהוא יוצא חם מהתנור והירקות הנלווים מאוד טריים ומעולים. לגבי המנות עצמן: התבשיל הטבעוני נראה מבטיח אבל היה מתוק מדי. תבשיל העוף היה אנמי והספריבס פשוט מושלם, מלא בטעמים ואכן מרגיש מושקע וגורמה ופתרון משמעותית טוב יותר ממנות חמות. אבל, המחיר לטעמינו יקר מדי למוצר כזה, ואפשר באותו כסף לעצור בדרך בשיפודייה. גם הקלוריות הן פחד אלוהים וכמויות הנתרן הגבוהות לא מכפרות על כך שאין כאן חומר משמר.

מיני המבורגר פטריות, טבעול

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מיני המבורגר פטריות/מערכת וואלה!, צילום מסך

טבעול משיקה שני מוצרים חדשים: מיני המבורגר פטריות ושווארמה מן הצומח .

מחיר מומלץ לצרכן: 25 שקלים (המחיר הסופי לצרכן נתון לשיקול דעת הקמעונאי), ומיני המבורגר פטריות 28 שקלים (המחיר הסופי לצרכן נתון לשיקול דעת הקמעונאי).

שולפים מזלגות: המבורגר פטריות -הפטריות משדרגות את הקציצה, המבורגר ממש טעים, עשיר בפטריות מרגישים שהן לא מקופסת שימורים. יחד עם זאת יש לפטריות מרקם מעט רירי, שיוצר רושם שהמנה לא עשויה, ולכן עדיף לא לאכול אותו סתם כך אלא להגיש בתוך לחמניה עם קטשופ וחסה.

יוגורט ביו דנונה

יוגורט דנונה שטראוס 99 קלוריות. שלומי ארביב,
יוגורט דנונה שטראוס 99 קלוריות/שלומי ארביב

דנונה שטראוס משיקה סדרת יוגורט, מופחת סוכר, ללא ממתיקים מלאכותיים, עם 0.7% שומן, וב- 99 קלוריות בטעמים: מנגו-אפרסק, פירות יער, אננס- קוקוס.

מחיר מומלץ לצרכן: 4.80 שקלים.

שולפים מזלגות: קוקוס אננס - טעים מאוד, לא הרגשנו שמדובר ביוגורט מופחת קלוריות. החיבור בין האננס לקוקוס הוא טוב, הטעם מרענן ומשביע. רק חבל שהתקמצנו בגזרת חתיכות הפרי.

שוגי ללא גלוטן

דגני בוקר שוגי ללא גלוטן. הדמיה,
דגני בוקר שוגי ללא גלוטן/הדמיה

תלמה משיקה כחלק מסדרת תלמה ללא גלוטן את דגני הבוקר שוגי ללא גלוטן, פתיתי תירס מצופים סוכר.

מחיר מומלץ לצרכן: החברה סירבה למסור

חדש על המדף: לפעמים פחות זה יותר. המחמאה הכי גדולה שאפשר לתת משוגיהוליקים ותיקים היא שלא הרגשנו בהבדל. מוצר ממכר וטעים.

חלב הרים טהור

חלב הרים טהור של מחלבות רמת הגולן. מוטי פישביין,
חלב הרים טהור של מחלבות רמת הגולן/מוטי פישביין

מחלבות רמת הגולן משיקים את חלב הרים טהור, חלב עמיד 250 מ"ל, 3% שומן.

מחיר מומלץ לצרכן לאריזת 250 מ"ל: כ- 3 שקלים.


שולפים קשיות: לא רק שבמבחן הטעם מדובר בחלב עמיד, אלא שכל האריזה והמיתוג של המוצר מאותת זלזול באינטלגנציה של הצרכן. מה זה משנה אם מציירים על האריזה את הפסגות המושלגות של הגולן? הרי גם אם יציירו שם פרות שוויצריות שמלחכות עשב באחו, צריך לקרוא לילד בשמו - מתחת לכיתוב חלב הרים טהור, כתוב ההפך המוחלט: חלב עמיד הומוגני. צרכנים שיחפשו אלמנטים של טבעיות בחלב שלהם כנראה יפנו לחלב אורגני, לא לחלב עמיד.

נביעות דובדבן שקד

נביעות דובדבן שקד. פרומרקט דיזיין,
נביעות דובדבן שקד/פרומרקט דיזיין

נביעות מציעה משקה חורף במהדורה מוגבלת: "נביעות+" בטעם דובדבן-שקד, ש אפשר לשתות גם חם.

מחיר ממוצע: 7.09 שקלים

שולפים קשיות: טעם של תרכיז מדולל שהוסיפו לו מים. זה לא לפה ולא לפה - כמשקה הוא לא מרווה והטעם עדין מדי, אנמי. כשמחממים חל שיפור מסוים, זה שטיק נחמד שמבליט יותר את הטעמים. יחד עם זאת קצת מוזר לשתות מים מינרלים כמו תה , ויש טירחה גדולה מדי בתיבול ושידרוג של בקבוק מים כדי שיהיה משקה באמת מפנק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully