וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע: בראנצ'ים חדשים ומפנקים

26.4.2015 / 15:58

בראנץ' של אמצע שבוע בג'ראלד ובראנץ' סופ"ש עמוס כל טוב במלגו ומלבר, פסטיבל בירה בבאר שבע ותפריט טבעוני אצל מאיר אדוני. איפה אוכלים השבוע?

ג'ראלד משיקים ארוחות בוקר, ת"א

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ארוחת בוקר שוויצרית/מערכת וואלה!, צילום מסך

בית הקפה השוויצרי ג'ראלד משיק תפריט של ארוחות בוקר מוקפדות, שיוגש בכל שעות הפעילות. בין היתר תוגש מנת קראסט ג'ראלד - לחם בריוש קלוי עם גבינת בושה, פרוסות אבוקדו, ביצת עין והפתעות נוספות, מוזלי קלאסי עם טוויסט שוויצרי מיוגורט חמצמץ, גרנולה ופירות העונה, סלטים, קישים וכריכים שמוגשים בליווי סלט הבית ומאפים. כמו כן יוגשו גם מנות טבעוניות ביניהן סלט קינואה אדומה, כריך דלורית צלויה ואגוזי מלך ועוד.

ג'ראלד, אבן גבירול 36, תל אביב 03-5063135

ערב דייגים בחאן מנולי, ת"א

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ערב דייגים בחאן מנולי/מערכת וואלה!, צילום מסך

חאן מנולי היפואית תערוך ביום רביעי הקרוב (29 לאפריל) ערב טעמים וסיפורים של דייגי יפו. הדייגים יביאו עמם את הסחורה של אותו בוקר, בהם סרטנים, סבידות, פלמידות לבנות ואדומות, ברקודות ועוד. התפריט יבנה לפי מנות קטנות עד בינוניות במחיר 38- 58 שקלים, כגון דגים כבושים, נאים (סשימי וטרטר), מטוגנים ועוד קלאסיקות כמו סרדינים מחותנים וכדומה. בנוסף יוגשו גם מנות גדולות של דגי ים שלמים צלויים עם ירקות או תבשילים (42-48 שקלים ל-100 גרם), ומחבתות של פירות ים (90-130 שקלים).

חאן מנולי, בית אשל 7 יפו, 03-6767884. לא כשר

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

בראנץ' סופ"ש במלגו ומלבר, ת"א

מלגו ומלבר. אפיק גבאי
בראנץ' מפנק במלגו ומלבר/אפיק גבאי

מסעדת מלגו ומלבר משיקה לכבוד הקיץ בראנץ' סופ"ש. הבראנץ' כולל מגש ראשונות וסלטים צבעוניים שיוגשו לכל שולחן לפי מספר הסועדים. בין המנות: סלמון בכבישת סלק עם שמנת חמוצה, סלט ירקות שרופים עם גבינת פטה, סלקים מזוגגים בחומץ פטל, סלט תמנונים, ראגו בשר טחון עם ירקות שורש ועוד. למנה עיקרית ניתן לבחור בין היתר בין פילה מוסר, מנת פירות ים, רביולי במילוי תירס/קרם בצל, כבד ברווז ועוד. מחיר למגש סלטים וראשונות בלבד – 69 שקלים לסועד, מחיר בראנץ' מלא כולל עיקרית לבחירה – 109 שקלים לסועד.

מלגו ומלבר, שדרות רוטשילד 142, תל אביב, 03-6314214. לא כשר

תפריט טבעוני חדש במזללה, ת"א

מזללה. דן פרץ,
חוגגים טבעונות במזללה/דן פרץ

החל מיום חמישי הקרוב (30 לאפריל) מסעדת מזללה של השף מאיר אדוני תגיש תפריט טבעוני, הכולל מגוון של מנות, קינוחים ומשקאות. התפריט החדש שבנה אדוני יחד עם אסף שטרן, שף המזללה, יוגש בשעות הצהריים והערב, לצד התפריט הרגיל. בין המנות הטבעוניות סלט שורשים (77 שקלים), קטאייף - גרגרי חומוס, לשון חתול, מרק חמציץ בר, כרובית אפוייה במדורה, סומק, שמן זית (75 שקלים), קובה סולת (79 שקלים), המבורגר פטריות וחלב שקדים (83 שקלים) ועוד.

מזללה, נחלת בנימין 57, ת""א, 03-5665505. לא כשר

פסטיבל שקדים ירוקים בקוצ'ינה תמר, ת"א

תמר כהן צדק. אפיק גבאי
פסטיבל שקדים ירוקים בקוצ'ינה תמר/אפיק גבאי

השפית תמר כהן צדק ממסעדת קוצ'ינה תמר מחדשת את האירועים האיטלקיים של קוצ'ינה תמר בסדרת אירועי קיץ ומתחילה עם פסטיבל שקדים ירוקים. בימים שני עד חמישי (17-30 לאפריל) יגישו במסעדה בנוסף לתפריט הרגיל ספיישלים של מנות עם שקדים ירוקים. בין היתר יוגשו מנות כמו: פסטה קורדונטי עם אנשובי שום גרידת לימון ופרוסות שקדים בשמן זית (58 שקלים), פשה קרודו בפסטו שקדים (64 שקלים), סלט ירוק של שומר, אפרסק ירוק, צנוניות ושקדים ירוקים (48 שקלים) מרק יוגורט ושקדים ירוקים (42 שקלים).

קוצ'ינה תמר, הצפירה 10, ת"א, 03-6390407. לא כשר

פסטיבל בירה ומה שבא ליד, באר שבע

הספריה.
טאפאס חומוס בשר בספריה

המסעדות הבאר שבעיות של קבוצת קמפאי יחגגו בין התאריכים 26 ל-30 לאפריל את פסטיבל "בירה ומה שבא ליד" עם בירות במחירים אטרקטיבים ותפריטים מיוחדים. בקפאסה יוגשו בין היתר קריספי מנצ'גו – מקלוני גבינת צאן ספרדית בציפוי פנקו על קרם עגבניות ונגיעות פסטו (33 שקלים), המבורגר ברצלונה (19 שקלים), צ'וריסו בגריל (29 שקלים) ועוד. במסעדת קמפאי יוגשו מיני קרפצ'יו סינטה עגל ופיטריות בגריל (12 שקלים), טאקו סלמון ואבוקדו (17 שקלים) ועוד. ובמסעדת הספריה יגישו נקניקיות עגל (19 שקלים), טאפאס חומוס בשר עם מקלוני פיתה בזעתר (19 שקלים) ועוד. הפסטיבל יתקיים הכל ערב החל מהשעה 18:00.

קפאסה, חיל ההנדסה 1, מתחם ביג, באר שבע, 08-6655122;קמפאי, חיל ההנדסה 1, מתחם ביג, באר שבע, 08-6655999;הספריה, נפחא 25, באר שבע, 08-6655120. לא כשרות

תפריט חדש בדג דגן, חפציבה

דג דגן. דוד חיון,
סטייק שמפיניון בד דגן/דוד חיון

מסעדת דג - דגן חוגגת 20 שנים להיווסדה ומשיקה מספר מנות חדשות. בין המנות תמצאו פילה לברק בחמאת רוזמרין קרם דלעת בניחוח קינמון ובלסמי מצומצם (104 שקלים), פילה מוסר ים תיכוני (99 שקלים), פילה דניס בחלב קוקוס,קארי ופלפל חריף כבוש (104 שקלים), פילה פורל בקדירת שמנת וסויה (95 שקלים) ועוד.

דג- דגן, קיבוץ חפציבה, 04-6534359 או 052-8797964. לא כשר

קפה קפה משיקה תפריט, רחבי הארץ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שקשוקה ים תיכונית בקפה קפה/מערכת וואלה!, צילום מסך

רשת קפה קפה משיקה תפריט חדש עם מנות כמו פילה בס בקראסט של עשבי תיבול ופירורי פאנקו יפני, מוסקה קפה קפה, שקשוקה גלילי, שווארמה טבעונית ועוד. בתפריט החדש, הלקוחות לא יחויבו בתוספת תשלום עבור חלב סויה ולא בעבור לחמנייה ללא גלוטן (במנות המוגשות עם לחם).

רשת קפה קפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully