וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגינה של שגב

6.7.2015 / 8:16

אחרי 3 מסעדות פתח השבוע השף שגב משה בהוד השרון את מסעדת הקונספט הרביעית שלו, שגב קיטשן גארדן. הקונספט: שילוב של מסעדה, משתלה ומנות נדיבות, בהשראה מהמסעדות המזרחיות

צילום: עידו שחם, עריכה: יותם וקס

השף שגב משה לא עוצר. אחרי 3 מסעדות של השף המצליח - בהרצליה, רמת החייל וראשון לציון, בשבוע שעבר יצאה לדרכה מסעדת קונספט רביעית - הפעם בהוד השרון. מסעדת שגב קיטשן גארדן החדשה, מתפקדת כמסעדה - משתלה, עם שלל של צמחי תבלין ועציצי ירקות אשר מקשטים את המסעדה מכל עבר. "מאז ומתמיד אני מונע מהרצון לחדש ולרגש בכל פעם מחדש", מספר שגב על הבייבי החדש, "לצד הענקת חווית אירוח יוצאת דופן לסועדים שלי. מתוך כך נולד הקונספט החדש של קיטשן גארדן, מסעדה ירוקה עם חיבור לשפע הטרי והטוב שהטבע מעניק לנו".

שגב קיטשן גארדן. צילום: אנטולי מיכאלו,
המשתלה של שגב/צילום: אנטולי מיכאלו

המשתלה של שגב באה לידי ביטוי לא רק בעיצוב המרשים, אלא גם בשילוב הצמחים במנות. "המלצרים למעשה קוטפים מהעציצים עשבי תבלין, פלפלים ועגבניות, ומביאים לנו למטבח כדי שנבשל בעזרתם". הצבעוניות באה לידי ביטוי גם במנות, בצלחות, ואפילו בקינוחים שנראים כמו עציצים.

מלבד קונפסט המשתלה, חידוש נוסף ששגב מביא עימו, הוא הגשה של כל המנות הראשונות למרכז השולחן, מיד לאחר הזמנת המנות העיקריות. "הרעיון שאוב מההווי הישראלי של המסעדות המזרחיות", מסביר שגב את מקור ההשראה. 11 מנות ראשונות, גדולות ומגוונות מונחות במרכז השולחן. התפריט בסגנון פיוז'ן שמטרתו להתאים לכל חך, עם למעלה מ-50 מנות שונות (ראשונות, עיקריות, מנות צמחוניות, מנות ללא גלוטן, מנות ילדים וקינוחים).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שגב קיטשן גארדן. צילום: אנטולי מיכאלו,
פסטה בארבעה צבעים/צילום: אנטולי מיכאלו
שגב:"אני גאה לפתוח בקניון. אני הייתי השף הראשון שעשה את זה בראשון לציון, ואני מברך כל יום על ההחלטה הזאת".

בין הראשונות אשר מוגשות למרכז שולחן: סלט צמחי המשתלה, סביצ'ה דג עם פלפל אננס ומלפפון, עציץ עלים וגרעיני דלעת, פטה כבד עם ריבת בצל ותאנים ועוד (11 מנות -25 שקלים לאדם ו-10 שקלים לאדם בארוחה עסקית). בין המנות בעיקריות תמצאו ירקות גינה אפויים בתנור לוהט ומוגשים לצד יוגורט כבשים (59 שקלים), סטייק חזה עוף עסיסי (69 שקלים), סטייק סלמון בציפוי פריך המוגש עם סלט עלים תאילנדי (99 שקלים), פסטה פוזילי עם פטריות ברוטס שמנת כמהין ויין לבן (69 שקלים), רביולי מוקפץ עם שמן זית (65 שקלים), פיצה עם ארטישוק ושום קונפי (79 שקלים) ועוד.

"המטרה שלי בבניית התפריט הייתה לקלוע לרצונות של קהל הרחב. הן מבחינת המגוון הרחב, הן מבחינת המחיר והן מבחינת גודל המנות", מסביר שגב. על הבחירה לפתוח דווקא במתחם שרונים הוא אומר: "אני גאה לפתוח בקניון. אני הייתי השף הראשון שעשה את זה בראשון לציון, ואני מברך כל יום על ההחלטה הזאת". עם זאת, המסעדה עצמה נמצאת בתוך המתחם, אך מחוץ לקניון עצמו, כך שקהל הסועדים יוכל להשתמש בחניית המתחם אבל להיכנס ישירות לתוך המסעדה.

שגב קיטשן גארדן. צילום: יעל לאור,
קינוח בתוך עציץ/צילום: יעל לאור

"אני אמשיך לפתוח עוד ועוד מסעדות", מסכם שגב, "כי יש לי רעיונות בלי סוף. זה אמנם שואב ממני הרבה, אבל זה גם נותן לי יותר, זה הדלק שלי".

שגב קיטשן גארדן, הרקון 2, מתחם שרונים,הוד השרון , 077-4142025. שעות פעילות: ראשון - שבת: 19:00-24:00, הח למעוד שבועיים המסעדה תיפתח בשעה 12:00.

  • עוד באותו נושא:
  • שגב משה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully