וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסעדות החדשות במתחם איירפורט סיטי

26.3.2015 / 16:00

המתחם המנומנם של איירפורט סיטי מתחדש: אחרי הדיינר טרומן אנד קו שנפתח החודש וחומוס אבו גוש, תפתח שם בקרוב גם מסעדה אסייתית

טרומן אנד קו. טרומן אנד קו,
המבורגר בטרומן אנד קו/טרומן אנד קו

אחרי תרדמה ארוכה, מתחם איירפורט סיטי מתחדש במסעדות חדשות. הראשונה שבהן היא טרומן אנד קו, שקמה על חורבות סניף עד העצם איירפורט סיטי, ונמצאת באותה בעלות. "השיפוץ שעברה המסעדה לאחרונה, יחד עם החלפת השם, המיתוג מחדש ורענון התפריט, הם למעשה השלמה של תהליך שהתחלנו עוד בעד העצם",מספר כפיר ארביב, מנהל המסעדה, ומסביר שהפורמט שונה לקונספט של ביסטרו - דיינר אמריקאי. "במהלך תשע השנים שאנחנו כאן הקשבנו לרצונות של הקהל שלנו, והיום אנחנו יודעים מי הקהל באיזור ומה מתאים לו".

טרומן אנד קו. טרומן אנד קו,
לבקשת הקהל יש גם פסטות/טרומן אנד קו

המסעדה החדשה נקראת טרומן אנד קו, גם בשל הקירבה לכפר טרומן, וגם בשל הקונספט האמריקאי. כך למשל על לחמניית ההמבורגר מוטבעת דמותו של הנישא האמריקאי טרומן, עם המבורגר בפה. עוד בתפריט סביצ'ה מקסיקני (41 שקלים), קראסט אנטריקוט (49 שקלים), ניוקי ערמונים (56 שקלים), פילה דניס על ניוקי (94 שקלים), המבורגר אנטריקוט (58 שקלים), כריך עוף מקסיקו סטייל (48 שקלים) ומנות נוספות.

בנוסף, בעוד כחודשיים עתידים לפתוח הבעלים של טרומן אנד קו מסעדה נוספת במתחם בפורמט אסייתי. "המתחם הזה הולך להיות מה שנהיה מרמת החייל והרצליה פיתוח. קם כאן כבר אולם תרבות עם הופעות סטנד אפ והצגות, ועוד ועוד מסעדות ועסקים עתידים לקום כאן ממש בקרוב".

טרומן אנד קו, קרית שדה התעופה, 03-9799922. שעות פעילות: ראשון - שבת: 12:00-23:00. לא כשר

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אבו גוש אייפורט סיטי. צילום: באדיבות המסעדה,
אבו גוש איירפורט סיטי/צילום: באדיבות המסעדה

ועד שהאסיאתית החדשה תיפתח טרומן אנד קו לא לבד - גם מסעדת אבו גוש התמקמה בשבועות האחרונים במתחם, עם התפריט של מסעדת אבו גוש המקורית. "שיחזרנו כאן את מסעדת אבו גוש שכולם מכירים, אותו תפריט, אותם טעמים, ואפילו יש כאן צוות מהמטבח של אבו גוש המקורית", מספר הבעלים. "רק העיצוב יותר חדשני, בסגנון של איירפורט סיטי".

בתפריט מבחר עשיר של סלטים (20-25 שקלים) ביניהם מסבחרה, חצילים קלויים על האש, סלט אבו גוש (דלעת עם טחינה), פלאפל ועוד. למנה עיקרית תמצאו מבחר של בשרים, בהם מעורב ירושלמי (55 שקלים), כבש בתנור עם אורז וצנוברים (138 שקלים), שיפודי לבבות (55 שקלים) ועוד, ממולאים שונים בהם קובה במילוי בשר (25 שקלים) , כרוב במילוי בשר ואורז (25 שקלים), עלה גפן במילוי צמחוני (25 שקלים) ועוד.

איך הגעתם לפתוח דווקא פה?
"התחלנו לשמוע יותר ויותר על מה שנבנה פה, וחשבנו שיש כאן פוטנציאל מעולה. חוץ מזה שהרגשנו שלאוכלוסיית היישובים פה מסביב אין מענה לאוכל ישראלי-מזרחי מהסוג הזה, ואכן בינתיים התגובות מאוד חיוביות".

אבו גוש איירפורט סיטי, רחוב הנגב 5, 03-5531733. שעות פעילות: ראשון - שבת: 11:30-22:00 (22:00 נסגר המטבח). לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully