וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע: ארוחות שף חגיגיות במתחם שרונה

5.7.2015 / 10:34

רוברט קלוגר, מידן סיבוני, אדון שיפון ועוד רבים וטובים מתארחים לשבוע חגיגות שנה בטייסטינג רום, שפע הפעלות קיץ לילדים ותפריטי קיץ חדשים במסעדות. כל מה שטעים השבוע

שבוע חגיגות בטייסטינג רום, ת"א

טייסטינג רום. רן בירן, מערכת וואלה! NEWS
חוגגים בטייסטינג רום/מערכת וואלה! NEWS, רן בירן

הטייסטינג רום בשרונה חוגג שנה להקמתו בשבוע עם אורחים מיוחדים. ביום שני, 6 ליולי תתארח במקום יהלומה מהביסטרון בשוק לוינסיקי, לאירוע מיטלס מאנדיי. בשלישי יתארח האופה ומאסטר הלחמים אדון שיפון והשף רוברט קלוגר (ג'ויה). ביום רביעי יתארח ילד הפלא של עולם הסושי, מידן סיבוני, ובחמישי יתארח אלכסנדר לחניש (זונדר) לערב של בישול מוקולרי.

טייסטינג רום, קפלן 36, מתחם שרונה, תל אביב-יפו, 03-5333213. לא כשר

נוף עתאמנה מתארחת בהלנה, קיסריה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ארוחת אפטאר בהלנה/מערכת וואלה!, צילום מסך

השף עמוס שיאון ממסעדת הלנה בקיסריה יארח את נוף עתאמנה לשתי ארוחות אפטאר (שבירת צום הרמדאן). הארוחות יתקיימו בתאריכים 8 וה-15 ליולי, ויחד יגישו השניים תפריט בדגש על הדגה ופירות הים המקומיים. בין המנות טאבולה קישואים צלויים, ענבים ירוקים וקראמבל לאבנה, עלי גפן ממולאים לבנה עם שאטה ואגוזים, מסבחה קלמרי מהפלאנצ'ה וסחוג רשאד, קובה במילוי סרטנים עם טחינה יוגורט ושמן פטרוזיליה, סיידיה - תבשיל אורז ודג ים בשכבות עם שומר וזעפרן, קבב טלה ודובדבנים חריפים בסירופ דובדבנים טריים ועוד (180 שקלים לסועד). במהלך יולי יוגשו חלק מהמנות בנפרד ולא כארוחה מלאה.

הלנה נמל קיסריה, 04-6101018. לא כשר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

פסטיבל שמנא וסלתא, אבו גוש

פסטיבל שמנא וסלתא. יורם לבון, מערכת וואלה! NEWS
מנות שף בפסטיבל שמנא וסלתא/מערכת וואלה! NEWS, יורם לבון

בימים חמישי - שישי (9-10 ליולי), יתקיים באבו גוש פסטיבל שמנא וסלתא הראשון. בפסטיבל יוצגו שמני הזית הטובים בישראל, מנות שף מחומרי גלם מקומיים, שוק איכרים ססגוני, מוצרי גורמה בוטיק ישראליים,ושוק פליאו. הכניסה לפסטיבל ללא תשלום, ניתן במקום לרכוש כרטיסיה לרכישת 3 מנות שף בהנחה – 85 שקלים בלבד.

פסטיבל שמנא וסלתא, מתחם 'לואיזה בגן', רח' דובדבנים 1, אבו גוש, 02-5337120. שעות פעילות: יום חמישי 17:00-23:00, יום שישי 10:00-16:00

תפריט מדורה במטבח של רמה, נטף

המטבח של רמה. אנטולי מיכאלו, מערכת וואלה! NEWS
צלעות טלה במטבח של רמה/מערכת וואלה! NEWS, אנטולי מיכאלו

השף תומר ניב מהמטבח של רמה, יצר תפריט מדורה המתאים לחלוקה בין האורחים. בתפריט נתחים שלמים אשר ניצלים באיטיות מעל מדורה שנבנתה במיוחד לשם כך. בין המנות: שוק טלה, צלעות טלה, בורגול עם בשר טלה ועלי מנגולד, מוסר ים, ברווז שלם על העצם ועוד. תפריט מדורה מוגש בימי שישי ושבת בצהריים וערב. יש להזמין מקום ולשריין נתחים רצויים מראש.

המטבח של רמה, בכניסה ליישוב נטף, הרי יהודה, 02-5700954. לא כשר

ג'אז, אויסטרים ותפריט קיץ בפרונטו, ת"א

פרונטו. תמוז רחמן, מערכת וואלה! NEWS
פרונטו/מערכת וואלה! NEWS, תמוז רחמן

מסעדת פרונטו מארחת מדי רביעי ערב ג'אז, לצד אויסטרים. במקביל להופעה במרפסת המסעדה, יוצעו בתפריט ספייילים של מבחר אויסטרים וקוויאר ישראלי. בנוסף, בימים אלו עדכנה המסעדה את תפריט המסעדה לתפריט קיץ. בין המנות החדשות תמנון בגריל עם שעועית לבנה, קרפצ'יו סקלופס וקוויאר מלפפונים בג'ין טוניק וגרניטת תפוחים, לזניית כרובית ופורצ'יני עם קרמבל פיסטוקים, צלחת של שרימפס קריסטל, בטן חזיר עם קרם דלורית ותירס ולוקוס קונפי עם טורטליני חצילים.

פרונטו, הרצל 4, ת"א 03-5660915. לא כשר

פותחים את עונת הקיץ במטבחון, ת"א

מטבחון. אילן עמיחי, מערכת וואלה! NEWS
קיץ במטבחון/מערכת וואלה! NEWS, אילן עמיחי

מסעדת המטבחון פותחת את עונת הקיץ ומזמינה את קהל הסועדים לחצר המסעדה, לחוויה של ביר גארדן עם תפריט בירות קייצי ומנות פתיח קטנות. בימים ראשון-חמישי בין השעות 16:00-20:00 תימכר בירה מהחבית בחצי מחיר. בתפריט ציזיקי - מרק יוגורט קר (24 שקלים), סלט עדשים שחורות עם סולת (26 שקלים), קובה בורגול במילוי בשר או ירקות (28 שקלים), נקניקיית עגל של אלן טלמור (38 שקלים) ואבטיח קר עם פטה (26-34 שקלים).

המטבחון, רבי עקיבא 18, כרם התימנים, תל אביב, 03-5163689. לא כשר

תפריט חדש לביתא קפה, ת"א והרצליה

ביתא קפה. אפיק גבאי
אסאדו בלחמניה בביתא קפה/אפיק גבאי

רשת מסעדות ביתא קפה, בניצוחה של השפית איילת לטוביץ' מציגה תפריט קיץ חדש. בין המנות: אספרגוס צלוי בתנור על סלט קרוטוני שאור (42 שקלים), פטריות מלך היער בשמן זית חם, מחית תירס מתקתקה ופטרוזיליה (39 שקלים), סלט סרדינים עם תפוחי אדמה מבושלים, שעועית ירוקה, בצל (56 שקלים), אסאדו בלחמניה (68 שקלים), לברק ססגוני (89 שקלים) ועוד.

ביתא קפה צהלה - צה"ל 71, תל אביב, 03-6486040
ביתא קפה רמת אביב - ברודצקי 17, תל אביב, 03-6412285
ביתא קפה צמרות - צמרות 2 הרצליה, 09-9514848

חגיגות אפרטיבו בסרדיניה, ת"א

סרדיניה. אנטולי מיכאלו, מערכת וואלה! NEWS
אפרטיבו בסרדיניה/מערכת וואלה! NEWS, אנטולי מיכאלו

לכבוד הקיץ במסעדת סרדיניה התחילו בחגיגות אפרטיבו. החגיגות נערכות בימי שישי בין השעות 12:30-16:30 ובימים ראשון עד שלישי בין השעות 18:30-20:30. בין המנות (20 שקלים למנה): כדורי ארנצ'יני, סלט מוצרלה ועגבניות, רביולי עיזים ושקדים, ארטישוק א-לה-רומנה, פוקאצה ומטבלים ועוד. לצד המנות תוגש סנגריה ורודה, כוס יין לבן (אורבייטו או פינו גריגו), כוס יין אדום (פרימיטיבו או ג'אסט בלנד), רוזה (דוגיולו), גם כן ב-20 שקלים בלבד.

סרדיניה, כיכר קדומים 9, יפו העתיקה, 03-6832211. לא כשר

חוגגים באיטלקיה בפשפשים, ת"א

איטלקיה בפשפשים. אנטולי מיכאלו, מערכת וואלה! NEWS
איטלקיה בפשפשים/מערכת וואלה! NEWS, אנטולי מיכאלו

גם במסעדת איטלקיה בפשפשים, אשר חוגגת 5 שנות פעילות, התחדשות בשף חדש, וכן בתפריט אפרטיבו. במסעדה מציעים בימים ראשון - חמישי כוס יין ו-3 מנות ב-54 שקלים מתוך תפריט של מאזטים איטלקיים. כל מאזט נוסף יתומחר ב-12 שקלים. בנוסף תוצע גם פוקאצ'ה על חשבון הבית בין המנות צלחת מחמצים, ברזואלה שייטל תוצרת בית, ארטישוק אלה-רומנה, גרבלקס בכבישה ביתית, מיקס פטריות יער צלויות ועוד.

איטלקיה בפשפשים, עולי ציון 16, מתחם שוק הפשפשים, יפו. לא כשר 03-6829678

בינדלה מתרעננת לקראת הקיץ, ת"א

בינדלה. בבי סלודקי, מערכת וואלה! NEWS
ניגירי ארנצ'יני בבינדלה/מערכת וואלה! NEWS, בבי סלודקי

מסעדת בינדלה משיקה תפריט חדש לכבוד הקיץ. השף רועי סופר צינן את התפריט עם מנות כמו טרטר בקר בממרח פלפלים, ניגירי ארנצ'יני של פרוסות דג ים נא, שרימפס קריסטל טריים עם רביולו תירס וגבינת עיזים ועוד.

בינדלה, מוטיפיורי 27, תל אביב, 03-6500071. לא כשר

תפריט משלוחים חדש לגרנד קפה טורקיז, ת"א

גרנד קפה טורקיז. רלי רב, מערכת וואלה! NEWS
משלוח סושי מגרנד קפה טורקיז/מערכת וואלה! NEWS, רלי רב

גרנד קפה טורקיז בקניון רמת אביב משיקה תפריט סושי חדש במשלוחים. בתפריט החדש מנות ראשונות, רולים קלאסיים והרולים המיוחדים של המקום. כל ההזמנות מגיעות על מגשי זכוכית אשר נשארים במתנה אצל הלקוח. ניתן להזמין גם מגשי אירוח לאירועים. המשלוח חינם, מינימום הזמנה 100 שקלים.

גרנד פקה טורקיז, אינשטיין 40 רמת אביב, 03-5536677. לא כשר

סדנאות בישול לילדים, ת"א

האקדמיה לבולטהאופ. אנטולי מיכאלו, מערכת וואלה! NEWS
סדנאות מגוונות לילדים/מערכת וואלה! NEWS, אנטולי מיכאלו

לכבוד הקיץ השפים אבנר לסקין ואריק ברגר יוצאים בסדנאות ילדים חדשות ב- Bulthaup Culinary Academy. הסדנאות ייערכו במהלך חודש אוגוסט ויכללו סוגים שונים: מבשלים איטליה (חלבי), אוכל רחוב אמריקאי, חטאים מתוקים וסדנת הכל מהכל. הסדנאות מיועדות לילדים בגילאי 8-12. עלות השתתפות: 250 שקלים.

התערוכה 3 מתחם יריד המזרח, נמל תל אביב, 03-5429966. כשר

פעילות שף צעיר של פיצה האט, רחבי הארץ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שפים צעירים בפיצה האט/מערכת וואלה!, צילום מסך

במהלך החופש הגדול רשת פיצה האט תעביר סדנאות שף צעיר בסניפיה ברחבי הארץ, במהלכן יוכלו הילדים ללמוד איך מכינים פיצה, להתנסות בחווית האפייה וכמובן לאכול את מה שהכינו. בסיום הסדנא, כל ילד יקבל תעודת שף צעיר של רשת פיצה האט. הפעילות מתקיימת בחגים ובתקופת החופש הגדול, בקבוצות של 10-40 ילדים ומתאימה לגילאי 5-12. עלות סדנא: 40 שקלים למשתתף.

לפרטים נוספים: 1700-50-60-70

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully