וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע: חודש של הטבות במסעדת הדגים הוותיקה

29.3.2015 / 15:10

שצ'ופק חוגגת 20 ומפנקת את הסועדים במגוון הטבות, עסקית ערב חדשה במסעדת קמפנלו ופסטיבל קולינריה בלגי בשוק נמל ת"א. כל מה שטעים השבוע

מסעדת שצ'ופק חוגגת 20, ת"א

שצ'ופק. אפיק גבאי
הברבוניות של שצ'ופק/אפיק גבאי

מסעדת הדגים שצ'ופק חוגגת 20 שנות פעילות בחודש שלם של הטבות. במהלך אפריל תציע המסעדה מגוון של ראשונות, קינוחים, מנות ילדים, יינות ומשקאות אלכוהוליים במחיר של 20 שקלים. מדי שבוע ישתנה התפריט, ניתן להתעדכן בשינויים בדף הפייסבוק של המסעדה.

שצ'ופק, בן יהודה 256, ת"א, 03-5441973. לא כשר

גרנד קפה טורקיז משיקים תפריט , ת"א

גרנד קפה טורקיז. אנטולי מיכאלו, מערכת וואלה! NEWS
גרנד קפה טורקיז/מערכת וואלה! NEWS, אנטולי מיכאלו

גרנד קפה טורקיז, מסעדת הבראסרי החדשה מבית היוצר של טורקיז הוותיקה משיקה תפריט שבת משפחתי ואת מרפסת המסעדה. התפריט בניצוחו של השף רז סלע, שף מסעדת טוטו לשעבר, מתחלף לאורך שעות היום. תפריט הבוקר מורכב מארוחת הגרנד בופה, בר סלטים עשיר בסימן בריאות. ארוחות הצהריים והערב מציעות מנות מגוונות המתאימות לכל המשפחה החל מהמבורגר ושניצל ועד לקציצות דגים, לצד מנות הדגל של טורקיז.

גרנד קפה טורקיז, אינשטיין 40, קניון רמת אביב, 03-5536677. לא כשר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

פסטיבל נקניקיות ובירה במיטרי, ת"א

מיטרי. אנטולי מיכאלו, מערכת וואלה! NEWS
פסטיבל נקניקיות במיטרי/מערכת וואלה! NEWS, אנטולי מיכאלו

המיטרי, השרקוטרי החדשה במתחם התחנה, חוגגת את האביב ופתיחתה הרשמית של מרפסת המסעדה, בפסטיבל נקניקיות ובירה. בתפריט מגוון נקניקיות בעבודת יד, בהן נקניקיית ציידים – נקניקייה צ'כית בצורת שבלול עשויה בשר לבן בשר עגל ופלפלים כבושים , בוואריה- נקניקייה עסיסית עשויה מבשר לבן, עגל מוסקט, פלפל לבן וג'ינג'ר,
מרגז, צ'וריסו, אונדוייה - נקניקייה מעושנת מבשר לבן, מרווה, יין אדום ושום ועוד. כל הנקניקיות מוגשות לצד כרוב כבוש, חרדל דיז'ון וקורנישונים עם מעט שמנת. במסגרת הפסטיבל שיתקיים בתאריכים 1-30 באפריל תוצע נקניקיה בליווי חצי ליטרבירה במחיר של 49 שקלים. בנוסף, בימים ראשון עד רביעי בין השעות 18:00-20:00 תינתן הנחה של 50% על כל תפריט המסעדה.

מיטרי, מתחם התחנה (מבנה 8), 03-5160008. לא כשר

צ'רלי צ'ק פוינט חוגגת 6, יהוד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סופלה שוקולד בצ'רלי צ'ק פוינט/מערכת וואלה!, צילום מסך

מסעדת צ'רלי צ'ק פוינט חוגגת 6 שנות פעילות עם מנות חדשות, המפגישות מזרח ומערב. בין המנות תמצאו פולנטה על הפלנצ'ה (46 שקלים), פאד קה פאו- קרעי איטריות שעועית רחבות עם תבשיל בקר וברוקולי (62 שקלים), באטר צ'יקן (69 שקלים) ועוד.

צ'רלי צ'ק פוינט, דרך החורש 4, מלון אויה, יהוד, 03-5368844. לא כשר

ערב שורשים בדלידה, ת"א

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ערב שורשים בדלידה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ביום שלישי, 31 למרץ, ייערך בדלידה ערב שורשים בו השף דן זוארץ (שף דלידה) יארח את השף יוסוף חנא (מגדלנה) לערב משותף. המטבח הטריפוליטאי והתימני של זוארץ יפגוש את המטבח הפלסטינאי של חנא ויחד יגישו תפריט מיוחד בו כל מנה משלבת את שני העולמות. הארוחה תורכב מ- 10 מנות, ובנוסף, יוגשו קוקטיילים על בסיס עראק.

דלידה, זבולון 7, שוק לוינסקי, ת"א, 03-5369627. לא כשר

עסקיות ערב בקמפנלו, ת"א

קמפנלו. צילום: אנטולי מיכאלו,
קונקיליוני תרד בקמפנלו/צילום: אנטולי מיכאלו

מסעדת קמפנלו האיטלקית יוצאת בעסקית ערב חדשה, במחיר קבוע. בבמסגרת העסקית יקבל כל זוג פוקצ'ה ויוכל לבחור במנה ראשונה, שתי מנות עיקריות וקינוח, מתוך תפריט המסעדה והספיישלים המתחלפים (180 שקלים לזוג). הארוחה תוגש בימים ראשון-שבת בשעות הערב, ובשבת תוגש גם בצהריים. בין הראשונות ימצאו הסועדים מוצרלה קפרזה, קרפצ'יו בקר, פטה כבד טוסקני, ברוסקטה שרימפס ועוד. למנה עיקרית יוכלו לסחור הין היתר בפיצה בולונז, פיצה בניחוח כמהין, ריזוטו פטריות ורוסטביף, קנלוני עגל, קונקיליוני תרד ועוד.

קמפנלו, בן יהודה 230 פינת נורדאו, 03-5445558. לא כשר

מקבלים את האביב באבושדיד, ת"א

אבושדיד. ido cvm,
קוקטיילים מפורקים באבושדיד/ido cvm

באבושדיד מקבלים את האביב בהשקה מחדש של הבר. חלל הבר, מוקף חלונות, כולל עשרה מקומות ישיבה בלבד, ישמש כשולחן השף לארוחות חגיגיות והפתעות מתחלפות. בחודש הקרוב יציע שף דן יושע מבחר קוקטיילים מפורקים – ביצוע יוצא דופן לקוקטיילים קלאסיים, אשר מותאמים לטעמי המנות הראשונות, ויוגשו ליושבי הבר במחיר המנה הראשונה. בין הקוקטיילים בלאדי מרי שיוגש עם ברבוניות מטוגנות, קובה ליברה שיוגש לצד סשימי טונה אדומה, גין אנד טוניק לצד סביצ'ה דג ים ועוד.

אבושדיד, לבונטין 16 ת"א, 03-6298822. לא כשר

שבוע הקולינריה הבלגי, ת"א

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שבוע הקולינריה הבלגי/מערכת וואלה!, צילום מסך

בין התאריכים 30 למרץ ל-2 באפריל ייערך בשוק הנמל בת"א שבוע הקולינריה הבלגי. בכל ערב במהלך השבוע, החל מהשעה 19:00, יהפוך שוק הנמל לבלגיה קטנה בה יקבלו את פני המשתתפים דוכני בירה בלגית שיציעו טעמים מיוחדים המובאים בפעם הראשונה לישראל לרגל הפסטיבל, שוקולדים בלגיים לצד וופלים בלגים, יתווספו לדוכני שוק הנמל ומנות נוספות המאפיינות את המטבח הבלגי כמו נקניקיות טלה, כריך טרטר, פסטה עם מולים בבירה , צ'יפס בלגי ועוד.

שוק הנמל, האנגר 12, נמל ת"א

יום הולדת ליאמה סאן ב-TYO

TYO. אנטולי מיכאלו,
חוגגים ליאמה סאן/אנטולי מיכאלו

ביום ראשון, 29 למרץ, יחגוג יאמה סאן, השף והבעלים של הלאונג' בר היפני TYO, יום הולדת עם תפריט ספיישלים שיבנה במיוחד לערב זה. התפריט יכלול מנות סושי מיוחדות, ראשונות, עיקריות וקינוחים באווירה של יום הולדת.

TYO, מונטיפיורי 7, תל אביב, 03-9300333. לא כשר

פופ אפ יין במתחם התחנה, ת"א

פופ אפ יין בתחנה. דיויד סילברמן, מערכת וואלה! NEWS
יין לחג כבר קניתם?/מערכת וואלה! NEWS, דיויד סילברמן

במתחם התחנה יקיימו בימים רביעי וחמישי (1-2 לאפריל), רגע לפני חג הפסח יריד יין. במסגרת היריד יוצעו 100 יינות שמחירם עד 79 שקלים, המבקרים יוכלו לטעום את כל היינות ולקנות יין לחג במחירים מיוחדים. האירוע יתקיים בין השעות 18:00-23:00 עלות כרטיס כניסה: 30 שקלים. המחיר כולל את טעימת היינות וכוס יין מתנה כל רווחי האירוע נתרמים לעמותת קבוצת שורשים.

מתחם התחנה, קויפמן פינת המרד, ת"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully