וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המקום הלוהט: דייגו סאן

2.3.2015 / 12:20

אוכל מקסיקני - קוריאני של השף אסף דוקטור במחירים נגישים, בר צבעוני, עיצוב טראשי ותור ארוך - תכירו את דייגו סאן בת"א, המקום הכי לוהט של הרגע

צילום: קובי אליהו, עריכה: יותם וקס

לפעמים אנחנו מרגישים שכבר ראינו, אכלנו ושתינו הכל , שאי אפשר להפתיע אותנו יותר, ואז מגיע מקום כמו דייגו סאן וטורף את הקלפים. בר האוכל החדש והצבעוני, שנפתח בשוק לוינסקי, מייבא ארצה סגנון פיוז'ן אשר רווח כעת בעיקר בארה"ב - מקסיקוריאני, שילוב, כמו שבטח ניחשתם, של אוכל מקסיקני וקוריאני.

פחות משבועיים המקום פתוח ועל הספסלים מחוץ למקום כבר נפתחת רשימת המתנה מכובדת מדי ערב. העיצוב של המקום טראשי, צבעוני ומעורר חיוך, משלב אלמנטים עיצוביים, מוזיקליים וקולינריים מהתרבויות הסובבות את מקסיקו וקוריאה.

דייגו סאן. קובי אליהו
ביבימבאפ, מנת הדגל של דייגו סאן/קובי אליהו
דייגו סאן. אנטולי מיכאלו,
תכירו - פופקורן פאד תאי/אנטולי מיכאלו

מאחורי דייגו סאן עומדת קבוצת שותפים (אילון ברגמן, טל בן ברוך, אלון לוי, דן בסמן, יובל פלג ושירן אמויאל) המעורבת בתחום חיי הלילה והמסעדות בעיר, קזינו סאן רמו היפואית, אשר חברו לשף אסף דוקטור (האחים, קפצ'יו בר). דוקטור, לאחר תקופה ארוכה של מחקר ונסיונות בנה תפריט הנשען על חומרי גלם אופייניים למטבחי המזרח הרחוק ומרכז אמריקה בשילובים יצירתיים, כשהרעיון הוא אוכל רחוב נהנתני השואב את השראתו ממטבחים אלו.

"אנחנו נחשפנו לטרנד לראשונה בארה"ב, מאז הוא התפתח גם לאירופה ולמקומות נוספים", מספר דן בסמן, אחד מששת הבעלים. "הרגשנו שזה הזמן הנכון להביא אותו לארץ, כשהטרנד המקסיקני קצת מוצה כאן, והקהל הישראלי כבר פתוח לטעום שלב אחד מעבר למטבח הסיני הקלאסי". השף אסף דוקטור הוסיף, "ניתנה לי כאן הזדמנות לחקור ולחוות מטבחים שסיקרנו אותי הרבה זמן, שפחות מתאימים למקומות שלי. אחרי תהליך למידה של כמעט שנה, יצרתי תפריט נגיש, קל להבנה ובעיקר שמח".

דייגו סאן. אנטולי מיכאלו,
שילובים לא שגרתיים/אנטולי מיכאלו
דייגו סאן. אנטולי מיכאלו,
נגיש ושמח/אנטולי מיכאלו

כך ניתן למצוא בין המנות בתפריט פופקורן פאד תאי (21 שקלים), סלט אטריות סובה (34 שקלים), ביבימבאפ אורז קוריאני עם ירקות, פרגית מוקפצת בשמן שומשום וסויה וביצת עין (54 שקלים), טורטייה סביצ'ה בורי ופלפלים (37 שקלים), באנז צ'יקן טיקה מסאללה (37 שקלים), צ'יזבורגר מצ'ך בקר טרי בלחמניה מאודה עם גבינת צ'דר (52 שקלים).

לצד האוכל מוגשים מגוון קוקטיילים בפרזנטציית רטרו-טרופיקנה שופעת פירות ומטריות ועליזה, על בסיס מיצים טבעיים דוגמת אננס, קוקוס וגויאבות, ובשימוש במרכיבים משני צידי האוקיאנוס השקט - מטקילות ורום מתובל ועד סוג'ו, סאקי וצ'ויה. גם בגזרת הבירות מציעים בדייגו-סאן מגוון בירות אסייתיות.

דייגו סאן. אנטולי מיכאלו,
ספרינג רולס/אנטולי מיכאלו
דייגו סאן. אנטולי מיכאלו,
שמח!/אנטולי מיכאלו

בקיץ אמורה להיפתח במקום גם החצר האחורית הגדולה, שם יהיו גם אירועי תרבות שונים והופעות. "פתחנו מקום שמח ונגיש בכיס, בדיוק כמו המקומות שאנחנו אוהבים בת"א", מסכם הדוקטור.

דייגו סאן, המשביר 2, תל אביב, 03-5531557 . ראשון- שבת: 19:00 עד אחרון הלקוחות. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully