וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע: ערבי קצבים מיוחדים בקרנבירה

7.6.2015 / 15:13

יומולדת שנתיים לאריא של גיא גמזו בהשתתפות אורחים כמו אהרוני, ערבי קצבים מיוחדים בשרונה, יוליה בנמל ת"א חוגגת עשור, עסקיות חדשות במסעדת כולא החיפאית

אריא חוגגת שנתיים, ת"א

אריא. בן יוסטר, מערכת וואלה! NEWS
חוגגים שנתיים לאריא/מערכת וואלה! NEWS, בן יוסטר

מסעדת אריא של גיא גמזו חוגגת שנתיים להיווסדה, במהלך השבוע הקרוב, 7-13 ביוני. ביום שני יתארח מידן סיבוני, לערב דגים ופירות ים "על הקרח". בין המנות סשימי דג ים על הקרח עם סויה לבנה, פלטה של דגים נאים עם פונזו וויניגרט וואסבי, סביצ'ה סלמון שוחה בשלולית של מיסו ומוגש בתוך צדפת אויסטר, קרפצ'יו שרימפס קריסטל עם ויניגרט של חלב קוקוס ועוד. בימים שלישי ורביעי יתארח ישראל אהרוני לשני ערבים בקונספט אסייאתי. בין המנות גוזגידז'ה במילוי בבשר טלה ובצל לבן, דגים על הפלנצ'ה בתערובת תבלינים, עגבניות קיץ, כוסברה ונענע, סלט נתח קצבים, חזה ברווז על צ'אטני אגסים ועוד. ביום חמישי יתקיים ערב ספיישלים בניצוחו של השף גמזו וביום שישי תתארח אמו - רחל גמזו, לקבלת שבת עם תפריט תבשילים פרסיים מבית אמא. יש להזמין מקומות מראש.

אריא, נחלת בנימין 66, ת"א 03-5296054. לא כשר

ערבי קצבים מיוחדים בקרנבירה, ת"א

קרנבירה. דניאל לילה
ערבי קצבים בקרנבירה/דניאל לילה

השפים יוגב ירוס (מסעדת קרנבירה) וירון קסטנבוים מהמיט מרקט, חוברים ליצירת שני ערבי קצבים מיוחדים. במסגרת שיתוף הפועלה מסעדת קרנבירה תציע מנות הכוללות נתחים פחות מוכרים לציבור הרחב. בין המנות: סאלומי- ברזאולה תוצרת בית, פרושוטו די פארמה, אניולטה- פאלדה של טלה, מגולגל ומעושן עם רוזמרין ומנטה, ביסטקה אלה פיורנטינה- גולת הכותרת של קצבי פירנצה, נתח מרכזי של פילה וסינטה מבקר מקומי, מיושנים חודש ימים על העצם. הערבים ייערכו בימים שני ושלישי (8-9 ליוני) החל מהשעה 19:00 (220 שקלים לסועד, לא כולל שתיה).

קרנבירה, מתחם ליטל איטלי, קפלן 20 תל אביב, מתחם שרונה, 03-6979000. לא כשר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

שבוע הגאווה בבינדלה, ת"א

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסעדת בינדלה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לכבוד שבוע הגאווה אשר חל השבוע, מסעדת בינדלה, תגיש בכל ערב החל מהשעה 20:00, קוקטיילים ב-50% הנחה. בנוסף, מדי ערב יעלה לסט די-ג'יי אחר מהליינים הגאים בעיר.

בינדלה, מונטיפיורי 27, ת"א, 03-6500071. לא כשר

קופינאס, בית אוכל בלקני בצור משה

קופינאס. בן יוסטר, מערכת וואלה! NEWS
חגיגה בלקנית בצור משה/מערכת וואלה! NEWS, בן יוסטר

קופינאס, בית אוכל ים תיכוני - בלקני נפתח בימים אלו במושב צור משה שבשרון. את התפריט בנה השף ירון שנבל, כאשר חלק נכבד מהמנות מבוסס על מתכונים של חברי המושב, יוצאי קהילות הבלקן, אותם השלים ועדכן בעזרת חומרי גלם מקומיים. בתפריט סלק עטוף בלבנה וזעתר טרי (14 שקלים), ארטישוק אלה רומנה עם גבינה בשלה וזיתי קלמטה (14 שקלים), פסטייה תרד עלי פילו (41 שקלים), טארט טונה אדומה צרובה (46 שקלים), דניס בנוסח סלוניקי (94 שקלים), המוסקה של קלרה - שכבות תפוחי אדמה רכים במילוי בשר (62 שקלים) ועוד.

קופינאס, השיבולים 3 צור משה, 09-7722672, שעות פעילות: ראשון - שבת: 09:00-23:00. לא כשר

יוליה חוגגת עשור עם מנות מהים, ת"א

יוליה. אנטולי מיכאלו, מערכת וואלה! NEWS
מנות מיוחדות מהים ביוליה/מערכת וואלה! NEWS, אנטולי מיכאלו

מסעדת יוליה בנמל ת"א חוגגת עשור להיווסדה, ולרגל המאורע משיקה תפריט מנות מהים. בתפריט הספיישלים סביצ'ה דג ים עם כוסברה, סלט קפרזה עם מוצרלה טרייה, אלה פלנצ'ה - (200 גרם) שרימפס לנגוסטין וקלמרי סגול צרובים בפלנצ'ה עם סלט עגבניות, כאוס פירות ים (750 גרם)- מולים, סרטנים כחולים, שרימפס וקלמרי ברוטב רוזה צ'יפוטלה ועוד.

יוליה, נמל ת"א מבנה 2, הגעה דרך רחוב חבקוק, תל אביב, 053-9439386. לא כשר

עסקיות חדשות בכולא, חיפה

כולא. חיים יוסף, מערכת וואלה! NEWS
פותחים שולחן בכולא/מערכת וואלה! NEWS, חיים יוסף

מסעדת כולא החלה להציע, בנוסף לתפריט העסקיות הקבוע של המסעדה, עסקית בה ניתן לבחור מתוך כל מנות התפריט. ההצעה כוללת לחם, ראשונה, עיקרית, מנה קטנה על יד וכוס יין או בירה ב-120 שקלים. בין המנות בכולא תמצאו פילה דג ים עם זיתים עגבניות לימון כבוש ובזיליקום, סטייק צוואר לבן עם ממרח לימון כבוש יוגורט וטחינה, חריימה אינטיאס ועוד.

כולא, הנמל 33, חיפה, 04-6022337. לא כשר

גו נודלס נםתחת מחדש, ת"א

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גו נודלס החדשה/מערכת וואלה!, צילום מסך

גו נודלס עברה לאחרונה שיפוץ ובנייה מחדש של תפריט המסעדה וכעת נפתחת לקהל. בין המנות בתפריט סאטה עוף – אטריות ביצים, חמאת בוטנים וחלב קוקוס (43 שקלים), צ'או מין חזה עוף – אטריות ביצים, ברוטב סיני מסורתי (45 שקלים), גרין קארי טופו – איטריות אורז רחבות ברוטב חלב קוקוס עם עשבי תיבול וירקות ירוקים (39 שקלים), המנה המלאזית - אטריות כתומות, טופו, עוף, קארי מאלזי בחלב קוקוס, ביצה חומה, שעועית ירוקה, בצל קריספי, נבטים וטבעות צ'ילי חריף בצד (44 שקלים) ועוד.

גו נודלס, אבן גבירול 54 ת"א, 03-6964040, שעות פעילות: ראשון - חמישי: 11:30-24:30, שישי: 11:30 - כניסת השבת, שבת: מצאת השבת - 24:30. כשר

מנות חדשות בבית העם, ת"א

בית העם. צילום: אורן שליו, מערכת וואלה! NEWS
פיצטב בורגר בבית העם/מערכת וואלה! NEWS, צילום: אורן שליו

פיצרית בית העם של השף ערן שרויטמן משיקה בימים אלו תפריט חדש. בין המנות החדשות פיצה בורגר - קציצת המבורגר במשקל 200 גרם עשויה מנתחי שייטל, שפונדרה וחזה עם כיפת צ'דר ופרוסת פנצ'טה, על מצע אורוגולה ואיולי (48 שקלים), בנדיקט פטריות - ביצה עלומה ורוטב הולנדייז מונחים על פטריות מוקפצות בחמאה ושום ומצע של תערובת גבינות (38 שקלים), בנדיקט סלמון - ביצה עלומה, רוטב הולנדייז ועירית קצוצה על נתח סלמון מעושן ומצע תערובת גבינות (42 שקלים) ועוד.

בית העם, לילינבלום 21 ת"א, 03-5104391. לא כשר

גארדן משיקה ארוחות בוקר, ת"א

גארדן. צילום: לירון אראל, מערכת וואלה! NEWS
ארוחת בוקר בגארדן/מערכת וואלה! NEWS, צילום: לירון אראל

מסעדת גארדן של ניר צוק משיקה תפריט ארוחות בוקר. גארדן, אשר מתמחה במנות צ'יפס ייחודיות, שנעשות בשיטות חיתוך שונות, תגיש ארוחות בוקר, אשר גם בהן יככב הצ'יפס. כל ארוחות הבוקר כוללות צ'יפס שנחתכים במקום, חצילים בתחמיץ, סלט מהגג (סלט המורכב מחסות הגדלות על גג הסנטר בשיטות הידרופוניות ואקוופוניות), זיתים סורים, ממרח עשבים, חלווה, חלה וחמאה, וחביתה. כל זאת במחיר שווה לכל נפש. מחיר ארוחת בוקר ייקבע לפי סוג החביתה הנבחרת - חביתת צ'יפס עם תפוחי אדמה (38 שקלים), ביצה סטנדרטית (34 שקלים), חביתת נקניקיות (42 שקלים). הארוחה מוגשת בימים ראשון-שישי, 08:00-11:30.

גארדן, דיזינגוף סנטר תל-אביב, צמוד לשער 7. לא כשר

ארוחות בוקר חדשות במקס ברנר, רחבי הארץ

מקס ברנר. צילום: אלירן ניסן, מערכת וואלה! NEWS
ארוחות בוקר במקס ברנר/מערכת וואלה! NEWS, צילום: אלירן ניסן

רשת מקס ברנר מציעה תפריט בוקר חדש עם מגוון מנות לפתיחת היום. בתפריט תמצאו ארוחת בוקר אישית או זוגית (59/109 שקלים) הכוללת ביצים לפי בחירה, טאפאסים של בוקר, שוקולד טהור נמס למריחה, יוגורט עם גרנולה, פירות ושוקולד חלב וסלסלת לחמים ומאפים. מוגש עם שני משקאות לבחירה לסועד: שוקולה / קפה / מיץ טבעי. עוד בתפריט שקשוקה של סלסת עגבניות (54 שקלים), וופל של בוקר - וופלים חמים עם פטריות קצוצות בשמן כמהין, גבינה נמסה וביצת עין מעל (56 שקלים), וופל אנגלי - וופלים חמים עם נקניקית עגל צלויה, בצל מטוגן וביצת עין (59 שקלים) ועוד.

סניפי מקס ברנר

תפריט קיץ ברפאלו קסטרא, חיפה

רפאלו. יפית בשבקין, מערכת וואלה! NEWS
פיצות קיציות ברפאלו/מערכת וואלה! NEWS, יפית בשבקין

במסעדת רפאלו האיטלקית משיקים תפריט קיץ חדש עם מגוון מנות מרעננות. בין המנות תמצאו קנלוני ממולא בקרם פולנטה ברוטב חמאת מרווה (39 שקלים) פיצה פרימוורה (54 שקלים), אנליוטי ריקוטה ותרד בחמאת זעפרן, אספרגוס, עגבניות שמש, פרמזן ושקדים קלויים (69 שקלים), פפדרלה שרימפס ואווז (76 שקלים) ועוד.

רפאלו, פלימן 8 קניון קסטרא חיפה, 1700-507-107. לא כשר

בר קוקטיילים חדש בנחלת בנימין, ת"א

PASSERELLA. צילום: נופר בוגנים, מערכת וואלה! NEWS
הקוקטיילים של Passerella/מערכת וואלה! NEWS, צילום: נופר בוגנים

ברחוב נחלת בנימין בת"א נפתח בימים אלו בר קוקטיילים חדש העונה לשם Passerella. המקום מציע תפריט מנות מגוון החל משעות הצהריים, וכשיורד הערב, משנה המקום את פניו לבר עם מבחר קוקטיילים מולקולאריים חדשניים.

Passerella, נחלת בנימין 52, תל אביב, 03-6131302, שעות פעילות: ראשון - שבת: 12:00-17:00, 20:00 עד אחרון הלקוחות.

רשת בלאק ממותגת מחדש, רחבי הארץ

בלאק. יורם אשהיים, מערכת וואלה! NEWS
עוף בורגר ברשת בלאק/מערכת וואלה! NEWS, יורם אשהיים

רשת בלאק עברה לאחרונה מתיחת פנים ומשיקה בימים אלו את המיתוג מחדש, יחד עם פתיחתו המחודשת של סניף סינמה סיטי. לצד המיתוג, תוסיף הרשת מספר מנות חדשות, בהן אף מנות ידידותיות לטבעונים.

רשת בלאק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully