וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המדף: סבתא הרכיבה עוגת גבינה

19.5.2015 / 13:10

עוגת גבינה בהרכבה עצמית ועוד עוגה לעצלנים, ממרח גבינה עם פלפל שחור, פתי בר בטעמים מתוחכמים ועוד שלל מוצרים לחג השבועות. במה כדאי לכם להצטייד בחג הנוכחי בסופר?

ערכה להכנת עוגת גבינה עם פירורים, תנובה

ערכה להכנת עוגות גבינה של שטראוס. אפיק גבאי
ערכה להכנת עוגות גבינה של שטראוס/אפיק גבאי

ערכה במהדורה מוגבלת לכבוד שבועות המכילה את כל מוצרי תנובה הדרושים להכנת עוגת גבינה עם פירורים על-פי מתכון של שף ניב כהן.

מחיר: בין 19.90 ל-21.90 שקלים.

שולפים מזלגות: הערכה לא כוללת כמה מצרכים חשובים שהם חלק מהמתכון שעל האריזה (סוכר, אינסטנט פודינג וניל, קפה ותמצית וניל). לכן היא לא חוסכת את הטירחה שבלקנות עוד מצרכים לעוגה אבל מוזילה את העלות הכוללת של המוצרים שכבר כלולים בתוכה. אופן ההכנה פשוט, קל, מהיר וכייפי. שלושה שלבים בלבד. 10 דקות הכנה ולילה במקרר. כמות הפירורים שיש בערכה גדולה ממה שצריך, אז ליצירתיים שביננו נשאר גם אקסטרה לקינוח נוסף. (קחו בחשבון שהם לא טריים במיוחד). החמאה בערכה לעומת זאת (שתי כפיות) היא בכמות קטנה יחסית למה שנדרש במתכון. על הערכה כתוב לשים גרדת לימון או תמצית וניל. כדאי ללכת על הלימון שמעניק לעוגה טעם מעבר לגבינתיות. קינוח נפלא לאוהבי עוגות הגבינה והצלחה מסחררת למחפשים קיצורי דרך.

סימפוניה פלפל שחור, שטראוס

גבינת סימפוניה פלפל שחור. שלומי ארביב,
גבינת סימפוניה פלפל שחור/שלומי ארביב

שטראוס משיקה טעם חדש בקטגוריית גבינות השמנת: סימפוניה שום ופלפל שחור 25%.

מחיר: 12.90 שקלים.


שולפים מזלגות: גבינת שמנת מושחתת עם מרקם טוב, אבל הכמות של הפלפל בגבינה אגרסיבית והגבינה נצבעה באצבע אפור לא מזמין. אם זה היה מינון יותר נמוך זה היה יכול להיות יותר טעים. מי שמכור לטעמים חזקים דווקא אהב.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

באגט קראנצ', עלית

באגט קראנץ'. הדמיה: סטודיו שטראוס, אתר יצרן
באגט קראנץ'/אתר יצרן, הדמיה: סטודיו שטראוס

2 טעמי באגט קראנצ' חדשים לשבועות: באגט קראנצ' בטעם זיתים ועגבניות מיובשות; באגט קראנצ' בטעם פטריות ושום במהדורה מוגבלת.

מחיר: 9.90 שקלים ברשת שופרסל.

שולפים מזלגות: טוסטונים כיפיים שהולכים נהדר עם גבינה, אבוקדו ובכלל כנשנוש ממכר בין ארוחות. שני הטעמים מוצלחים מאוד. מטמינים במגירת החירום במשרד לשעות קשות, או כמצע לממרחים שבשילוב עם הבאגט הופכים למאזטים של שבועות.

כדורי גבינת עיזים מתובלים, גד

כדורי גבינת עיזים מתובלים של גד. דן לב,
כדורי גבינת עיזים מתובלים של גד/דן לב

במחלבות גד מוציאים שלל מוצרים חדשים לשבועות בהם מארז כדורי עיזים מתובלים.

מחיר: 22.6 שקלים.

שולפים מזלגות: רעיון מגניב וקומפקטי, מתאים מאוד לתיבול סלטים חגיגיים לשבועות. ו-7 כדורים זו גם בדיוק הכמות לסלט משודרג. הצבעוניות של הכדורים מוסיפה מאד, אבל לתיבול עצמו לא כל הטועמים התחברו.

אסם משיקה פתי בר בטעמים חדשים - קרמל ושוקולד מריר - הודעה לעיתונות. צילום: דניאל לילה,
פתי בר קרמל/צילום: דניאל לילה

פתי בר שוקולד מריר, אסם

פתי בר קרמל ופתי בר בטעם שוקולד מריר להכנת קינוחים מושלמים ולנשנוש טעים.

מחיר: 10-12 שקלים.

שולפים מזלגות: פתי בר שוקולד מריר - פיתוח נחמד, טעים וכיפי. בסוף יש קצת טעם מוזר בפה אבל אחלה פטנט לעוגות וגם כנשנוש ילדים מאד אהבו - כי זה בצבע של שוקולד ומתוק בפה. קרמל – יותר טעים לעוגה פחות טעים כביסקוויט. הגירסה העדינה של הלוטוס.מעולה כבסיס לעוגות לחג או כפינוק מתוק לילדים (רק השוקולד- הקרמל לא דיבר אליהם).

עוגת גבינה פירורים, עדן קינוחים

חוגגים שבועות עם "עדן קינוחים": עוגת גבינה פירורים ללא תוספת סוכר. צילום: יסמין ואריה, מערכת וואלה! NEWS
קרדיט : צילום: יסמין ואריה/מערכת וואלה! NEWS, צילום: יסמין ואריה

עדן קינוחים משיקה לרגל החג עוגת גבינה עשירה בציפוי פירורי עוגיות ללא סוכר.

מחיר: כ- 12.90 שקלים(מארז 2 יחידות במשקל 78 מ"ל כל אחת)

שולפים מזלגות: אם להתעלם מכל רשימת הממתיקים והחומרים שיש מאחורה, מדובר במוצר טוב, שהעדר הסוכר בו כלל לא מורגש. יש לו טעם של עוגת גבינה עדינה שועושה חשק לעוד ועוד ביסים ובלי ששמתם לב חיסלתם את כל המארז. הפירורים מפוזרים גם בתחתית וגם בחלק העליון כך שכל ביס יוצא קראנצ'י וגם הגודל מדויק. תפור על עצלנים שרוצים את עוגת הגבינה בלי המאמץ מסביב.

מגנום טירמיסו וקרם ברולה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צילום: יח"צ/מערכת וואלה!, צילום מסך

מגנום ממחדשים עם מהדורה מיוחדת של מגנום פטסיסרי- שלגוני גלידת שמנת בטעמי קינוחים: מגנום קרם ברולה – שלגון שמנת בטעם קרם ברולה עם ריפל בטעם קרמל בציפוי שוקולד חלב ושברי סוכר מקורמלים. מגנום טירמיסו- שלגון שמנת בטעם טירמיסו עם ריפל בטעם קפה בציפוי שוקולד מריר ושברי עוגיות בטעם קפה. ניתן להשיג כשלגון בודד וכמאגדת מיני.

מחיר: לפי אתר mysupermarket המחיר למאגדת הינו החל מ- 27 שקלים.

שולפים מזלגות: טירמיסו קצת מריר מדי, רק מי שמכור לשוקולד מריר התענג. יש טעם של קפה ברקע אבל שום זכר לעוגת טירמיסו. השניים מאוד דומיננטיים ועובדים רק למי שאוהב את השילוב. קרם ברולה טעם קרמלי משהו, בשילוב מרירות עדינה של קפה (אם כי לא ברור מה הקשר של קרם ברולה לקפה). כשנותנים ביס בגלידה מיד עולה אסוציאציה מדויקת של הציפוי המתוק והשרוף של הקינוח המקורי. זאת ללא ספק הגלידה המוצלחת מבין השתיים, שמיועדת בעיקר למי שמכור לריגושים וחידושים בגלידה שלו.

משקה שוקולד מריר, יטבתה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

יטבתה משיקה סדרת משקאות למבוגרים: ת משקה חלב עם שוקולד מריר ומשקה חלב עם שוקולד מריר וקפה.

מחיר: 11-14 שקלים

שולפים קשים: שוקו מריר - שוקו לכל דבר, אבל עם טוויסט נחמד שמותיר טעם קל בפה של שוקולד מריר בסנכרון מלא עם טעמו של השוקו. סה"כ משקה טעים עם גיוון נחמד למבוגרים שמחפשים שוקו יותר מתוחכם. שוקו קפה מריר – השלוק הראשון מעלה בחיך טעם של קפה שנחלש בהמשך, וטעם השוקו הוא הדומיננטי. גם כאן נותר טעם מריר משהו בפה. מתאים כמו כפפה ליד למבוגרי שעדיין לא התגברו על ההתמכרות לשוקו, מובכים לשתות אותו מהשקית המצוירת ומוכנים לקחת אותה לשלב הבא במארז קרטון משודרג.

רטבי שמנת מוכנים, מחלבות רמת הגולן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רטבי שמנת/מערכת וואלה!, צילום מסך

מחלבות רמת הגולן מציגה סדרת רטבי שמנת מוכנים לשימוש, המשדרגים את המנה ומתאימים למגוון רחב של מאכלים. סדרת רטבי השמנת מוכנים לשימוש ויש רק להוסיפם למנה ולחמם.

מחיר: 17-19 שקלים.

שולפים מזלגות: רוטב מוכן לפסטה מתקבל בשמחה על רקע עייפות מצטברת וחוסר זמן כללי. הרוטב חומם במחבת בהתאם להנחיות ובמטרה להוסיפו לפסטה. הטעם התגלה כמלאכותי. תיבול במלח ופלפל לא עזר. הייתה תחושה ששימוש בשמנת רגילה לבישול היה מוביל לתוצאה טובה יותר. את הזמן שנחסך עם רוטב שמנת מוכן, הפסדנו על ניסיונות להקנות לרוטב טעם פחות מלאכותי. נשוב לשמנת הצחורה והטובה, את התוספות עדיף להכין כבר לבד.

סיקור מיוחד: שבועות בוואלה אוכל
לא רוצים להכין בבית? עוגות גבינה קנויות מנצחות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully