וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקטר כבר מחכה: מסעדת שף חדשה בבאר שבע

11.3.2015 / 15:19

השבוע נפתחה במתחם המשופץ של תחנת הרכבת הטורקית בב"ש מסעדת הקטר. בתפריט אוכל בסגנון פיוז'ן ישראלי, צרפתי ואיטלקי שבנה השף יואב בר

הקטר. צילום: מסעדת הקטר,
הקטר כבר מחכה/צילום: מסעדת הקטר

לא בכל יום חונכת בירת הנגב, הלא היא באר שבע, מסעדת שף חדשה ומבטיחה, אז כשזה קורה, זו בהחלט סיבה לשמוח. בימים אלו נפתחה מסעדת הקטר בעיר, במיקום מיוחד והיסטורי, בעיקר עבור תושבי באר שבע. המסעדה החדשה, נמצאת במתחם המשופץ והמשומר של תחנת הרכבת הטורקית בעיר.

בשנה האחרונה השקיעה העירייה מאמצים רבים של שימור ושחזור המתחם המיתולוגי, ואף הובא למקום קטר הקיטור התורכי המקורי, אשר יובא ארצה מיוחד עבור המתחם הבאר שבעי. הקטר זכה למחווה בלתי שגרתית מהעירייה, שהחליטה לקרוא למתחם על שמו, ובמקום הוקם מוזיאון הסוקר את ההיסטוריה של התחנה המיתולוגית, אבל מה כל זה שווה בלי אוכל טעים?

הקטר. צילום: מסעדת הקטר,
המתחם המשומר/צילום: מסעדת הקטר

בעליה של מסעדת הקטר, יעקב בניזרי, שם עין על המתחם כבר לפני שנה וחצי, כשראה את העבודה שנעשית במקום. בניזרי הוא בעליהן של שתי מסעדות רשת נוספות באיזור, באר שבע ובלהבים, בשם פטפוט. "ראינו את העבודה וההשקעה של העיריה במבנה מול תחנת הרכבת התורכית והרגשנו שאנחנו צריכים לפתוח פה מסעדה", מספר ציון חמו, מנהל הרשת. "החלטנו שעם הניסיון שלנו והאווירה המיוחדת במקום, זה המיקום הנכון לפתוח מסעדת שף בעיר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
הקטר. צילום: מסעדת הקטר,
מטבח שף פיוז'ן/צילום: מסעדת הקטר

את בניית התפריט ופתיחת המסעדה ליווה השף והיועץ הקולינרי יואב בר. המטבח הוא מטבח פיוז'ן, המשלב אוכל ישראלי, צרפתי ואיטלקי. "כל אחד ימצא מה לאכול פה", מבטיח חמו. ואכן, בתפריט הרחב תמצאו מגוון של מנות בהן: חומוס סביח בעבודת יד (32 שקלים), שקדי עגל (48 שקלים), טונה אדומה צרובה (48 שקלים), חצ'פורי (26 שקלים), רביולי ארטישוק עגבניות וגבינה (64 שקלים), ניוקי אספרגוס וכמהין (62 שקלים), טורטליני הציידים (76 שקלים),פרגיות בראס אל חנות (72 שקלים), מיקס בשרים (135 שקלים), תבשיל בשר על קוסקוס (76 שקלים) ועוד.

הקטר. צילום: מסעדת הקטר,
אנחנו בדרך/צילום: מסעדת הקטר

"המסעדה נמצאת במבנה עתיק מדהים ביופיו, היא מחולקת לחללי ישיבה פנימיים שונים וחצר יפה עם עצי פרי ששתלנו. יש כאן אווירה מיוחדת, שרק מי שיגיע לכאן, יוכל להבין".

הקטר, שדרות טוביהו 65, באר שבע, 08-8690085. שעות פעילות: ראשון - שבת: 09:00-00:00. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully