וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע: חגיגת הבשרים הגדולה

8.3.2015 / 14:29

רושפלד יארח את השף ירון קסטנבוים לארוחת בשרים בהרברט סמואל, השף חיים כהן יבשל במסעדת אלבאבור, ובפיצה האט משיקים פיצה חדשה ללא גלוטן. אז איפה נזלול השבוע?

הרברט סמואל מארחת את מיט מרקט

הרברט סמואל. צילום: איליה מלניקוב,
אוכף טלה ברוטב קארי ובטטה/צילום: איליה מלניקוב

מסעדת הרברט סמואל תל אביב מארחת את מיט מרקט לערב אחד בלבד, בו השפים יונתן רושפלד וירון קסטנבאום ייכנסו יחד למטבח ויציגו את סעודת תאוות הבשרים הגדולה. הערב יתקיים ביום שני ה-9 למרץ, החל מהשעה 18:30. השפים בחרו יחד את הנתחים המובחרים ביותר לאותו ערב, מבשר שמקורו ברמת הגולן, ויגישו מנות מבשר נא מפתיע, סטייקים אימתניים ותבשילים חורפיים מהבילים. טווח מחירים לסועד: 320 שקלים, מומלץ להזמין מקום מראש.

הרברט סמואל תל אביב, קויפמן 6 תל אביב, 03-5166516. לא כשר

חיים כהן מתארח באל באבור, אום אל פחם

אל באבור. בועז לביא,
חיים כהן מגיע לאל באבור/בועז לביא

ביום חמישי, ה-12 למרץ יארחו השפים חוסאם ונשאת עבאס את השף חיים כהן ואת אשת הקולינריה רותי רוסו לארוחת טעימות חגיגית לרגל חגיגות יום ההולדת ה-16 של אלבאבור.
ארוחת הטעימות, שתוגש גם במהלך יום שישי, ה-13 למרץ, תפגיש בין מנות הדגל של המסעדה לבין חומרי הגלם הערבים-גליליים שישמשו את ארבעת הבשלנים. הארוחה תתחיל במבחר פתיחים על טהרת עשבי הבר, תמשיך בבחירה בין טרטר פלסטיני למשוושה קלמרי, לעיקרית תתאפשר בחירה בין צוואר כבש ממולא, פילה דניס על פריקי וצלעות כבש עם מג'דרה ולקינוח יוגשו כנאפה ומעמולים במילוי תמרים ואגוזים.
עלות הארוחה שתוגש בין השעות 12:00-22:00: 160 שקלים לסועד כולל שתייה.

אלבאבור צומת עין איברהים, אום אל פחם, 04-6114141. לא כשר

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

840 טעמים בגליל - סיבוב שני, מתת

ארז קומורבסקי מארח שפים. צילום: גל בן זאב, סטיילינג: שרה ליברמן, מערכת וואלה! NEWS
ארז קומורובסקי מאחר/מערכת וואלה! NEWS, צילום: גל בן זאב, סטיילינג: שרה ליברמן

לרגל חגיגות שבע שנים לבית הספר לבישול גלילי, ארז קומרובסקי עורך סבב נוסף בפרויקט 840 טעמים ומארח את מיטב השפים לסדרת מפגשי-בישול במתת. לאחר שבחודשיים האחרונים אירח את יובל בן נריה, דיוויד פרנקל ושפים נוספים, יוצא קמורובסקי בסבב שני . בין המתארחים - כאמל השלמון במפגש אוכל גלילי, אבי ביטון מאדורה במפגש בין מרוקאי לפולני, חנן עזרן יחזיר לחיים את מסעדת לחם ארז בהרצליה, בן תדהר ממסעדת רפאל ישחק בחומרי גלם חמים וקרים ואורי נבון ממסעדת מחניודה יכין אוכל ירושלמי עם טוויסט גלילי כמו קוגל ומסבחה. כל אחד מהמפגשים יכלול הסברים והדגמות, אוכל בשפע ויין של יקב ללא הגבלה ויימשך כ-4 שעות.

לפרטים נוספים והרשמה

בינדלה חוגגת שנה, ת"א

בינדלה. דניה ויינר, מערכת וואלה! NEWS
חוגגים שנה בבינדלה/מערכת וואלה! NEWS, דניה ויינר

מסעדת בינדלה תחל מחר (יום שני ה-9 למרץ) בחגיגות השנה להקמתה, אשר ייערכו במשך שבוע. כריס בינדלה והשף רועי סופר יארחו את השף הראשי של מסעדות בינדלה בשווייץ נינו שוורץ. בכל יום במהלך השבוע החל מ-18:00 יוגש במסעדה תפריט חגיגי ומיוחד, במסגרתו תוצענה מנות ספיישל. בין המנות: טליוליני עם כמהין שחורות, ספגטי וונגולי טריים עם יין לבן, קנלוני סרטנים, צלעות טלה ועוד.

בינדלה, מונטיפיורי 27 תל-אביב, 03-650-0071. לא כשר

חגיגה אסיאתית בסושיאל קלאב, ת"א

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דה באן מתארחת בסושיאל קלאב/מערכת וואלה!, צילום מסך

מסעדת סושיאל קלאב חוגגת חמש שנים בסדרה של הופעות אורח, במהלך השבוע יערכו במסעדה מגוון שיתופי פעולה באורינטציה אסיאתית. מסעדת דה באן תגיע להתארח עם הלחמניה המפורסמת, לצידה יוצעו קוקטיילים של בר האימפריאל והג'ספר ושל מיקסולגים אחרים מובילים בתחום. לצד כל אלו, ייצור השף שי דובלרו מגוון מנות מיוחדות בהשראת המזרח הרחוק שיוגשו לאורך השבוע.

סושיאל קלאב, שדרות רוטשילד 45 / אחד העם 54, תל אביב,03-5601114. לא כשר

פסטיבל אוכל ויין, אילת

סוף שבוע של יין וקולינריה באילת. רוני בלחסן,
פסטיבל אוכל באילת/רוני בלחסן

בעיר אילת יחגגו בתאריכים 12-14 למרץ סוף שבוע של יין וקולינריה, עם טעימות, סדנאות ומפגשים עם שפים בנושאי אוכל. בין הפעילויות ייערך סיור טעימות מודרך בין מסעדות העיר,חובבי היין יוכלו לפגוש מקרוב את ויקטור שונפלד מיקב רמת הגולן, השף קונדיטור אורן בקר יעביר סדנת מתוקים וקינוחים והשף עומר מילר יכין ארוחת מלכים על יאכטה.

לפרטים על כל הפעילויות והרשמה

חגיגת מאזטים בברטי, ת"א

ברטי. צילום: אנטולי מיכאלו,
מאזטים בברטי/צילום: אנטולי מיכאלו

מסעדת ברטי תציע במהלך חודש מרץ, בימים ראשון עד רביעי בשעות הערב, מגוון מאזטים בהזמנת מנה עיקרית. בין המאזטים המוצעים: סלט כרוב ערבי, מטיאס כבוש, תבשיל בקר ולאבנה עיזים, ראשי קלמרי בויניגרט עשבי תיבול וסינטה כבושה.

ברטי, המלך ג'ורג' 88, תל-אביב, 2512950- 072. לא כשר

פסטיבל אביב בקורדליה, תל אביב

בית קורדליה. צילום: טלי דולין,
פסטיבל רביולי בקורדליה/צילום: טלי דולין

לקראת האביב משיק השף ניר צוק תפריט חדש בבית קורדיליה ביפו. התפריט האביבי, אשר יוגש במהלך כל חודש מרץ, יהיה על טהרת רביולי תוצרת המסעדה. התפריט כולל : לחם הבית, רביולי בורגיניון, כנפיים של משק ארצי, ניוקי חובזה ופרמז'ן, קרפצ'יו בקר, רביולי תרד בר, סלט טבחים, רביולי לבנה ושום פרסי, גביע קטן של מוס שוקולד צרפתי עתיק. כל המנות יוגשו למרכז השולחן (100 שקלים לסועד).

בית קורדליה, רח' הצורפים 14, יפו העתיקה, 03-5184668. לא כשר

עסקיות צהרים חדשות במודרן, ירושלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אוכל ותרבות במסעדת מודרן/מערכת וואלה!, צילום מסך

מסעדת מודרן במוזיאון ישראל בירושלים מתחדשת בתפריט עסקי, במחיר של 60-130 שקלים, על פי מחיר העיקרית. בין המנות קדאיף פרגית של ג'קסון, כבדי עוף אגסים ויין אדום, פרגית במשרה דיז'ון, קבב דג ים ואניס, בס שלם על שורשים של אזור יהודה, סטייק סלמון בטאבון, מעורב ירושלמי מודרני, סופריטו ארטישוק ירושלמי וערמונים או סטייק אנטריקוט 250 גר', ירקות צעירים ממולאים וריזוטו ערמונים. העסקית מוגשת בימים ראשון - חמישי בין השעות 11:30-17:00.

מסעדת מודרן, מוזיאון ישראל, רח' רופין 11 ירושלים, 02-6480862. כשר

איטליה פוגשת את צרפת בג'ויה בסנימטק, ת"א

ג'ויה. אנטולי מיכאלו, מערכת וואלה! NEWS
תותים מקרונים בג'ויה/מערכת וואלה! NEWS, אנטולי מיכאלו

לכבוד פסטיבל הסרטים הצרפתי שיתקיים בסינמטק בין התאריכים 15-25 למרץ, יגישו במסעדת ג'ויה בסינמטק תפריט ספיישלים צרפתי – איטלקי שיצר השף יובל פכלר.
בין מנות הספיישל ניתן למצוא מנות כמו מנת ארנצ'יני ארבע גבינות (38 שקלים), מרק בצל עם פרובלונה מעושנת (32 שקלים), ריזוטו עם אווז קונפי (78 שקלים) וקינוח תותים ומקרונים (39 שקלים).

ג'ויה סינימטק, הארבעה 5, ת"א, 03-6425854. לא כשר

חדש בסושה: סושי בוריטו, מרכז

סושה. אפיק גבאי
סושה בוריטו/אפיק גבאי

רשת סושה משיקה מנה חדשה אשר מחברת את הסושי והבוריטו, למנה המשלבת טעמים מהמטבח האסייתי והמטבח המקסיקני. מנת הסושה בוריטו מורכבת מטורטייה או אצה (לבחירה) בגודל ג'מבו, מגולגולת במילוי אורז ועוף בציפוי פנקו / בשר כתף בקר / דגים / ירקות מוקפצים, בליווי מגוון רטבים, חצויה לשניים (מחיר: 36-42 שקלים).

סניפי רשת סושה

יריד קולינרי במגידו

שוק איכרים. רן פרץ, מערכת וואלה! NEWS
שוק האיכרים של מגידו/מערכת וואלה! NEWS, רן פרץ

יריד האמנים השנתי "משלנו" של פסטיבל צלילי טבע במגידו יציע השנה גם טעימות ממרחב הקולינריה והחקלאות של תושבי רמת מנשה ושכניהם. ביום שבת, ה-14 למרץ, בין השעות 10:00-16:00 ייפתח במקום שוק איכרים ובו גבינות, מאפים, ריבות תבשילים וסחורה טרייה מהאזור. בין המציגים: מחלבת הבוטיק מקיבוץ עין השופט המייצרת בעבודת יד גבינות, יוגורטים וגלידות מחלב הרפת הסמוכה, חליטות צמחים ממטע עצי המורינגה האזורי, הקונדיטורית שני גולן אשר מייצרת עוגות וקינוחים מחלב מקומי וכן בראוניס בלונדי. בין הדוכנים יימכרו גם תבשילים ומאכלים שונים בהם כריכי קורנביף בפוקצ'ה מבצק תפוחי אדמה (20 שקלים), חומוס מסבחה חמימה לצד פוקצה עישבי תיבול (20 שקלים), רול של פסטרמה עוף טנדורי וזרעי כוסברה, איולי קארי בצל מטוגן עלי רוקט ומלפפון (20 שקלים) ומבחר מנות צמחוניות ומנות ילדים המבוססות על הירקות הגדלים באזור (15-20 שקלים). הכניסה חופשית.

לפרטים נוספים

פיצה ללא גלוטן בפיצה האט, רחבי הארץ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ללא גלוטן/מערכת וואלה!, צילום מסך

רשת פיצה האט הכשירה בחודשים האחרונים את כל מטבחיה למכירת פיצה מיוחדת ללא גלוטן. הפיצה עשויה מבצק מיוחד המורכב מקמח עמילן תירס, וכן היא נעשית באמצעות כלים נפרדים כך שגם הרגישים לגלוטן יוכלו ליהנות ממנה ללא חשש. מחיר פיצה משפחתית ללא גלוטן 75 שקלים למגש בגודל 13 אינץ'.

סניפי רשת פיצה האט

שירות משלוחים לקמפאי סטריט ווק

קמפאי סטריט ווק. אפיק גבאי
עכשיו גם במשלוחים/אפיק גבאי

מסעדת קמפאי סטריט ווק ממתחם שרונה משיקה בימים אלו שירות משלוחים חדש. בתפריט המשלוחים ניתן למצוא מנות כמו: סלט עוף ובוטנים קר (36 שקלים), מרק מיסו (14 שקלים), מבחר גדול של מנות נודלס ביניהן אטריות ביצים מוקפצות עם נתחי עוף, פטריות וירקות ברוטב הוי סין, יין אורז ושמן שומשום (55 שקלים), וכן מנות רבות בליווי אורז בהן פאד קפאו (49 שקלים. כמו כן מוצע תפריט סושי עשיר ומבחר של מנות טבעוניות. שעות פעילות: ראשון - רביעי: 12:00-23:00, חמישי-שבת 12:00-24:00. בימים ראשון עד חמישי בין השעות 12:00-17:00 שתייה חינם למזמינים ראשונה ועיקרית.

קמפאי סטריט ווק, רחוב אוסולדו ארניה 9, מתחם שרונה, תל-אביב, 03-5444005. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully